Dodaj opinię
(10.06.2015)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet ICER 140927
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 36623 |
ABE | C2W002ABE-P |
ACDELCO | 14EP245 |
ACDELCO | 19377447 |
AD PARTS | AD596 |
ASHUKI | P1-1006 |
ATE | 13.0460-2842.2 |
ATE | 13.0460-2937.2 |
AUDI | 191 698 451 |
AUDI | 1A0 698 451 E |
AUDI | 1H0 615 415 |
AUDI | 8E0 698 451 D |
AUDI | 8E0 698 451 E |
AXEL KET_9 | GDB1121 |
AXEL KET_9 | GDB485 |
AXEL KET_9 | GDB823 |
BARUM | BA2032 |
BBFREDLINE | 27VW003 |
BENDIX | 510070 |
BENDIX | 571361B |
BENDIX | 573007B |
BOSCH | 0 986 424 751 |
BOSCH | 0 986 466 683 |
BOSCH | 0 986 494 515 |
BOSCH | 0 986 566 683 |
BRAKE ENG | PA2589 |
BREMBO | P 85 017 |
DELPHI | LP3346 |
DELPHI | LP571 |
DON | GDB823 |
EFI | 10405527 |
EQ | PF1066 |
EUROREPAR | 1682316380 |
EUROREPAR | 1686755080 |
FERODO | FDB541 |
FIRST LINE | 3162 |
FMSI | D340-7234 |
FTE | BL1193A3 |
GALFER | B1.G102-0201.2 |
GIRLING | 6111211 |
HELLA | T1643 |
HELLA | T5022 |
HELLAPAGID | T1643 |
HELLAPAGID | T5022 |
HPZEB | HP7012 |
HPZEB | HP7290 |
HPZEB | W20259 |
HPZEB | W20351 |
KAWE | 1391 57 |
KRONER | K002069 |
LOEBRO | 31298 |
LPR | 05P294 |
LUCAS TVS | GDB1121 |
LUCAS TVS | GDB485 |
LUCAS TVS | GDB823 |
LUCAS | GDB1121 |
LUCAS | GDB485 |
LUCAS | GDB823 |
LUCAS_DIES | GDB1121 |
LUCAS_DIES | GDB485 |
LUCAS_DIES | GDB823 |
LUCAS_ELEC | GDB1121 |
LUCAS_ELEC | GDB485 |
LUCAS_ELEC | GDB823 |
LUCAS_ENGI | GDB1121 |
LUCAS_ENGI | GDB485 |
LUCAS_ENGI | GDB823 |
LUCCAV | GDB1121 |
LUCCAV | GDB485 |
LUCCAV | GDB823 |
MAG | BP0201 |
MAG | BP0345 |
MAG | BP1058 |
MANDO | MBF010400 |
MAPCO | 6302/1 |
MEC-DIESEL | 578400 |
MG | 10087961 |
MG | 10347032 |
MG | 10405527 |
MIN | MDB1382 |
MIN | MDB2820 |
MK K | D1083 |
MOTRIO | 86 71 016 188 |
MOTRIO | 8660006339 |
MS | 13046028452T-SET-MS |
NECTO | FD6354A |
NECTO | FD6354E |
OPTIMAL | 10094 |
PAGID | T1643 |
PAGID | T5022 |
PEUGE | 4250.56 |
PEUGE | 4251.08 |
QUARO | QP7107C |
RBRAKE | RB0789-700 |
REMSA | 2263.10 |
REMSA | 2263.12 |
REMSA | 2263.15 |
REMSA | 2263.88 |
REMSA | 263.88 |
RENAU | 60 25 375 650 |
RENAU | 86 60 004 447 |
RENAU | 86 71 000 486 |
RENAU | 86 71 013 171 |
RENAU | 86 71 016 188 |
ROADHOUS | 2263.10 |
ROADHOUS | 2263.12 |
ROADHOUS | 2263.15 |
ROADHOUS | 2263.88 |
ROTINGER | RT 1PD22550 |
SEAT | 1H0 698 451 C |
SEAT | 1H0 698 451 E |
SEAT | 1H0 698 451 F |
SEBRO | 20961/15.2 |
SIMER | 410 |
SPIDAN | 31298 |
STOP | 573005S |
TEXTAR | 20961 152 1 4 T419 |
TEXTAR | 20961 152 1 4 T456 |
TEXTAR | 2096101 |
TEXTAR | 2096102 |
TEXTAR | 23554 152 1 4 T4222 |
TRISCAN | 8110 10864 |
TRUSTING | 102.0 |
TRW ENGINE | GDB1121 |
TRW ENGINE | GDB485 |
TRW ENGINE | GDB823 |
TRW | GDB1121 |
TRW | GDB485 |
TRW | GDB823 |
VALEO ASIA | 598180 |
VALEO ASIA | 598975 |
VALEO ASIA | 9010051 |
VALEO INDI | 598180 |
VALEO INDI | 598975 |
VALEO INDI | 9010051 |
VALEO MEX | 598180 |
VALEO MEX | 598975 |
VALEO MEX | 9010051 |
VALEO SIST | 598180 |
VALEO SIST | 598975 |
VALEO SIST | 9010051 |
VALEO | 598180 |
VALEO | 598975 |
VALEO | 9010051 |
VW | 191 615 415 A |
VW | 191 698 451 A |
VW | 191 698 451 B |
VW | 191 698 451 C |
VW | 191 698 451 D |
VW | 1E0 698 451 |
VW | 1E0 698 451 A |
VW | 1H0 615 415 |
VW | 1H0 690 451 |
VW | 1H0 690 451A |
VW | 1H0 698 451 |
VW | 1H0 698 451 A |
VW | 1H0 698 451 B |
VW | 1H0 698 451 C |
VW | 1H0 698 451 E |
VW | 1H0 698 451 F |
VW | 1H0 698 451 G |
VW | JZW 698 451 B |
WOKING | 363310 |
WOKING | 363312 |
WOKING | 363315 |
WOKING | 363388 |
WXQP | 341247 |
AUDI
|
CITROËN
|
MG
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Icer Brakes to hiszpańska firma, która powstała w 1961 roku. Główną osią przedsiębiorstwa jest produkcja oraz dystrybucja zamiennych komponentów do układów hamulcowych. Icer jest wiodącą marką w swojej branży, czemu dowodzi fakt, iż komponenty hiszpańskiego producenta znajdują zastosowanie w niemal wszystkich modelach pojazdów produkcji europejskiej, amerykańskiej i azjatyckiej.
Flagowymi produktami Icer są klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Produkty te są wytwarzane z najlepszych surowców. Jeśli chodzi o klocki, formuje się je przy użyciu wysokiego ciśnienia. Taka technologia sprawia, że komponent jest wytrzymały oraz zapewnia bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach atmosferycznych. Ponadto, klocki hamulcowe produkowane przez Icer wyposażone są w ponadprogramowe ulepszacze do redukcji szumów.
Jeśli chodzi o tarcze hamulcowe, te odlewane są ze stopów o większej zawartości węgla, tzw. technologia CARBON+. Dzięki temu spełniają normy producentów oryginalnego wyposażenia.
Części samochodowe, które można znaleźć w ofercie Icer, są odpowiednie dla:
Icer obecnie dostarcza swoje produkty do ponad 70 krajów na całym świecie.