- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 74
- Wymiar gwintu: M14X1,5
- Rozmiar gwintu 1: M12X1,5
- Wysokość [mm]: 147
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2015/3 |
A.L.FILTER | ALG-2015/4 |
A.L.FILTER | ALG-2047 |
ACDELCO | FS 21 |
ACDELCO | FS 9004 E |
ALCOFILTER | SP-2005 |
ASAS | SP 7503 |
BOSCH | 0 450 905 004 |
BOSCH | 0 450 905 033 |
BOSCH | 0 450 905 098-065 |
BOSCH | 0 450 905 103 |
BOSCH | 0 450 905 103-065 |
BOSCH | 0 450 905 130 |
BOSCH | 0 450 905 142 |
BOSCH | 0 450 905 198 |
BOSCH | 0 450 905 203 |
BOSCH | 0 450 905 204 |
BOSCH | 0 450 905 266 |
BOSCH | 0 450 905 405 |
BOSCH | 0 986 AF8 238 |
BOSCH | 0450905004 |
BOSCH | 0450905033 |
BOSCH | 0450905098-065 |
BOSCH | 0450905103 |
BOSCH | 0450905103-065 |
BOSCH | 0450905130 |
BOSCH | 0450905142 |
BOSCH | 0450905198 |
BOSCH | 0450905203 |
BOSCH | 0450905204 |
BOSCH | 0450905266 |
BOSCH | 0450905405 |
BOSCH | F 5203 |
CHAMP | FN 25 |
CHAMP | G 2909 |
CHAMPION | CFF100210 |
CHAMPION | L 210 |
CLEANF | MB 956 |
CLEANF | MB 958 |
CLEANF | MBNA 956 |
CLEANF | MBNA 958 |
COMLINE | EFF058 |
COOPE | FIG 7012 |
COOPERSFIA | FT5140 |
CROSL | 6698 |
DELPHI | FF0025 |
ELOFIC | EXF-368A |
FILFILTER | ZP 8029 FM |
FILTRON | PP 835 |
FRAD | 16.32.31/30 |
FRAM | G3736 |
FRAM | G5118 |
GIF | ES 083 |
GUD | E 19 |
HEN | H80WK03 |
HEN | H80WK04 |
HOFFER | 7790027 |
HOFFER | 7790027/1 |
KAYSE | AK 11 - KJ |
KNECHT | FB 628/4 |
KNECHT | FB 628/6 |
KNECHT | FB 796 |
KNECHT | FB 797 |
KOLBENSCHM | 033-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 033 |
LAUTR | ELE 3574 |
LUBERFINER | G 2909 |
MAG | 71760847 |
MAG | 71760848 |
MAG | FI I28 |
MAHLE | KL 19 |
MANN | WK830/3 |
MAPCO | 62852 |
MAPCO | 62854 |
MEATDORIA | 4027 |
MEATDORIA | 4027/1 |
MECAFILTER | ELE3574 |
MERCE | 001 477 59 01 |
MERCE | 001 477 84 01 |
MERCE | 001 477 89 01 |
MERCE | 0014775901 |
MERCE | 0014778401 |
MERCE | 0014778901 |
MERCE | 002 477 03 01 |
MERCE | 002 477 04 01 |
MERCE | 002 477 06 01 |
MERCE | 002 477 07 01 |
MERCE | 002 477 18 01 |
MERCE | 002 477 19 01 |
MERCE | 002 477 20 01 |
MERCE | 002 477 45 01 |
MERCE | 0024770301 |
MERCE | 0024770401 |
MERCE | 0024770601 |
MERCE | 0024770701 |
MERCE | 0024771801 |
MERCE | 0024771901 |
MERCE | 0024772001 |
MERCE | 0024774501 |
MERCE | A 001 477 59 01 |
MERCE | A 001 477 84 01 |
MERCE | A 001 477 89 01 |
MERCE | A 002 477 03 01 |
MERCE | A 002 477 04 01 |
MERCE | A 002 477 06 01 |
MERCE | A 002 477 07 01 |
MERCE | A 002 477 18 01 |
MERCE | A 002 477 19 01 |
MERCE | A 002 477 20 01 |
MERCE | A 002 477 45 01 |
MISFAT | E505 |
MONARK | 30 705 233 |
MOTAQUIP | VFF 187 |
MOTAQUIP | VFF 228 |
MOTAQUIP | VFF 291 |
Motorcraft | EFG 041 |
P.B.R. | AG-6010 |
PURFLU | EP151 |
PUROLATOR | F 77168 |
PUROLATOR | F59215 |
PUROLATOR | GF 147 |
PUROLATOR | PFC 3168 |
PUROLATOR | PFC 3169 |
PZL | FPW-13 |
QUINTON HA | QFF 5357 |
RENAU | 4055036001 |
RENAULT T | 40 55 036 001 |
SCT | ST 313 |
SOFIMA | S 1505 B |
TECNOCAR | B85 |
TECNOCAR | B87 |
TEHO | 61005 |
TJFIL | FF 5357 |
TJFIL | FF 5468 |
TJFIL | FF 5469 |
UFI | 31.505.00 |
UNI | GFE 7027 |
UNICO F. | FI 8146/3 |
UNIPART | GFE7027 |
VALEO | 587206 |
WIXFILTERS | 33151 |
WIXFILTERS | WF8039 |
WIXFILTERS | WF8040 |
FERRARI
|
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: