- Długość [mm]: 300
- Średnica zewnętrzna [mm]: 55,0
- Materiał: Aluminium
- Ciężar [kg]: 0,296
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | P10158 |
AKRON-MALÒ | 1520115 |
ALCOFILTER | SP-2099 |
AUTOMEGA | 180063510 |
AUTOMOTOR | LATE13 |
AVS AUTOPA | E569 |
BLUEPRINT | ADB112308 |
BMW | 13 32 1 702 632 |
BMW | 13 32 1 740 549 |
BMW | 13 32 1 740 985 |
BORG BECK | BFF8089 |
BOSCH | 0 450 905 905 |
CHAMPION | CFF100238 |
CHAMPION | L238/606 |
CLEANF | MBNA 989 |
COMLINE | EFF045 |
CONTINENTA | 28.0002-3011.2 |
COOPERSFIA | FT5415 |
DELPHI | EFP217 |
DENCKERMAN | A110159 |
DIAMAX | DF3165 |
DJ PARTS | FF1240 |
DOYEN | RPF051 |
DYNAMATRIX | DFFL66 |
DÜRER | FIN09.10 |
EUROREPAR | E145078 |
FEBI | 12650 |
FI.BA | FB-42 |
FILFILTER | ZP 8011 FL |
FILTRON | PP 832/1 |
FILTROSVOX | FS17 |
FRAM | G5774 |
HEN | H108WK |
HIFI FILTE | BE 502 |
HOFFER | 4135 |
JC PREMIUM | B3B010PR |
JC PREMIUM | B3B011PR |
JPG | 1418701200 |
JSASAKASHI | FS0022 |
KAGER | 11-0042 |
KAGER | 11-0060 |
KAMOKA | F310201 |
KLAXCAR | FE106z |
KNECHT | KL 66 |
KOLBENSCHM | 50013328 |
KRAFT AUTO | 1722560 |
LUCASFILTE | LFPF013 |
LYNXAUTO | LF-1132 |
MAG | 152071760703 |
MAG | 154087415480 |
MAG | 213908202900 |
MAHLE | KL 66 |
MANN | WK 516/1 |
MAPCO | 62651 |
MAXGEAR | 26-0263 |
MAXGEAR | 26-0496 |
MEATDORIA | 4135 |
MECAFILTER | E13 |
MECAFILTER | ELE6000 |
MEYLE | 314 133 2109 |
MGA | FE4008 |
MISFAT | E569 |
MOTAQUIP | VFF342 |
MS | 516/1-KF-PCS-MS |
MULLER FIL | FB158 |
OPENPARTS | EFF5079.20 |
OPTIMAL | FF-01232 |
OSSCA | 08470 |
PATRON | PF3136 |
PROFIT | 1530-0110 |
PURFLU | EP165 |
PZL | FPW33 |
QH TALBROS | QFF0027 |
QH TALBROS | WF8168 |
QUINTON HA | QFF0027 |
QUINTON HA | QFF0298 |
REVITA | FRC00224 |
RYCO | Z551 |
SAKURAAUTO | FS-30030 |
SCT | ST 379 |
SOFIMA | S 1569 B |
STARLINE | SF PF7219 |
STELLOX | 21-00497-SX |
Sampiyon F | CS 3007 M |
TECNECO FI | IN58 |
TECNOCAR | B58 |
TOPRAN | 500 739 |
TTC | 08.38.013 |
UFI | 31.569.00 |
UNICO F. | FI 5300/1 |
UNIFLUX | XB85 |
VAICO | V20-0626 |
VALEO | 587014 |
VALEO | 587015 |
WE PARTS | 311060090 |
WILMINK | WG1018361 |
WILMINK | WG1215092 |
WILMINK | WG1432711 |
WILMINK | WG1747681 |
WILMINK | WG1770530 |
WILMINK | WG1792729 |
WILMINK | WG1792730 |
WIXFILTERS | WF8168 |
WXQP | 210739 |
ZEKKERT | KF-5009 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.