Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-7536 |
ACDELCO | ACD 8095 E |
ALCOFILTER | MD-577 |
AMC FILTER | SF-9960 |
ARMAFILT | OBG-67/99.0 |
ASAS | AS 3529 |
ASHIKA | 30-ECO016 |
BALDW | PF9909 |
BLUEPRINT | ADK 82327 |
BOSCH | 1 457 070 001 |
BOSCH | N0001 |
BOSCH | N7001 |
CHAMPION | CFF100409 |
CHAMPION | L 409 |
CHAMPION | L 409/606 |
CITRO | 16 06 26 76 80 |
CITRO | 1906 98 |
CITRO | 1906 C4 |
CLEANF | MG 1609 |
CLEANF | MG 1677 |
COMLINE | EFF201 |
COOPE | FEM 4238 |
COOPERSFIA | FA5757 |
COOPERSFIA | FA5757A |
CROSL | 4036 |
DELPHI | HDF608 |
DIGOEMA | DGM/K 200060 |
FEBI | 26336 |
FIAT | 71746975 |
FIAT | 71753841 |
FIAT | 77362340 |
FIAT | 77363600 |
FIAT | 77365864 |
FIAT | 77365902 |
FILFILTER | KFE 1460 |
FILFILTER | KFE 1460 V |
FILFILTER | MFE 1558 MB |
FILMAR | EFF1072 |
FILTRON | PE 982 |
FILTRON | PE982A |
FORD | 1596 790 |
FORD | 9S51-9176-AA |
FRAD | 10.26.12/30 |
FRAM | C10026 |
FRAM | C10026A |
FRAM | C10705 |
GM | 93193621 |
GM | 96816473 |
GMC | 93181377 |
GMC | 93193621 |
GMC | 96816473 |
GUD | M 99 |
HBJAKOPART | J1330905 |
HBJAKOPART | J1338027 |
HEN | E83KP D140 |
HEN | E83KP01 |
HEN | E83KP01 D140 |
HEN | E83KP02 D140 |
HOFFER | 7690499 |
JAPANPAR | FC-ECO016 |
KOLBENSCHM | 4136-FX |
KOLBENSCHM | 50 014 136 |
LAUTR | ELG 5322 |
LAUTR | G50 |
LUCCAV | HDF 608 |
MAG | 71760866 |
MAHLE | KX 208 |
MAHLE | KX 208 D |
MAHLE | KX 208 D ECO |
MANN | PU723X |
MAPCO | 63236 |
MEATDORIA | 4499 |
MECAFILTER | ELG5322 |
MISFAT | F116 |
MOTAQUIP | VFF 500 |
NIPPARTS | J1338031 |
OPEL | 4708795 |
OPEL | 4807214 |
OPEL | 813037 |
OPEL | 813569 |
OPEL | 8135690 |
OPEL | 818012 |
OPEL | 818032 |
OPEL | 93181377 |
OPEL | 93193621 |
OPEL | 95599700 |
OPEL | 96816473 |
P.B.R. | AG-3405 |
P.B.R. | AG-3405A |
PEUGE | 1606267680 |
PEUGE | 1906 97 |
PEUGE | 1906 C4 |
PURFLU | C507 |
PURFLU | C507A |
PUROLATOR | F 90002 |
PUROLATOR | F59250 |
PZL | WP232X |
PZL | WP419X |
QUINTON HA | WF8366 |
RYCO | R2661P |
SAAB | 12762212 |
SAAB | 93181377 |
SCT | SC 7046 |
SOFIMA | S 6H2O NE |
SOGEFIPRO | FA7575 |
SUBAR | 15411-84E50 |
SUZUK | 15411-84E50 |
SUZUK | 15411-84E50-000 |
SUZUK | 15411-84E60 |
SUZUK | 15411-84E60-000 |
SUZUK | 15411T84E60 |
TECNOCAR | N311 |
TECNOCAR | N311A |
UFI | 60.H20.00 |
UFI | 60.H2O.00 |
UNI | GFE 5495 |
UNICO F. | EFP6103X |
VALEO | 587914 |
VAUXH | 93181377 |
VAUXH | 95599129 |
WIXFILTERS | WF8366 |
CHEVROLET
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
SAAB
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: