- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Średnica zewnętrzna [mm]: 76
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 72
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
- Wymiar gwintu: M20X1,5
- Wysokość [mm]: 89
Dodaj opinię
(01.06.2017)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FOP353
(23.07.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FO122
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | X 200 |
ACDELCO | X 4005 E |
ALCOFILTER | SP-918 |
ALCOFILTER | SP-943 |
ALCOFILTER | SP-948 |
AMC FILTER | HO-611 |
AMC FILTER | SO-917A |
ARMAFILT | O-76/84.3 |
ARMAFILT | O-77/90.7 |
ARMAFILT | O-86/120.1 |
ARMAFILT | O-86/86.3 |
ARMAFILT | O-93/140.8 |
ASAS | SP 674 |
ASAS | SP 686 |
ASHIKA | 10-01-189 |
ASHIKA | 10-06-699 |
ASHIKA | 10-08-893 |
ASHIKA | 10-H0-002 |
BECKARNLEY | 041-8086 |
BLUEPRINT | ADD 62106 |
BOSCH | 0 451 103 089 |
BOSCH | 0 451 103 148 |
BOSCH | 0 451 103 162 |
BOSCH | 0 451 103 162-30N |
BOSCH | 0 451 103 164 |
BOSCH | 0 451 103 174 |
BOSCH | 0 451 103 238 |
BOSCH | 0 451 103 254 |
BOSCH | 0 451 103 261 |
BOSCH | 0 451 103 295 |
BOSCH | 0 451 103 295-30N |
BOSCH | 0 451 103 303 |
BOSCH | 0 451 103 303-44N |
BOSCH | 0 451 104 506 |
BOSCH | 0 451 104 520 |
BOSCH | 0 451 104 520-3N0 |
BOSCH | 0 986 AF1 142 |
BOSCH | 0451103261 |
BOSCH | 0451103295 |
BOSCH | 0451103303 |
BOSCH | 0451104506 |
BOSCH | F 026 408 900 |
BOSCH | P3238 |
BOSCH | P3261 |
BOSCH | P8900 |
CATER | 1N-4402 |
CATER | 1N4402H |
CHAMP | LS 43 |
CHAMPION | C 106 |
CHAMPION | F 122 |
CHAMPION | F 132 |
CITRO | 1109 38 |
CITRO | 1109 39 |
CITRO | 1109 AK |
CITRO | 1109 AP |
CITRO | 1109 CA |
CITRO | 1109 J8 |
CITRO | 1109 J9 |
CITRO | 1109 K2 |
CITRO | 1109 L0 |
CITRO | 1109 N3 |
CITRO | 1109 N5 |
CITRO | 1109 S8 |
CITRO | 1109 X6 |
CITRO | 93516 538 |
CITRO | 95495 621 |
CITRO | 95495 622 |
CITRO | 95580 482 |
CITRO | 95580 482.80 |
CITRO | 95580 483 |
CITRO | 95638 747 |
CITRO | 96002 933 |
CITRO | 96086 668.80 |
CITRO | MLS 000-592 |
CLEANF | DO 1801 |
CLEANF | DO 1828 |
CLEANF | DO 883 |
CLEANF | DO 929 |
CLEANF | DO 930 |
COMLINE | EOF058 |
COOPE | Z 1191 |
COOPE | Z 1191 A |
COOPE | Z 1238 |
COOPE | Z 1325 |
COOPERSFIA | FT5148 |
COOPERSFIA | FT5311 |
CROSL | 2148 |
DAF | 0192143 |
DAIHA | 49306-30000 |
DELPHI | FX0084 |
DELPHI | FX0167 |
DEUTZ FAHR | 115 217 5137 |
DEUTZ FAHR | 1285 0069 |
DIGOEMA | DGM/O 815 |
DONALDSON | P502076 |
DONALDSON | P550158 |
DONALDSON | P550934 |
DONIT | 43.10.145 |
ELOFIC | EXL-142 |
ELOFIC | EXL-169 |
ELOFIC | EXL-257 |
ELOFIC | EXL-701 |
FEBI | 31300 |
FIAT | 7910031245 |
FIAT | 9456000927 |
FIAT | 9567205780 |
FIAT | 9628173380 |
FILFILTER | ZP 06 |
FILMAR | SO8165 |
FILMAR | SO8417 |
FILMAR | SO8500 |
FILTRON | OP 540 |
FILTRON | OP 540/1 |
FILTRON | OP 540/1T |
FILTRON | OP 616/1 |
FILTRON | OP 624 |
FORD | 5011 788 |
FORD | 5011 991 |
FRAD | 27.44.21/110 |
FRAM | PH4703 |
FRAM | PH5566 |
FRAM | PH5566A |
FRAM | PH5676 |
FRAM | PH5831 |
GIF | GL 568 Z |
GM | 93156538 |
GUD | Z 360 |
HBJAKOPART | J1311023 |
HEN | H90W13 |
HOFFER | 7605055 |
HOFFER | 7605055/3 |
HYUNDAI | 26300-29000 |
JAPANPAR | FO-189 |
JAPANPAR | FO-189S |
JAPANPAR | FO-699 |
JAPANPAR | FO-699S |
JAPANPAR | FO-893 |
JAPANPAR | FO-893S |
JAPANPAR | FO-894 |
JAPANPAR | FO-894S |
JAPANPAR | FO-H02 |
JAPANPAR | FO-H02S |
JAPANPAR | JFO-189 |
JAPANPAR | JFO-189S |
JAPANPAR | JFO-699 |
JAPANPAR | JFO-893 |
JAPANPAR | JFO-893S |
JAPANPAR | JFO-894 |
JAPANPAR | JFO-894S |
JAPANPAR | JFO-H02 |
JAPANPAR | JFO-H02S |
JCB | 02/900320 |
JCB | 02/900320A |
JCB | 02/900330 |
JCB | 02/900331 |
KOLBENSCHM | 361-OS |
KOLBENSCHM | 386-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 361 |
KOLBENSCHM | 50 013 386 |
KOLBENSCHM | 50 013 386/10 |
LAUTR | ELH 4119 |
LAUTR | ELH 4286 |
LAUTR | H01 |
LAUTR | H05 |
LOMBA | 115.2175.102 |
LOMBA | 115.2175.131 |
LOMBA | 217.5131 |
LOMBA | 2175.102 |
LOMBA | 2175.131 |
LOMBA | 2175.131.115 |
LOMBA | 2175.137 |
LUBERFINER | PH 2852 |
LUCAS_ELEC | EDL 202 |
MAG | 71760128 |
MAHLE | OC 100 |
MAHLE | OC 271 |
MAHLE | OC 503 |
MAHLE | OC 556 |
MANN | W 7053 |
MANN | W7020 |
MANN | W712/8 |
MANN | W712/8(10) |
MANN | W811/80 |
MANN | W814/80 |
MAPCO | 61312 |
MEATDORIA | 15055 |
MEATDORIA | 15055/3 |
MECAFILTER | ELH4119 |
MISFAT | Z402 |
MOTAQUIP | VFL 182 |
MOTAQUIP | VFL 183 |
MOTAQUIP | VFL 193 |
MOTAQUIP | VFL 206 |
MOTAQUIP | VFL 208 |
MOTAQUIP | VFL 228 |
MOTAQUIP | VFL 343 |
MOTAQUIP | VFL 354 |
MOTAQUIP | VFL 402 |
NIPPARTS | J1311023 |
NISSA | 15208-6F901 |
NISSA | 15208-6F905 |
P.B.R. | BC-1153 |
P.B.R. | BC-1234 |
P.B.R. | BC-1283 |
PEUGE | 1109 51 |
PEUGE | 1109 67 |
PEUGE | 1109 68 |
PEUGE | 1109 75 |
PEUGE | 1109 81 |
PEUGE | 1109 82 |
PEUGE | 1109 84 |
PEUGE | 1109 86 |
PEUGE | 1109 AK |
PEUGE | 1109 AP |
PEUGE | 1109 C2 |
PEUGE | 1109 CA |
PEUGE | 1109 K1 |
PEUGE | 1109 L0 |
PEUGE | 1109 LO |
PEUGE | 1109 N2 |
PEUGE | 1109 N4 |
PEUGE | 1109 S7 |
PEUGE | 1109 X5 |
PEUGE | 9558048380 |
PEUGE | 9608666880 |
PEUGE | 9620029980 |
PURFLU | LS234 |
PURFLU | LS468 |
PURFLU | LS468A |
PURFLU | LS468B |
PURFLU | LS867 |
PURFLU | LS867A |
PURFLU | LS867B |
PURFLU | LS880 |
PUROLATOR | L19211 |
PZL | PP-44 |
RENAU | 86 71 001 3812 |
RYCO | Z142A |
RYCO | Z184 |
RYCO | Z305 |
SCT | SM 113 |
SOFIMA | S 2326 R |
SOFIMA | S 3293 R |
SOGEFIPRO | FT0535 |
SOGEFIPRO | FT6526 |
SSANG | 15310-01700 |
TALBO | 95 580 482 80 |
TALBO | E 495 622 80 |
TECNOCAR | R202 |
TECNOCAR | R521 |
TECNOCAR | R523 |
TECNOCAR | R525 |
TECNOCAR | R79 |
UFI | 23.191.00 |
UFI | 23.198.00 |
UFI | 23.261.00 |
UFI | 23.293.00 |
UNI | GFE 347 |
UNICO F. | LI 789/8 |
UNIPART | GFE347 |
WIXFILTERS | 51182 |
WIXFILTERS | WL7182 |
WIXFILTERS | WL7253 |
WIXFILTERS | WL7263 |
ARO
|
CITROËN
|
DAF
|
DAIHATSU
|
FIAT
|
FSO
|
GEO
|
HYUNDAI
|
LADA
|
LANCIA
|
MAHINDRA
|
MEGA
|
NISSAN
|
PEUGEOT
|
PIAGGIO
|
ROVER
|
SUZUKI
|
TALBOT
|
UAZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: