Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.
Ponad 4 miliony części z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot i wymianę
Pomoc, infolinia z ekspertami z branży
Darmowa dostawa w 24h
99% klientów poleca sklep iParts.pl
Opis produktu
Dodatkowe informacje o Filtr sadzy / cząstek stałych DPF169S firmy EEC
Parametry:
Długość [mm]: 300
Ciężar [kg]: 3,25
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Opinie
Średnia ocena:
0
(0 ocen)
Dodaj opinię
Numery OEM
Szukaj zamienników dla DPF169S po numerze OEM
Producent
Numery OEM
MERCE
2054902092
MERCE
A2054902092
Do jakich aut pasuje część
Sprawdź czy Filtr sadzy / cząstek stałych DPF169S pasuje do Twojego auta
Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?
Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?
Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?
Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?