- Ograniczenia producenta: TRW
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
- Wysokość [mm]: 56
- Grubość [mm]: 17
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Szerokość [mm]: 105,5
- System hamulcowy: TRW
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37411 OE |
ATE | 13 0460 2880 2 |
AUDI | 1K0 698 451 |
AUDI | 1K0 698 451 B |
AUDI | 1K0 698 451 D |
AUDI | 1K0 698 451 E |
AUDI | 1K0 698 451 F |
AUDI | 1K0 698 451 G |
AUDI | 1K0 698 451 H |
AUDI | 1K0 698 451 K |
AUDI | 3C0 698 451 B |
AUDI | 4F0 698 451 A |
AUDI | 4F0 698 451 D |
AUDI | 4F0 698 451 E |
AUDI | 8E0 698 451 E |
AUDI | 8E0 698 451 F |
AUDI | 8E0 698 451 J |
AUDI | 8E0 698 451 M |
AUTOMEGA | 3069804511K0D |
BENDIX | 573158B |
BLUEPRINT | ADV 184205 |
BOSCH | 0 986 424 796 |
BOSCH | 0 986 424 824 |
BOSCH | 0 986 461 769 |
BOSCH | 0 986 494 053 |
BOSCH | 0 986 494 062 |
BOSCH | 0 986 494 595 |
BOSCH | 0 986 494 626 |
BOSCH | 0 986 494 649 |
BOSCH | 0 986 495 054 |
BOSCH | 0 986 495 453 |
BOSCH | 0 986 AB2 961 |
BOSCH | 0 986 AB2 969 |
BOSCH | 0 986 AB3 940 |
BOSCH | 0 986 TB2 013 |
BOSCH | 0 986 TB2 138 |
BOSCH | 0 986 TB2 139 |
BOSCH | 0 986 TB2 458 |
BOSCH | F 03B 150 218 |
BOSCH | F 03B 150 364 |
BRAKE ENG | PA1560 |
BREMBO | P 85 073 |
DELPHI | LP1824 |
E.T.F. | 121130 |
FEBI | 16342 |
FEBI | 16344 |
FEBI | 16346 |
FEBI | 16476 |
FEBI | 16478 |
FEBI | 16540 |
FERODO | FDB 1636 |
FERODO | FDB1636-D |
FERODO | FDB4192 |
FERODO | FSL1636 |
FERODO | FSL4192 |
FRITECH | 569.0 |
FTE | BL1896A4 |
GIRLING | 6116221 |
HERZOG GER | 887411 |
JURID | 571906D |
JURID | 571906J |
JURID | 571906JC |
JURID | 573005JC |
JURID | 573158J |
JURID | 573158JC |
JURID | 573668J |
KAWE | 81610 |
KAWE | 81750 |
LPR | 05P1219 |
MAG | 363702161251 |
MAPCO | 6696 |
METELLI | 22-0553-0 |
METELLI | 22-0806-0 |
METZGER | 1031.00 |
MIN | MDB 2888 |
MIN | MDB2580 |
NECTO | FD7115A |
NECTO | FD7115N |
NK | 224775 |
PAGID | T 1377 |
PAGID | T 1492 |
PAGID | T 1699 |
PAGID | T1377EP |
PAGID | T1492EP |
PAGID | T1699EP |
PEX | 7.698 |
QH BENELUX | 7397 |
QH BENELUX | 7546 |
QH BENELUX | 7706 |
QUINTON HA | BP1420 |
RAMEDER | T0610298 |
ROULUNDS | 605281 |
RUV | D11088213 |
SBS | 224775 |
SEAT | 1K0 698 451 D |
SEAT | 1K0 698 451 F |
SEAT | 1K0 698 451 G |
SEAT | 1K0 698 451 H |
SEAT | 4F0 698 451 B |
SEAT | 8E0 698 451 J |
SEAT | JZW 698 451 D |
SKODA | 1K0 698 451 D |
SKODA | 1K0 698 451 G |
SKODA | 1K0 698 451 H |
SKODA | 1K0 698 451 K |
SKODA | 4F0 698 451 B |
SKODA | 8E0 698 451 D |
SKODA | 8E0 698 451 E |
SKODA | 8E0 698 451 F |
SKODA | JZW 698 451 D |
SPIDAN | 32904 |
TEXTAR | 2096102 |
TEXTAR | 2355401 |
TEXTAR | 2355482 |
TEXTAR | 23914 02 |
TEXTAR | 23914 17,2 14 |
TEXTAR | 23914 17,2 24 |
TEXTAR | 2391401 |
TEXTAR | 2391410 |
TEXTAR | 2391481 |
TEXTAR | 2391482 |
TEXTAR | 2391491 |
TEXTAR | 2391492 |
TEXTAR | 2448302 |
TEXTAR | 2448306 |
TEXTAR | 2448381 |
TEXTAR | 2448382 |
TEXTAR | 2448392 |
TRISCAN | 8110 29052 |
TRW | GDB1622 |
VAG | 3C0 698 451 E |
VAG | 3C0 698 451 F |
VALEO | 301 463 |
VALEO | 301752 |
VALEO | 598463 |
VALEO | 598752 |
VALEO | 598969 |
VALEO | 601109 |
VALEO | 601119 |
VALEO | 872914 |
VW | 1K0 698 451 |
VW | 1K0 698 451 D |
VW | 1K0 698 451 E |
VW | 1K0 698 451 F |
VW | 1K0 698 451 G |
VW | 1K0 698 451 H |
VW | 1K0 698 451 K |
VW | 3C0 698 451 |
VW | 3C0 698 451 A |
VW | 3C0 698 451 B |
VW | 3C0 698 451 C |
VW | 3C0 698 451 D |
VW | 4F0 698 451 D |
VW | 5N0 698 451 |
VW | JZW 698 451 D |
WAGNER | WBP20961B |
WAGNER | WBP23914A |
WAGNER | WBP24483B |
WOKING | P1131300 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
ABE to marka, która powstała kilkanaście lat temu. Jest to polska firma, działająca jednak nie tylko na rodzimym rynku. Części samochodowe ABE to hamulce, zarówno kompletne zestawy, jak i pojedyncze elementy układów. Wysoko cenione są klocki hamulcowe ABE oraz tarcze. W ofercie znaleźć można również szczęki i zaciski hamulcowe. Ponadto producent jest znany z wysokiej jakości przewodów hamulcowych. W ostatnim czasie w asortymencie pojawia się również coraz więcej przewodów do układu sprzęgła. Części ABE powstają w Polsce, gdzie mieści się jedyna fabryka firmy oraz jej centrala. Jednak obecnie komponenty polskiej marki trafiają także na kilkanaście innych rynków europejskich. Dystrybucja ma miejsce głównie na terenie Europy centralnej i wschodniej. Niemniej jednak przedsiębiorstwo wciąż prowadzi ekspansję na kolejne rynki, przez co części ABE coraz częściej pojawiają się również w krajach południowych i zachodnich. Producent auto części ABE dba o najwyższą jakość komponentów, dopracowując wszelkie detale. Nieustannie trwają również prace nad doskonaleniem części hamulcowych ABE, poprzez stosowanie coraz to nowocześniejszych technologii. Celem producenta jest dostarczanie kierowcom relatywnie tanich części zamiennych, które jakością dorównują częściom oryginalnym.