- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 80
- Wysokość [mm]: 109
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Ciężar netto [kg]: 0,36
- Ciężar brutto [kg]: 0,36
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2025 |
ALCOFILTER | SP-1400 |
AUDI | 6C0127400 |
AUDI | 6C0127400A |
AUDI | 6R0127400C |
AVS AUTOPA | MA060 |
BLUEPRINT | ADV 182336 |
BOSCH | F 026 402 835 |
CHAMPION | CFF 100648 |
CHAMPION | CFF100648 |
CLEANF | DN 2710 |
CLEANF | DN2710 |
COMLINE | EFF226 |
COMLINE | EFF320D |
COOPERSFIA | FP6077 |
DELPHI | HDF661 |
FI.BA | FK-877 |
FILTRON | PP 986/4 |
FRAM | P11260 |
GUD | MP 34 |
HEN | H347WK |
HEN | H417WK |
HOFFER | 4975 |
KNECHT | KL 778 |
KOLBENSCHM | 4499-FP |
KOLBENSCHM | 50 014 499 |
LAUTR | ELG 5407 |
MAHLE | KL 778 |
MAHLE_CN | KL 778 |
MANN | WK 8029/1 |
MEATDORIA | 4975 |
MEYLE | 100 323 0025 |
MISFAT | M618 |
MOTAQUIP | LVFF 734 |
MOTAQUIP | LVFF734 |
MULLER FIL | FN325 |
PURFLU | FCS812 |
SCT | ST 6095 |
SEAT | 6C0127400 |
SEAT | 6C0127400A |
SEAT | 6R0127400C |
SKODA | 6C0127400 |
SKODA | 6C0127400A |
SKODA | 6R0127400C |
SOFIMA | S 4016 NR |
SOFIMA | S 4106 NR |
TECNOCAR | RN516 |
UFI | 24.016.00 |
UFI | 24.106.00 |
VAG | 6C0 127 400 |
VAG | 6R0 127 400 C |
VAICO | V10-0945 |
VW | 6C0127400 |
VW | 6C0127400A |
VW | 6R0127400C |
WE PARTS | 311060390 |
WIXFILTERS | WF8461 |
vika | 11271461001 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.