- Wysokość [mm]: 135
- Średnica zewnętrzna [mm]: 89,5
- Ciężar [kg]: 0,14
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Rodzaj filtra: Bez separatora wody
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D21465 |
4X4 ESTANF | EST-30-ECO074 |
ACEMARK | 132991 |
AKRON-MALÒ | 1520072 |
ALCOFILTER | MD-691 |
ASAM | 70161 |
ASHIKA | 30-ECO074 |
AUDI | 7N0 127 177 |
AUDI | 7N0 127 177 B |
AUTOMEGA | 180009810 |
AUTOMOTOR | LATG116 |
AVS AUTOPA | FA028 |
BLUEPRINT | ADV182332 |
BORG BECK | BFF8095 |
BOSCH | F 026 402 809 |
CHAMPION | CFF100646 |
CLEANF | MG3601 |
COMLINE | EFF247 |
CONTINENTA | 28.0002-4023.2 |
COOPERSFIA | FA6064ECO |
DELPHI | HDF651 |
DELPHI | HDF652 |
DENCKERMAN | A110685 |
DIAMAX | DF3335 |
DJ PARTS | FF1279 |
DODA | 1110030013 |
DYNAMATRIX | DFFX342 |
EUROREPAR | 1643625180 |
FEBI | 101320 |
FI.BA | FK-874 |
FILFILTER | MFE 1628 MB |
FILTRON | PE973/7 |
FRAM | C11193ECO |
FRIGAIR | FL10.408 |
GOODWILL | FG 149 ECO |
HEN | E424KP |
HEN | E424KP D217 |
HIFI FILTE | SN 70361 |
HOFFER | 4985 |
JAPANPAR | FC-ECO074 |
JAPKO | 3ECO074 |
JC PREMIUM | B3W042PR |
JPG | 1118706900 |
JPG | 1118707600 |
JSASAKASHI | FE0051 |
KAMOKA | F308201 |
KLAXCAR | FE136z |
KNECHT | KX 342 |
KOLBENSCHM | 50014504 |
KRAFT AUTO | 1720037 |
LUCASFILTE | LFDE235 |
LYNXAUTO | LF-1912 |
MAG | 153071760753 |
MAG | 154705677570 |
MAG | 359002330210 |
MAHLE | KX 342 |
MANN | PU 8008 |
MANN | PU 8008/1 |
MAPCO | 63817 |
MAXGEAR | 26-1141 |
MDR | MFF-3E74 |
MDR | MFF-E374 |
MEATDORIA | 4985 |
MECAFILTER | ELG5417 |
MEYLE | 100 323 0024 |
MFILTER | DE 3138 |
MGA | FG2138 |
MISFAT | F153 |
MOTAQUIP | LVFF733 |
MS | 8008/1-KF-PCS-MS |
MULLER FIL | FN1465 |
OPENPARTS | EFF5259.10 |
OSSCA | 14087 |
Omnicraft | 2136703 |
PATRON | PF3254 |
PEMEBLA | JAPFC-ECO074 |
PROFIT | 1530-2832 |
PURFLU | C801 |
QUINTON HA | QFF0371 |
REVITA | FRC00088 |
RIDEX | 9F0090 |
SAKURAAUTO | EF-31980 |
SCT | SC 7069 P |
SEAT | 7N0 127 177 |
SEAT | 7N0 127 177 B |
SOFIMA | S 6026 NE |
STELLOX | 21-00810-SX |
Sampiyon F | CE 0342 ME |
Stark | SKFF-0870089 |
TECNECO FI | GS08008-E |
TECNOCAR | N335 |
TOPRAN | 113 557 |
UFI | 26.026.00 |
UNICO F. | EFP 9135 |
UNIFLUX | XNE288 |
VAICO | V10-2231 |
VALEO | 587937 |
VW | 7N0 127 177 |
VW | 7N0 127 177 B |
WE PARTS | 311060399 |
WILMINK | WG1019235 |
WILMINK | WG1215198 |
WILMINK | WG1499147 |
WILMINK | WG1748158 |
WILMINK | WG1889817 |
WIXFILTERS | WF8470 |
ZEKKERT | KF-5020E |
vika | 11270720101 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.