- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Średnica zewnętrzna [mm]: 85
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 80
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
- Wymiar gwintu: 3/4"-16
- Wysokość [mm]: 92
Dodaj opinię
(01.06.2017)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FOP353
(23.07.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FO122
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | AL-70 |
ACDELCO | X 18 |
ACDELCO | X 23 |
ACDELCO | X 4064 E |
ACDELCO | X 72 |
ALCOFILTER | SP-807 |
ALCOFILTER | SP-888 |
ARMAFILT | O-86/86.1 |
ASAS | SP 496/A |
BOSCH | 0 451 001 180 |
BOSCH | 0 451 103 027 |
BOSCH | 0 451 103 034 |
BOSCH | 0 451 103 047 |
BOSCH | 0 451 103 047-850 |
BOSCH | 0 451 103 082 |
BOSCH | 0 451 103 082-850 |
BOSCH | 0 451 103 083 |
BOSCH | 0 451 103 083-850 |
BOSCH | 0 451 103 083-857 |
BOSCH | 0 451 103 163 |
BOSCH | 0 451 103 163-30N |
BOSCH | 0 451 103 189 |
BOSCH | 0 451 103 192 |
BOSCH | 0451001180 |
BOSCH | 0451103027 |
BOSCH | 0451103034 |
BOSCH | 0451103047 |
BOSCH | 0451103047-850 |
BOSCH | 0451103082 |
BOSCH | 0451103082-850 |
BOSCH | 0451103083 |
BOSCH | 0451103083-850 |
BOSCH | 0451103083-857 |
BOSCH | 0451103163 |
BOSCH | 0451103189 |
BOSCH | 0451103192 |
BOSCH | 9 457 282 190 |
BOSCH | 9 457 282 340 |
BOSCH | 9 457 284 690 |
CHAMP | LS 22 |
CHAMPION | C 104 |
CHAMPION | C 204 |
CITRO | 75528 513 |
CITRO | 75528 514 |
CITRO | 91509 816 |
CITRO | 91509 817 |
CITRO | 91509 876 |
CITRO | 95637 804 |
CITRO | 95638 829 |
CLEANF | DO 286 |
COOPE | Z 1010 |
COOPE | Z 500 |
COOPE | Z 500 A |
COOPE | Z 500 B |
COOPERSFIA | FT4772 |
COOPERSFIA | FT4772A |
COOPERSFIA | FT4973 |
CROSL | 2028 |
CROSL | 300 |
DONIT | 43.10.13 |
DONIT | 43.10.146 |
DONIT | 43.10.86 |
ELOFIC | EXL-132 |
ELOFIC | EXL-177 |
FIAT | 7604418 |
FIAT | 9456000926 |
FILFILTER | ZP 19 B |
FILMAR | SO8142 |
FILTRON | OP 553 |
FORD | 5000 735 |
FORD | 5003 271 |
FORD | 5012 036 |
FORD | 5019 395 |
FORD | A 730 X 6714 DA |
FORD | A 770 X 6714 AA |
FRAD | 27.44.18/110 |
FRAM | PH2855 |
FRAM | PH2885 |
FRAM | PH2885A |
FRAM | PH4702 |
GIF | GL 598 |
GIF | GL598X |
GUD | Z 141 A |
HEN | H10W07 |
KNECHT | AW 174 |
KNECHT | AW 54 |
KNECHT | AW 54/1 |
KOLBENSCHM | 148-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 148 |
LANCIA | 9456000926 |
LAUTR | ELH 4065 |
LAUTR | ELH 4101 |
LAUTR | H50 |
MAG | 71760807 |
MAHLE | OC 98 |
MANN | W712/21 |
MANN | W712/43 |
MANN | W815/3 |
MANN | W91415 |
MANN | W9149x |
MAPCO | 61313 |
MECAFILTER | ELH4065 |
MECAFILTER | ELH4101 |
MERCE | 000 094 26 02 |
MERCE | 0000942602 |
MERCE | A 000 094 26 02 |
MISFAT | W 815/3 |
MISFAT | Z173A |
MOTAQUIP | VFL 148 |
MOTAQUIP | VFL 178 |
MOTAQUIP | VFL 179 |
MOTAQUIP | VFL 207 |
MOTAQUIP | VFL 337 |
Motorcraft | EFL 088 |
P.B.R. | BC-1098 |
P.B.R. | BC-1150 |
P.B.R. | BC-1155 |
P.B.R. | BC-1327 |
PEUGE | 1109 22 |
PEUGE | 1109 24 |
PEUGE | 1109 38 |
PEUGE | 1109 39 |
PEUGE | 1109 56 |
PEUGE | 1109 69 |
PEUGE | 1109 70 |
PEUGE | 1109 76 |
PEUGE | 1109 77 |
PEUGE | 1109 83 |
PEUGE | 1109 85 |
PURFLU | LS149 |
PURFLU | LS176 |
PURFLU | LS176B |
PURFLU | LS498 |
PURFLU | LS498B |
PURFLU | LS498C |
PUROLATOR | FC 114 |
PUROLATOR | FC 114/1 |
PUROLATOR | L 17278 |
PUROLATOR | PER 278 |
PZL | PP-482 |
QUINTON HA | QOF 5422 |
RENAU | 77 01 415 057 |
SCT | SM 184 |
SOFIMA | S 3130 R |
TALBO | 91 509 815 80 |
TECNOCAR | R313 |
TECNOCAR | R432 |
TECNOCAR | R9 |
TEHO | 4082 |
TEHO | 4137 |
TEHO | OK 137 |
TEHO | OK 82 |
TEHO | OK 93 |
TJFIL | BOF 1013 |
TJFIL | FB 5311 |
TJFIL | FB 5422 |
UFI | 23.147.00 |
UFI | 23.173.01 |
UNI | GFE 209 |
UNI | GFE 236 |
UNI | GFE 260 |
UNI | GFE 501 |
UNICO F. | LI 888/3 |
UNIPART | GFE209 |
UNIPART | GFE236 |
UNIPART | GFE260 |
UNIPART | GFE501 |
VALEO | 586088 |
WIXFILTERS | WL7100 |
CITROËN
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: