- Średnica zewnętrzna [mm]: 81,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 62,5
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 70,0
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 85,0
- Rozmiar gwintu 1: M 16 X 1,5
- Wysokość [mm]: 152,0
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | XD67 |
ALCOFILTER | SP831 |
ATLAS | 2133943 |
ATLCO | 16192684 |
ATLCO | 29000014 |
ATLCO | 2900068700 |
ATLCO | 32161527 |
BALDW | BF587D |
BOSCH | 1457434105 |
BOSCH | 1457434119 |
BOSCH | F026402127 |
BOSCH | N2127 |
BOSCH | N4105 |
CASE | 1133495R1 |
CASE | 3132275R1 |
CASE | 3132428R1 |
CASE | 3132428R2 |
CASE | 3132438R91 |
CASE | 313428R2 |
CHAMP | LFF3505 |
CLAAS | 180939.0 |
CLEANF | DN301 |
COOPE | FSM4122 |
COOPERSFIA | FP5352 |
COOPERSFIA | FT5081 |
CROSLAND F | 303 |
DELPHI | FF0054 |
DEMAG | 964372 |
DEMAG | 964468 |
FENDT | F180201060030 |
FENDT | X810190140 |
FIAT | 71736116 |
FIAT | 71771751 |
FIAT | 9941058 |
FIAT | 9950443 |
FILTRON | PP845/1 |
FLEETGUARD | FF214 |
FLEETGUARD | FF214-N1 |
FLEETGUARD | FF214A |
FLEETGUARD | FF5156 |
FORD | 1502255 |
FORD | 715F-9150-ABA |
FRAM | P4587 |
FRAM | P8043 |
GM | 813565 |
GM | 90016800 |
GM | 90486908 |
GM | 9975216 |
GUD | Z108 |
GUELDNER | 0009831617 |
HANOG | 114924144 |
HANOG | 860114924144 |
HATZ | 40078801 |
HATZ | 50345700 |
HEN | H70WK |
INGER | 92100981 |
IVECO | 1174482 |
IVECO | 2133943 |
IVECO | 42522674 |
KAYSE | AK14-DO |
KHD | 1174391 |
KHD | 1174482 |
KHD | 2133943 |
KNECHT | KC17 |
KNECHT | KC68 |
LIEB | 7000712 |
LIEB | 7008775 |
LIEB | 7211230 |
LIEB | 8145894 |
LUCCAV | 7176/496 |
LUCCAV | HDF496 |
MANN | WK842 |
MASSEY FER | 2862362M1 |
MEATDORIA | 4110 |
MECAFILTER | ELG5214 |
MONARK | 030789106 |
MOTAQUIP | VFF105 |
Motorcraft | EFG9 |
OPEL | 813024 |
OPEL | 813041 |
OPEL | 813565 |
OPEL | 90016800 |
OPEL | 90486908 |
P.B.R. | BG1527 |
PURFLU | CS183 |
PUROLATOR | F50274 |
PUROLATOR | F58247 |
QUINTON HA | WF8181 |
RENAU | 5001829282 |
SCANI | 343144 |
SOFIMA | S 8501 NR |
SOGEFIPRO | FT1508 |
STEYR | 407080074 |
STEYR | 4070874 |
STEYR | 61500080043 |
TECNOCAR | RN110B |
TECNOCAR | RN58B |
TEHO | OK54 |
UFI | 24.351.01 |
UNICO F. | FI8155 |
VAUXH | VFF77 |
VOLVO | 243464 |
VOLVO | 243464-5 |
VOLVO | 434061 |
VOLVO | 838593 |
VOLVO | 838593-2 |
VOLVO | 860874 |
VOLVO | 860874-7 |
WOODG | WGF215 |
WOODG | WGF842 |
ALFA ROMEO
|
BEDFORD
|
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
MERCEDES-BENZ
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Continental to niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne o globalnym zasięgu. To jedno z największych i najbardziej renomowanych przedsiębiorstw w branży to wszechstronny producent części samochodowych. Jednak za sukces firmy bez wątpienia odpowiada jedna kategoria produktów, a mianowicie opony samochodowe. Niezmiennie, niemal od początku istnienia, Continental znany jest przede wszystkim z produkcji najwyższej klasy ogumienia.
W asortymencie producenta opon Continental znajduje się wszelkiego rodzaju ogumienie przeznaczone dla samochodów osobowych. Firma produkuje opony zimowe, letnie oraz całoroczne. W ofercie znajdują się zarówno modele przeznaczone do agresywnej jazdy, jak i lekkie opony dla spokojniejszych kierowców. Ponadto, Continental posiada również szereg propozycji dla producentów i posiadaczy aut dostawczych oraz ciężarowych, a także pojazdów rolniczych, maszyn przemysłowych czy rowerów.
Koncern motoryzacyjny Continental to przedsiębiorstwo z ogromnym kapitałem, infrastrukturą na całym świecie oraz z najnowocześniejszym zapleczem laboratoryjnym. To wszystko sprawia, że producent wyznacza trendy w produkcji opon samochodowych, wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne. Opony Continental spełniają najwyższe standardy, zapewniając bezpieczeństwo oraz doskonałą przyczepność przy minimalnym oporze.
Firma Continental powstała w 1871 roku w Niemczech. Do dzisiaj jej główna siedziba znajduje się właśnie w tym kraju. Niemniej oddziały przedsiębiorstwa oraz jego spółki zależne znaleźć można w wielu krajach na różnych kontynentach. Części samochodowe Continental, w tym przede wszystkim ogumienie tej marki, sprzedawane są w zdecydowanej większości krajów świata.