Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa MULLER FILTER FB192

3.7 (3 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FB192
Filtr paliwa MULLER FILTER FB192
  • Filtr paliwa MULLER FILTER FB192 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
48,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
MULLER FILTER
Jednostka:
sztuka
EAN:
8033977301926
Rodzaj filtra:
Filtr przewodowy

Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
82
Wymiar gwintu:
M12X1,5
Rozmiar gwintu 1:
M14X1,5
Wysokość [mm]:
153
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa / obudowa filtra FB192 firmy MULLER FILTER

Parametry:
  • Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 82
  • Wymiar gwintu: M12X1,5
  • Rozmiar gwintu 1: M14X1,5
  • Wysokość [mm]: 153

Opinie

Średnia ocena:
3.7 (3 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Filtr paliwa MULLER FILTER FB192

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach MULLER FILTER w kategorii Filtr paliwa / obudowa filtra

Nasił82

(18.08.2018)

1.0
Po zamontowaniu tego filtra pompa buczy bardzo głośnio. Ma złą przepustowość Na wcześniejszym starym cisza.

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168

michal.witek

(27.09.2016)

5.0
Doskonały stosunek jakości do ceny, parametry zbliżone do fabrycznych na 1 montaż. Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211

michal.witek

(27.09.2016)

5.0
Doskonały stosunek jakości do ceny, Polecam

Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FB192 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACDELCO FS 25
ACDELCO FS 9005 E
ALCOFILTER SP-2004
ALCOFILTER SP-2020
BOSCH 0 450 905 091
BOSCH 0 450 905 092
BOSCH 0 450 905 093
BOSCH 0 450 905 133
BOSCH 0 450 905 134
BOSCH 0 450 905 145
BOSCH 0 450 905 146
BOSCH 0450905091
BOSCH 0450905092
BOSCH 0450905093
BOSCH 0450905133
BOSCH 0450905134
BOSCH 0450905145
BOSCH 0450905146
BOSCH F5091
BOSCH F5133
BOSCH F5145
CHAMP G 2952
CHAMPION CFF100217
CHAMPION L 217
CHAMPION L 217/606
CLEANF MB 962
CLEANF MBNA 962
COMLINE EFF059
COOPE FIG 7033
COOPERSFIA FT5297
CROSL 6700
DELPHI FF0029
ELOFIC EXF-364A
FILFILTER ZP 8034 FM
FILTRON PP 849
FRAM G3744
FRAM G3745
FRAM G6398
GUD E 61
HEN H84WK03
HOFFER 7790022
HOFFER 7790022/1
HOFFER 7790028
HOFFER 7790028/1
KAYSE AK 11 - BS
KAYSE AK 11 - LS
KAYSE AK 11 - RS
KNECHT FB 821/2
KOLBENSCHM 171-FP
KOLBENSCHM 50 013 171
LAUTR ELE 3572
LUBERFINER G 2946
LUBERFINER G 2952
LUBERFINER G 6333
MAG 71760711
MAG FI I30
MAHLE KL 28
MAHLE KL 88
MANN WK834
MANN WK834/1
MAPCO 62803
MEATDORIA 4022
MEATDORIA 4022/1
MEATDORIA 4022/1 BLACK
MEATDORIA 4028
MEATDORIA 4028/1
MECAFILTER ELE3572
MISFAT E507
MOTAQUIP VFF 260
MOTAQUIP VFF 262
P.B.R. AG-6003
P.B.R. AG-6012
PUROLATOR F 63177
PUROLATOR F59248
PZL FPW-03
RYCO Z311
SOFIMA S 1502 B
SOFIMA S 1507 B
TECNOCAR B92
TEHO 61045
UFI 31.507.00
UNI GFE 7085
UNICO F. FI 8152/1
UNIPART GFE7085
VAG 443 133 511
VAG 447 133 511
VAG 4A0 133 511
VAG 811 133 511 B
VAG 857 133 511
VAG 893 133 511
VALEO 587207
WIXFILTERS 33008
WIXFILTERS 67880
WIXFILTERS WF8027
WIXFILTERS WF8054

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr paliwa / obudowa filtra FB192 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Filtr paliwa / obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

MULLER FILTER

„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.

W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.

Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.

To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to:

  • ciągłe inwestycje w badania i rozwój, o czym świadczy chociażby budowa centrum badawczo-rozwojowego, które zostało oddane do użytku w 2017 roku;
  • nowoczesny park maszynowy;
  • partnerzy posiadający homologację od producentów OEM;
  • System kontroli jakości z wymaganiami ISO (Certyfikat 2002 ISO 9001:2000, Certyfikat 2008 ISO 14001);
  • stały rozwój i rozbudowa:
    • 2000 rok – nowa fabryka w Luserna;
    • 2005 rok - nowa lina produkcji filtrów ekologicznych;
    • 2014 rok - nowy magazyn centralny;
    • 2016 rok - nowa fabryka filtrów powietrza.

Cechy Części

Filtr przewodowy
Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze