- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Wysokość [mm]: 204,5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 55
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2028 |
AC | FS56 |
ACDELCO | FS 9130 E |
ALCOFILTER | SP-2023 |
BMW | 13 32 1 713 807 |
BMW | 13 32 1 713 808 |
BMW | 13 32 1 720 101 |
BMW | 13 32 1 720 102 |
BMW | 13 32 9 063 164 |
BMW | 1720101 |
BOSCH | 0 450 905 901 |
BOSCH | 450905901 |
BOSCH | F5901 |
CHAMP | FN 26 |
CHAMP | G 6377 |
CHAMPION | CFF100226 |
CHAMPION | L 226 |
CHAMPION | L 226/606 |
CLEANF | MB 981 |
CLEANF | MBNA981 |
COMLINE | EFF056 |
COOPE | FIG 7018 |
COOPERSFIA | FT5208 |
CROSL | 105066 |
CROSL | 6804 |
CROSLAND F | 105066 |
CROSLAND F | 6804 |
DELPHI | FDB159 |
DELPHI | FF0100 |
ELOFIC | EXF-362 |
FEBI | 12649 |
FILFILTER | ZP 8010 FL |
FILTREC | ZP8010FL |
FRAM | G6574 |
GUD | E 49 |
HEN | H109WK |
HOFFER | 7790074 |
KAYSE | AK 10 - BC |
KNECHT | FB 838 |
KOLBENSCHM | 224-FP |
KOLBENSCHM | 50 013 224 |
LAURA | ELE6001 |
LAUTR | ELE 6001 |
LUBERFINER | G 6377 |
LUCAS_ELEC | FDB159 |
MAG | 71760713 |
MAG | FI I32 |
MAHLE | KL 35 |
MANN | WK 516 |
MAPCO | 62650 |
MEATDORIA | 4074 |
MECAFILTER | ELE6001 |
MERIT | 4074 |
MEYLE | 314 133 2106 |
MFILTER | MP 4064 |
MISFAT | E508 |
MOTAQUIP | VFF 272 |
MOTIP | VFF270 |
MOTOK | 200388 |
MOTOK | AC332 |
MOTOK | AK10BC |
MOTOK | ALG2028 |
MOTOK | E508 |
MOTOK | EXF362 |
MOTOK | FCI1731 |
MOTOK | FGI088 |
MOTOK | G6377 |
MOTOK | GFI13100 |
MOTOK | HFF228 |
MOTOK | IN97 |
MOTOK | MP4064 |
MOTOK | SB2796 |
MOTOK | VFF272 |
MOTOK | ZP8010FL |
MULLER FIL | FB197 |
Motorcraft | EFG 313 |
Motorcraft | EFG313 |
P.B.R. | AG-6024 |
PBR | AG6024 |
POWERP | PMFI18 |
PURFLU | EP150 |
PUROLATOR | EP 150 |
PUROLATOR | F 77804 |
PZL | FPW30 |
QUINTON HA | QFF 6041 |
QUINTON HA | QFF0298 |
SAKURAAUTO | FS30060 |
SCT | ST 321 |
SOFIMA | S 1508 B |
SWAG | 99 19 0003 |
TECNECO FI | IN 97 |
TECNOCAR | B97 |
TEHO | 61080 |
TJFIL | FF6041 |
UFI | 31.508.00 |
UNI | GFE 7069 |
UNI | GFE7063 |
UNICO F. | FI 6210 |
VAICO | 20-0388 |
VAICO | V20-0388 |
VALEO | 587015 |
WIXFILTERS | 33272 |
WIXFILTERS | WF8035 |
ALPINA
|
BERTONE
|
BMW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Filtr paliwa HOFFER 4074 | HOFFER | Brak ceny |
Filtr paliwa HOFFER 4077 | HOFFER | Brak ceny |
AUGER 109651 | AUGER | Brak ceny |
Filtr paliwa SCT - MANNOL ST 321 | SCT - MANNOL | Brak ceny |
Filtr paliwa JC PREMIUM B3B010PR | JC PREMIUM | Brak ceny |
Filtr paliwa FEBI BILSTEIN 12649 | FEBI BILSTEIN | 45,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
PZL Sędziszów to w stu procentach polska firma, działająca na rynku motoryzacyjnym. Przedsiębiorstwo zdaje się dowodzić, że również w Polsce mogą funkcjonować firmy liczące się na rynku międzynarodowym. Firma działa prężnie już od 1939 roku. Niemniej jednak na przestrzeni dziesięcioleci przedsiębiorstwo zaliczało liczne wzloty i upadki. Wielokrotnie zmieniano również obszar działalności. Niemniej jednak od wielu lat PZL Sędziszów to zaufany dostawca jakościowych filtrów samochodowych. Filtry PZL Sędziszów to wyjątkowo efektywne produkty, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. W ofercie znaleźć można zarówno filtry oleju PZL Sędziszów, jak i filtry paliwa, powietrza oraz filtry kabinowe. Polski producent filtrów samochodowych PZL Sędziszów wykorzystuje najnowocześniejsze technologie produkcyjne, aby uzyskać maksymalną powtarzalność produkcji. Produkty są wyposażone w nowoczesne technologie filtracyjne, które nie tylko zatrzymują więcej zanieczyszczeń, ale również zapewniają filtrom większą żywotność w porównaniu do modeli starszego typu. Główna siedziba oraz fabryka filtrów PZL Sędziszów mieści się w Polsce. Jednak części PZL Sędziszów są dzisiaj dostępne również poza granicami kraju. Firma prowadzi intensywny eksport filtrów, docenianych głównie w krajach ościennych.