- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 86
- Wysokość [mm]: 100
- Dolot - sr. [mm]: 10
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Ciężar netto [kg]: 0,36
- Ciężar brutto [kg]: 0,36
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | XD 9028 E |
ALCOFILTER | SP-2138 |
ASHIKA | 30-M0-002 |
BALDW | BF9846 |
BBFREDLINE | 37CH001 |
BLUEPRINT | ADC 42358 |
BOSCH | 1 457 434 437 |
BOSCH | N4437 |
CHAMPION | CFF100440 |
CHAMPION | L 440 |
CHAMPION | L 444 |
CHAMPION | L440/606 |
CHRYS | 05174056AA |
CHRYS | 05175598AA |
CHRYS | 5175598AA |
CHRYS | 71775178 |
CLEANF | DN 1908 |
COMLINE | EFF124 |
COOPE | FSM 4202 |
CROSLAND F | 5091 |
DELPHI | HDF544 |
DENCKERMAN | A120052 |
DONALDSON | P550808 |
DT SPARE P | 4.66665 |
FEBI | 34178 |
FIAT | K05174056AA |
FIAT | K71775178 |
FILTRON | PP 840/6 |
FILTRON | PP841/6 |
FLEETGUARD | FF5802 |
FRAM | P9635 |
GIF | GF 290 |
GUD | MP 12 |
HEN | H140WK |
HEN | H140WK01 |
HOFFER | 7690328 |
JAPANPAR | FC-M02S |
KAGER | 11-0355 |
KNECHT | KL 313 |
KOLBENSCHM | 50 013 655 |
KOLBENSCHM | 655-FP |
LAUTR | ELG 5296 |
MAG | 71760802 |
MAG | FD 540 |
MAHLE | KL 313 |
MANN | WK 820/1 |
MAPCO | 63850 |
MEATDORIA | 4328 |
MERCE | 646 092 00 01 |
MERCE | 646 092 03 01 |
MERCE | 646 092 05 01 |
MERCE | A 646 092 00 01 |
MERCE | A 646 092 03 01 |
MERCE | A 646 092 05 01 |
MEYLE | 014 323 0001 |
MFILTER | MP 4067 |
MISFAT | M601 |
MITSU | MR597635 |
MOTAQUIP | VFF 498 |
P.B.R. | AG-6094 |
PURFLU | CS499 |
PUROLATOR | F 68305 |
RENAU | 7424990703 |
SCT | ST 768 |
SMART | 4544700090 |
SOFIMA | S 2320 NR |
UFI | 24.436.00 |
VAICO | 30-8172 |
VAICO | V30-8172 |
VALEO | 587509 |
WIXFILTERS | WF8309 |
WIXFILTERS | WF8509 |
CHRYSLER
|
MERCEDES-BENZ
|
MITSUBISHI
|
SMART
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.