- Preparat paliwowy: Wtrysk benzyny
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica [mm]: 74
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 83
- Wysokość [mm]: 130
- Rozmiar gwintu wejżcie: M 14 x 1,5
- Wymiar gwintu wyjście: M 12 x 1,5
Dodaj opinię
(05.01.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 906 460
(15.05.2020)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 1 457 434 324
(22.11.2019)
Jak wymieniam części w moim samochodzie to zawsze staram sie wybrać najlepsze produkty. Z reguły właśnie jest to marka Bosch i dlatego kupiłem ten filtr. Uważam, ze wybór był trafny bo filtr bardzo dobrze sprawdza sie w praktyce. Polecam!
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 904 163
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2010/3 |
ACDELCO | FS22 |
ACDELCO | GF519 |
ALCOFILTER | SP-2022 |
ALFA | 60506968 |
ALFA | 71736107 |
CHAMP | FN41 |
CHAMPION | G2947 |
CHAMPION | L205 |
COOPE | FIG7008 |
DELPHI | FF0026 |
FIAT | 60585533 |
FIAT | 60801979 |
FIAT | 60810503 |
FIAT | 71736110 |
FIAT | 7174020 |
FIAT | 7574020 |
FILTRON | PP827 |
FRAM | G3747 |
HASTINGS | GF136 |
HEN | H149WK |
JAGUA | CAC-9630 |
KNECHT | KL204 |
LANCIA | 60810503 |
LUCAS_ELEC | FDB106 |
MAG | FI20 |
MAHLE | KL204 |
MANN | WK830/6 |
MECAFILTER | ELE3577 |
METALLEVE | KL204 |
PEUGE | 1567.1 |
PEUGE | 1567.11 |
PEUGE | 9150148380 |
PEUGE | 9151781580 |
PURFLU | EP91 |
PUROLATOR | F53191 |
PUROLATOR | PFC3191 |
RYCO | Z400 |
SAAB | 9328519 |
SOGEFIPRO | FT5203 |
TECNOCAR | B86 |
UFI | 31.506.00 |
VOLVO | 1276864 |
VOLVO | 3413903 |
VOLVO | 3413903-0 |
VOLVO | 3473308 |
VW | 431 133 511 D |
WIXFILTERS | 33156 |
ALFA ROMEO
|
DAIMLER
|
FERRARI
|
FIAT
|
JAGUAR
|
LANCIA
|
MASERATI
|
PEUGEOT
|
SAAB
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.