- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica [mm]: 80,0
- Wysokość [mm]: 200
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8,0
- Wysokość opakowania [cm]: 20,50
- Ciężar netto [g]: 296,0
- Długożć opakowania [cm]: 9,0
- Szerokość opakowania [cm]: 9,00
Dodaj opinię
(03.11.2019)
Kupiłem filtr paliwa Knecht bo chciałem spróbować czegoś nowego. Cena była dość przystępna, a do podjęcia końcowej decyzji przekonały mnie opinie pod tym produktem. W praktyce sprawdza się dość dobrze, dużo lepiej od poprzedniego. Polecam!
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa KNECHT KL 147D
(01.11.2019)
Nie znałem wcześniej tej firmy, ale ten filtr paliwa polecił mi mechanik. Kupiłem i jak dotychczas jestem zadowolony bo po zamontowaniu wszystko jest w jak najlepszym porządku. Mogę szczerze polecić ten model
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa KNECHT KL 147D
(21.10.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa KNECHT KL 79
(28.05.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa KNECHT KL 79
(14.05.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa KNECHT KX 220D
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG2256/8 |
A.L.FILTER | ALG2274/8 |
A.L.FILTER | ALG2278 |
ACDELCO | XD9045E |
ACDELCO | XD9060E |
ALCOFILTER | SP1041 |
ALCOFILTER | SP1259 |
ALCOFILTER | SP972 |
AUDI | 1J0127399A |
AUDI | 1J0127401 |
AUDI | 1J0127401A |
AUDI | 1J0127401B |
AUDI | 1J0127401D |
AUDI | 1J0127401J |
AUDI | 2D0127399 |
BLUEPRINT | ADV182341 |
BOSCH | 0450906288 |
BOSCH | 0450906295 |
BOSCH | 0450906298 |
BOSCH | 0450906350 |
BOSCH | N6374 |
CHAMPION | L142 |
CLEANF | DN 904 |
CLEANF | DN993 |
COMLINE | EFF035 |
COOPE | FSM4129 |
COOPERSFIA | FP5359 |
COOPERSFIA | FSM4129 |
CROSL | 5057K |
CUPRA | 1J0127399A |
CUPRA | 1J0127401 |
CUPRA | 1J0127401A |
CUPRA | 1J0127401B |
CUPRA | 1J0127401D |
CUPRA | 1J0127401J |
CUPRA | 2D0127399 |
DELPHI | FF0104 |
DELPHI | FF20009 |
DELPHI | FF20072 |
DELPHI | HDF515 |
DONALDSON | P522440 |
FEBI | 21602 |
FEBI | 21622 |
FIAT | 9948070 |
FILTRON | PP839/1 |
FIRST LINE | BFF8008 |
FLEETGUARD | FF5312 |
FRAD | 26.43.30/130 |
FRAM | G6630 |
FRAM | PS5896 |
GUD | E96 |
HEN | H125WK |
HEN | H70WK08 |
HIFI FILTE | SN 70146 |
HOFFER | 7690194 |
KOLBENSCHM | 421FP |
KOLBENSCHM | 50013421 |
MAG | FD553 |
MAG | FD564 |
MANN | WK853/3 |
MANN | WK853/3X |
MAPCO | 63199 |
MEATDORIA | 4225T |
MEATDORIA | 4246 |
MECAFILTER | ELG5210 |
MECAFILTER | ELG5234 |
MEYLE | 1001270007 |
MGA | FG2014 |
MISFAT | M391 |
MISFAT | M404 |
MOTAQUIP | VFF341 |
MULLER FIL | FN288 |
PURFLU | FCS711 |
PUROLATOR | F67832 |
QUINTON HA | QFF0306 |
QUINTON HA | WF8046 |
SEAT | 1J0127401 |
SEAT | 1J0127401A |
SEAT | 1J0127401B |
SEAT | 1J0127401J |
SEAT | 2D0127399 |
SKODA | 1J0127401 |
SKODA | 1J0127401A |
SKODA | 1J0127401B |
SKODA | 2D0127399 |
SOFIMA | S4404NR |
SOGEFIPRO | FP5359 |
TEHO | 6219 |
TEHO | 6222 |
UFI | 2439100 |
UFI | 2440400 |
VAG | 1J0127399A |
VAG | 1J0127401 |
VAG | 1J0127401A |
VAG | 1J0127401B |
VAG | 1J0127401D |
VAG | 1J0127401J |
VAG | 2D0127399 |
VAICO | 100341 |
VAICO | 100360 |
VAICO | V100341 |
VALEO | 587500 |
VW | 1J0127399A |
VW | 1J0127401 |
VW | 1J0127401A |
VW | 1J0127401B |
VW | 1J0127401J |
VW | 2D0127399 |
WIXFILTERS | WF8046 |
AUDI
|
FIAT
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
KNECHT to marka będąca częścią grupy MAXHLE Aftermarket. Logiem firmy sygnowane są wysokiej klasy filtry samochodowe przeznaczone do pojazdów wiodących producentów samochodów osobowych i dostawczych. Historia firmy rozpoczęła się w 1899 roku, kiedy to Adolf Knecht otworzył hutęstali i żelaza w Bad Cannstalt, w Niemczech. Od 1929 roku przedsiębiorstwo produkuje filtry paliwa oraz powietrza i oleju. Kolejnym ważnym momentem w dziejach firmy był rok 1955, kiedy to inżynierowie firmy KNECHT opracowali filtr wyposażony w papier jako element filtrujący.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, rozsądnemu zarządzaniu oraz dbałości o jakość firma nadal rozwija swoją ofertę oraz sprzedawane produkty. Obecnie posiada fabryki oraz centra w wielu krajach, m.in. w Austrii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA, Filipinach, Tajlandii, Chinach i Brazylii. Filtry marki KNECHT trafiają do pojazdów popularnych na naszych drogach producentów. Są to głównie Audi, BMW, Mitsubishi, Alfa Romeo, Porsche, Mercedes-Benz, Volkswagen.
Części samochodowe marki KNECHT kojarzone są z najwyższą jakością, trwałością i coraz chętniej wybierane przez kierowców z całego świata. Jeśli zależy Ci na doskonałej jakości, pewności oraz bezpieczeństwie i dobrej kondycji Twojego silnika to produkty KNECHT będą najlepszym rozwiązaniem.