- Rodzaj filtra: Filtr cząstek stałych
- Wysokość [mm]: 29
- Długość [mm]: 260
- Szerokość [mm]: 172
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3F QUALITY | 1414 |
3F QUALITY | 414 |
A.L.FILTER | ALC-5243 |
ACDELCO | CAF 10 |
ACDELCO | PU 1033 E |
AKS DASIS | 830170N |
ALCOFILTER | MS-6104 |
ARMAFILT | K-260/170.28 |
BEHR | 352123-001 |
BEHR | 8FL352123-001 |
BOSCH | 1 987 431 022 |
BOSCH | 1 987 432 022 |
BOSCH | 1987431022-44N |
CHAMP | AC 32 |
CHAMPION | N 120 |
CLEANF | NC 2050 |
COOPE | ACE 021 |
COOPERSFIA | PC8018 |
CORTECO | 21651891 |
CORTECO | CP1016 |
CROSL | E317 |
DELPHI | CAF10 |
DELPHI | TSP0325018 |
DENSO | DCF206P |
FEBI | 09435 |
FEBI | 9435 |
FILFILTER | HC 7036 |
FILTRON | K 1018 |
FRAM | CF5864 |
HOFFER | 8300115 |
HOFFER | 8300115F |
LAUTR | ELR 7026 |
LAUTR | R61 |
MAG | BCF 106 |
MAHLE | LA 9 |
MANN | CU2650 |
MANN | CU2861 |
MEATDORIA | 17115 |
MEATDORIA | 17115F |
MECAFILTER | ELR7026 |
MICRONAIR | MP012 |
MISFAT | HB114 |
P.B.R. | AH-7004 |
PEUGE | 6447 93 |
PURFLU | AH114 |
PUROLATOR | C 27744 |
QUINTON HA | QAP 242 |
SCT | SA 1193 |
SOFIMA | S 3027 C |
TECNOCAR | E263 |
TECNOCAR | E317 |
TEHO | 29015 |
TTV | TI 556 |
UFI | 53.027.00 |
UNI | GFE 2906 |
UNICO F. | AC 2729 |
UNIPART | GFE2906 |
VALEO | 698235 |
VALEO | 708235 |
VEMO | 42-30-1201 |
VEMO | V42-30-1201 |
WIXFILTERS | WP6836 |
ZAFFO | 333 |
ZAFFO | 333F |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr kabinowy znajduje się pomiędzy podszybiem a elementami układu klimatyzacji. To podstawowy element eksploatacyjny samochodu, którego rola sprowadza się do zatrzymywania zanieczyszczeń z powietrza, które trafia do kabiny pojazdu. Według producentów filtry kabinowe należy wymieniać regularnie, nawet dwa razy w roku.
Filtry kabinowe zwane także przeciwpyłkowymi produkuje się z papieru, materiału lub materiału pokrytego włóknem węglowym. Te ostatnie to najbardziej skuteczne egzemplarze, zatrzymujące nawet niezwykle szkodliwe tlenki azotu. Wariant papierowy to z kolei ta najtańsza i najbardziej podstawowa wersja filtra. Aktualnie najczęściej stosuje się i zaleca montaż filtrów aktywnych z węglem.
W samochodach eksploatowanych głównie w warunkach miejskich filtr kabinowy chroni kierowcę i pasażerów m.in. przed kurzem, wszelkiego rodzaju pyłami, tlenkami azotu (filtr z węglem aktywnym) a także pyłami z klocków hamulcowych i opon. Na trasie i na terenach podmiejskich filtr kabinowy zwalcza także piasek oraz pyłki roślin. Filtr ten prócz wyłapywania szkodliwych substancji ma także kilka innych zadań. Zapobiega parowaniu szyb w samochodzie, umożliwia prawidłowe działanie układu klimatyzacji a także chroni alergików.
Ceny standardowych filtrów kabinowych zaczynają się od kilkunastu złotych. Filtry z węglem aktywnym można natomiast kupić już za kilkadziesiąt złotych. Różnica w cenie nie jest aż tak duża a dla lepszego filtrowania powietrza naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości filtr kabinowy z węglem aktywnym. Decydując się na wymianę filtra kabinowego pamiętajmy jednak przede wszystkim, że zawsze należy kupować filtry fabrycznie nowe (online można znaleźć oferty sprzedaży filtrów używanych). Ponadto warto kierować się ku produktom znanych i cenionych w branży motoryzacyjnej marek.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: