- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 93
- Wysokość [mm]: 137
- Ciężar netto [kg]: 0,4
- Ciężar brutto [kg]: 0,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20719 |
A.L.FILTER | ALG-2138 |
A.L.FILTER | ALG-2138/3 |
ALCOFILTER | SP-1338 |
AMC FILTER | NF-2466 |
AMC FILTER | NF-2466A |
ASHIKA | 30-01-100 |
ASHUKI | N001-16 |
ASHUKI | N003-51 |
BLUEPRINT | ADN 12331 |
BLUEPRINT | ADN12331 |
BOSCH | 0 986 AF6 047 |
BOSCH | F 026 402 096 |
CHAMPION | CFF100498 |
CHAMPION | L 498 |
CHAMPION | L 498/606 |
CHAMPION | L498/606 |
CLEANF | DN 1986 |
CLEANF | DN1986 |
COMLINE | EFF225 |
COOPERSFIA | FP5908 |
DELPHI | HDF587 |
DENCKERMAN | A120275 |
FILTRON | PP 857/6 |
FILTRON | PP857/6 |
FRAM | P10533 |
GUD | MP 45 |
HBJAKOPART | J1331045 |
HEN | H435WK |
HOFFER | 4869 |
HOFFER | 4914 |
IPS PARTS | IFG-3105 |
JAPANPAR | FC-100S |
JAPKO | 30100 |
JC PREMIUM | B31044PR |
JPG | 4018700209 |
KAISHIN | FC1237 |
KAMOKA | F313601 |
KNECHT | KL 440/6 |
LAUTR | ELG 5357 |
LUCCAV | HDF 587 |
MAHLE | KL 440/6 |
MANN | WK 920/6 |
MEATDORIA | 4869 |
MEATDORIA | 4914 |
MECAFILTER | ELG5357 |
MEYLE | 36-14 323 0013 |
MISFAT | M557 |
MOTAQUIP | VFF 566 |
MULLER FIL | FN719 |
NIPPARTS | N1331047 |
NISSA | 16400-EC00A |
NISSA | 16400-EC00C |
NPS | N133N24 |
OPENPARTS | EFF5131.20 |
PURFLU | FCS758 |
QUINTON HA | QFF0110 |
SCT | ST 6153 |
TECNOCAR | RN439 |
VAICO | V38-0078 |
VALEO | 587564 |
WIXFILTERS | WF8426 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.