- Długość [mm]: 231
- Szerokość [mm]: 194
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Wysokość [mm]: 58
- Ciężar netto [kg]: 0,21
- Ciężar brutto [kg]: 0,21
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | PC 2205 E |
ALCOFILTER | MD-8028 |
ASAS | HF 8129 |
BIG FILTER | GB-9696 |
BLUEPRINT | ADR 162222 |
BOSCH | 1 457 433 075 |
BOSCH | F 026 401 734 |
BOSCH | S3075 |
CHAMPION | CAF100741P |
CHAMPION | U 741 |
CHAMPION | U 741/606 |
CLEANF | MA 1302 |
COMLINE | EAF455 |
COMLINE | EAF705 |
COMLINE | EAF756 |
COOPE | AG 1513 |
COOPERSFIA | PA7393 |
COOPERSFIA | PA7550 |
CROSLAND F | 8252 |
CROSLAND F | 8524 |
DELPHI | AF20093 |
DENCKERMAN | A140627 |
FEBI | 30358 |
FILFILTER | HP 2185 |
FILTRAK | C 206 |
FILTRAK | C 206/1 |
FILTRON | AP 135/2 |
FRAD | 20.37.85/20 |
FRAM | CA10354 |
FRAM | CA9477 |
GIF | GA 173 |
GUD | AG 1151 |
HEN | E1290L |
HEN | E415L |
LAUTR | ELP 3858 |
LAUTR | ELP 9314 |
MAG | 71758647 |
MANN | C 24 123/2 |
MAPCO | 60334 |
MFILTER | MAP 60176 |
MICRONAIR | AF567 |
MISFAT | P402 |
MOTAQUIP | VFA 1000 |
MULLER FIL | PA3496 |
MULLER FIL | PA737 |
P.B.R. | AI-5288 |
P.B.R. | AI-5447 |
PURFLU | A1121 |
PURFLU | A1265 |
PUROLATOR | A 18315 |
RENAU | 77 00 111 834 |
RENAU | 82 00 421 711 |
RENAU | 82 00 430 865 |
RENAU | 82 00 799 782 |
SCT | SB 2109 |
SOFIMA | S 3195 A |
SWAG | 60 93 0358 |
TECNECO FI | AR 2037 PM |
TECNOCAR | A2037 |
TECNOCAR | A2233 |
UFI | 30.195.00 |
UNI | GFE2699 |
UNICO F. | AE 2351 |
VAICO | V46-0076 |
VALEO | 585022 |
WIXFILTERS | WA6734 |
ALPINE
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr powietrza to bardzo istotny element każdego samochodu. To w końcu tak zwane płuca silnika spalinowego. Sprawny filtr będzie miał bardzo korzystny wpływ na stan techniczny i żywotność jednostki napędowej oraz jej osiągi. By filtr powietrza należycie spełniał swoje zadania musi być jednak regularnie wymieniany na nowy.
Podstawowa rola samochodowego filtra powietrza sprowadza się do zatrzymywania drobinek cząstek stałych, które mogłyby się przedostać do wnętrza jednostki napędowej. Jest to de facto pierwszy podzespół układu dolotowego w samochodzie, który ma do czynienia z zasysanym powietrzem. Z biegiem czasu zdolność filtra do przechwytywania szkodliwych zanieczyszczeń spada, a do silnika może zacząć przedostawać się wiele szkodliwych substancji. Niestety ale odbija się to negatywnie na stanie i kondycji silnika.
Filtry wykonuje się z różnych materiałów, zarówno syntetycznych, jak i tych naturalnych. Niemal każdy producent samochodu zaleca okresową wymianę filtra powietrza przy każdym przeglądzie technicznym, czyli co około 15 – 20 tys. przejechanych kilometrów lub raz do roku. Po tym właśnie czasie filtr jest z reguły już nieco zapchany. Wymiana filtra powietrza to stosunkowo prosta czynność, której można dokonać w zasadzie samodzielnie, bez użycia konkretnych narzędzi.
Na zakupie samochodowego filtra powietrza nie warto oszczędzać, tym bardziej, że nie jest to bardzo kosztowny zakup. Wymiana w warsztacie samochodowym także w żaden sposób nie nadwyręży domowego budżetu. Dlatego najlepiej będzie wybrać filtry powietrza uznanych na rynku motoryzacyjnym marek.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.