- Parzyste numery artykułów: 33 10 5569
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M16 x 1,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Lokalizacja w aucie: Z prawej
- Ciężar [kg]: 1,37
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Drążek kierowniczy poprzeczny SWAG 50 93 4384 | 50 93 4384 |
1 szt. | Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG 55 93 8866 | 55 93 8866 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | A15538 |
A.B.S. | 230768 |
ABTEX | BBR7064S |
APEC | AST6176 |
APLUS | 18058AP |
ASHIKA | 111-0L-L017R |
ASHUKI | PAL5-4342 |
ASMETAL | 17FR2205 |
ASVA | 2121-CA2R |
AUTLOG | FT1790 |
AUTOMEGA | 250581510 |
AYD OE | 91-06947 |
AYD | 9106947 |
BBR | 001-10-19428 |
BGA | KS2306 |
BGA | SR2315 |
BORG BECK | BTR5412 |
BORG BECK | BTR5591 |
BSG | BSG 15-310-166 |
BSG | BSG 30-310-039 |
CAUTEX | 773906 |
COMLINE | CTR2083 |
CWORKS | F230R0040 |
DAKAtec | 150095 |
DAYCO | DSS1212 |
DELPHI | TA2448 |
DENCKERMAN | D130289 |
DJ PARTS | DE1982 |
DLZ | TE5046R |
DLZ | TE9121R |
DYS | 22-21164 |
ESEN SKV | 04SKV451 |
ETS | 06.TR.300 |
FAG | 840 1075 10 |
FAI | SS6223 |
FARE SA | 35405 |
FEBEST | 2121-CARH |
FEBI | 179949 |
FENOX | SP32005 |
FIRST LINE | FTR5412 |
FIRST LINE | FTR5591 |
FLENNOR | FL0214-B |
FR REDAELL | 9-128 |
FRAP | F3766 |
G.U.D. | GSP201619 |
GSP-BR | S070176 |
GSP | S070176 |
HART | 439 726 |
IAP | 604-14072 |
JAPANPAR | TI-L017R |
JAPKO | 111L017R |
JIKIU | ET45001R |
JPG | 1544603380 |
KAMOKA | 9010066 |
KAWE | 8500 16161 |
KRAFT AUTO | 4312004 |
LEMFO | 31943 02 |
LYNXAUTO | C4153R |
MAG | 301191607150 |
MANDO | MTG055717 |
MAPCO | 51620 |
MAPCO | 54621 |
MAPCO | 54623 |
MASUMA | ME-U2002R |
MAXGEAR | 69-0429 |
MDR | GSP-S070176 |
MDR | MTR-8L17 |
MEHA AUTOM | MH20150 |
METALCAUCH | 39791 |
METZGER | 54021802 |
MEYLE | 716 020 0021 |
MGA | DB7885 |
MGA | DR7802 |
MILES | DC17021 |
MOBILAND | 325023340 |
MONROE | L16161 |
MOOG | FD-ES-5109 |
MOTAQUIP | LVTR1217 |
MS | 31943-PCS-MS |
MS | 31943-SET-MS |
MS | 36969/1-KIT-MS |
MS | 37086-KIT-MS |
MTR | 12162437 |
Motrio | 8550501306 |
NAPA | NST6176 |
NEO CTR | CE0067 |
NEO CTR | CEF-27 |
NK | 5032570 |
OMG SRL | G10.5564 |
OPENPARTS | SSE1102.01 |
OPTIMAL | G1-1325 |
OSSCA | 28359 |
Omnicraft | 2395555 |
PATRON | PS1190R |
PLYOM | P773906 |
Profession | 61432345 |
ProfiPower | 4S1057R |
QUARO | QS2489/HQ |
QUINTON HA | QR3559S |
QUINTON HA | QR3951S |
RIDEX | 284R0151 |
RIDEX | 914T0108 |
RODRUNNER | TR-VO-671 |
RTS | 91-90606-1 |
SASIC | 7676024 |
SIDEM | 3631 |
SKF | VKDY 314010 |
SPIDAN CHA | 46878 |
STC | T439791 |
STELLOX | 51-00290-SX |
STELLOX | 51-00290A-SX |
Stark | SKRA-0250170 |
Stark | SKSSK-1600451 |
Stark | SKTE-0280107 |
Storm | 47088 |
TALOSA | 42-07461 |
TOPRAN | 304 127 |
TRISCAN | 8500 16161 |
TRW | JTE1161 |
Technika | RS10688 |
VAICO | V95-0581 |
VEMA | 26078 |
VOLVO | 31302345 |
VOLVO | 31302345 S1 |
WILMINK | WG1995244 |
WILMINK | WG2034067 |
WILMINK | WG2253725 |
ZEKKERT | SN-2284 |
zentparts | Z10944 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.