- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Wysokość [mm]: 108
- Rura o średnicy [mm]: 6
- Średnica 2 [mm]: 6
- Średnica zewnętrzna [mm]: 36
- Ilość połączeń: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AC | FS 10 |
AC | FS004 |
AC | FS10B |
AC | FS15 |
AC | FS1B |
AC | FS5 |
AC | GF479 |
ALCOFILTER | FF-009 |
ALCOFILTER | FF-010 |
ALCOFILTER | FF-012 |
BALDW | BF-7623 |
BALDW | BF-840-K2 |
BALDW | BF-851 |
BALDW | BF-881 |
BALDW | BF-932 |
BALDW | BF7686 |
BALDW | BF7865 |
BALDW | BF7903 |
BALDW | BF833 |
BALDW | BF833-K2 |
BMW | 13 32 1 277 481 |
BMW | 13 32 1 277 497 |
BMW | 13 32 1 278 272 |
BMW | 13 32 1 278 272-3 |
BOSCH | 0 450 904 001 |
BOSCH | 0 450 904 002 |
BOSCH | 0 450 904 058 |
BOSCH | 0 450 904 059 |
BOSCH | 0 986 450 012 |
BOSCH | 0 986 450 071 |
BOSCH | 0 986 452 233 |
BOSCH | 450 904 058 |
BOSCH | 450904001 |
BOSCH | 450904002 |
BOSCH | 450904059 |
BOSCH | 9 451 733 010 |
BOSCH | 9 451 733 012 |
BOSCH | 986450012 |
BOSCH | 986450071 |
BOSCH | 986452233 |
BOSCH | F 026 403 900 |
BOSCH | F 4058 |
CHAMP | FN 10 |
CHAMP | G 1/4 |
CHAMP | G 180 |
CHAMP | LG1/4 |
CHAMPION | L 101 |
CHAMPION | L 104 |
CITRO | 5 429 192 |
CITRO | 5 481 874 |
CITRO | 5 490 862 |
CITRO | 95 534 485 |
CITRO | 95 534 486 |
CITRO | GX 03 30201 A |
CITRO | GX 03 30202 A |
CITRO | GX 03 30301 A |
CITRO | GX 542 9192 |
CITRO | GX 542 9192 A |
CITRO | SRV 000 503 |
CITRO | SVR 000 503 |
CLEANF | MB 001 |
CLEANF | MB 006 |
CLEANF | MB 1 |
CLEANF | MB 6 |
CLEANF | MBNA 001 |
CLEANF | MBNA 006 |
COMLINE | EFF012 |
COOPE | AZF 048 |
COOPE | Z 29 |
COOPE | Z 29/4 MHB |
COOPE | Z 29A |
COOPE | Z 507 |
COOPE | Z 507-2 |
COOPE | Z 947 |
COOPERSFIA | FT 4874/1 |
COOPERSFIA | FT4874 |
COOPERSFIA | FT5082CS |
CROSL | 700 |
CROSL | 700 K |
CROSL | 703 |
CROSL | 703 K |
CROSL | 710 |
DELPHI | F29 |
DELPHI | FF0009 |
DELPHI | FF0010 |
DELPHI | FF0012 |
DELPHI | FF0014 |
DELPHI | FF0015 |
DELPHI | FF0019 |
DELPHI | LK-3684 |
DELPHI | LK-71700 |
DEUTZ FAHR | 8-1219-180-509.00 |
DONALDSON | P 55 0094 |
DONALDSON | P178194 |
FIAT | 4352637 |
FIAT | 71736104 |
FIAT | 82323784 |
FIAT | 82425490 |
FIAT | 82425649 |
FIAT | 82428006 |
FIAT | 82429294 |
FILTREC | ZP8014FP |
FILTREC | ZP8047FP |
FILTRON | PS 842 |
FLEETGUARD | FF-238 |
FLEETGUARD | FF-5066 |
FLEETGUARD | FF-5480 |
FORD | 5 003 748 |
FORD | 5 004 837 |
FORD | 5 015 543 |
FORD | 5 015 544 |
FRAM | CH12-1 |
FRAM | CR-12-1 |
FRAM | G-20 |
FRAM | G-4164 |
FRAM | G1DP |
FRAM | G1MDP |
FRAM | G7144 |
GM | 5650170 |
GM | 7973411 |
GM | 7984544 |
GM | 93156490 |
GM | 93156782 |
GUELDNER | Z514 |
HEN | H 101 WK |
HEN | H 132 WK |
IVECO | 4 384 509 |
JAPANPAR | FC-000S |
KAGER | 11-0066 |
LANDROVER | PHB 000450 |
LANDROVER | STC 4202 |
LEYLA | 606168 |
MAN | 81 12503 0045 |
MAN | 81 12503 0056 |
MAN | 81 12503 0057 |
MAN | 81 12503 0058 |
MAPCO | 62500 |
MAPCO | 63196 |
MASSEY FER | 5 220 66 |
MASSEY FER | 8 008 48 |
MAZDA | 222-13-470B |
MERCE | 0000780656 |
MERCE | 780656 |
MERCE | A000 078 06 56 |
Motorcraft | EFG 021 |
PEUGE | 1567 07 |
PEUGE | 1567 18 |
PEUGE | 1567 19 |
PEUGE | 1567 21 |
PURFLU | EP 103 |
PUROLATOR | F 20001 M |
PUROLATOR | F 57243 |
PUROLATOR | F 57608 |
PUROLATOR | F57018 |
QUINTON HA | QFF 2265 |
QUINTON HA | QFF2264 |
RENAU | 00 05 490 862 |
RENAU | 5 000 031 168 |
RENAU | 7 100 544 588 |
RENAU | 7 700 544 588 |
RENAU | 7 701 349 332 |
ROVER | BLM601021 |
SAAB | 00 82 10 |
SAAB | 8210 |
SAAB | 83 84 75 |
SAAB | 88 33 64 |
SEAT | SE 021 020 200 A |
SEAT | XE 021 020 200 A |
SKODA | C 004 312 110 |
STEYR | 700 20 80 492 |
SUBAR | 64201 0020 |
TALBO | 00 131 709 00 |
TALBO | 13 170 900 |
TALBO | 3 884 0E |
TALBO | 38 840 |
TECNOCAR | KLF 2 |
UFI | 31 001 00 |
UFI | 31 003 00 |
UFI | 31 009 00 |
UFI | 31 014 00 |
VAG | 131 261 275 A |
VAG | 31113511D |
VAUXH | 1492005 |
VAUXH | 1492206 |
VAUXH | 149220601 |
VAUXH | 5650170 |
VAUXH | 7973411 |
VAUXH | 798454 |
VAUXH | 93156490 |
VAUXH | 93156782 |
VOLVO | 3713186 |
VOLVO | 464728 |
VW | C 004 312 110 |
VW | SE021020200A |
VW | XE 021 020 200 A |
WOODG | WGF 149 |
ALFA ROMEO
|
ARO
|
BMW
|
CITROËN
|
DACIA
|
FIAT
|
FORD
|
FORD OTOSAN
|
FSO
|
GAZ
|
INNOCENTI
|
IZH
|
LADA
|
LANCIA
|
LIGIER
|
MOSKVICH
|
OLTCIT
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PININFARINA
|
RENAULT
|
ROVER
|
SAAB
|
SEAT
|
TALBOT
|
TOFAS
|
VOLVO
|
WARTBURG
|
ZASTAVA
|
ZAZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.