- Grubość [mm]: 15
- Szerokość [mm]: 85
- Wysokość [mm]: 62
- Ciężar [kg]: 0,98
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Z akustycznym czujnikiem zużycia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALLIED N | ADB3811 |
APEC | PAD834 |
BENDIX | 571938 |
BENDIX | 571938B |
BETTAPARTS | PLU917 |
BLUEPRINT | ADG042182 |
BORG BECK | BBP1482 |
BRAKE ENG | PA990 |
BRAKE FIT | PD3413 |
BRAKEWORLD | BW593 |
BRAYMANN | BBP0070 |
BREMBO | P28027 |
COMLINE | ADB3811 |
COMLINE | CBP3811 |
DELPHI | LP880 |
EEC | BRP0834 |
EUROBRAKE | 5502224017 |
FAHREN | FBP0032 |
FEBI | 170904 |
FERODO | FDB917 |
FERODO | FSL917 |
FIRST LINE | BBP1482 |
FIRST LINE | FBP3099 |
ICER | 180995 |
JURATEK | JCP917 |
JURID | 571938J |
KEY PARTS | KBP1482 |
KNORR-BREM | KBP1482 |
LPR | 05P654 |
MG | GBP90323 |
MG | SFP000360 |
MG | SFP10012 |
MIN | MDB1673 |
MOTAQUIP | LVXL772 |
NAP | NP3097 |
NAPA | PBP7630 |
PAGID | T5139 |
QUINTON HA | BP745 |
ROVER | SFP10012 |
TEXTAR | 2168202 |
TRUPART | DP9917 |
TRUPART | DP9917RS |
TRW | GDB1169 |
UNIPART | GBP323AF |
VECO | VA660 |
MG
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Juratek to brytyjskie przedsiębiorstwo, które jest przykładem wyjątkowo szybkiego rozwoju. Firma powstała w 1995 roku, działając lokalnie, aby w ciągu kilku lat zdobyć kilka kolejnych rynków. Dzisiaj mowa o marce znanej w różnych zakątkach świata. Przedsiębiorstwo zdobyło uznanie głównie za sprawą troski o najwyższą jakość produktów, udoskonalanych w prywatnych laboratoriach producenta.
Części Juratek to niemal wyłącznie części hamulcowe lub blisko związane z układem hamulcowym. W ofercie zaczęły się też pojawiać części zawieszenia pneumatycznego. Producent jest jednym z wiodących europejskich i światowych dostawców części do samochodów ciężarowych i dostawczych oraz autobusów. Zdecydowanie jest to główny obszar działania firmy. Niemniej w asortymencie pojawia się też coraz więcej części do samochodów osobowych.
Firma Juratek stawia na rozwój, stale poszerzając katalog produktów. Wszystko po to, aby w pełni zaspokoić potrzeby rynku. W obszarze części hamulcowych dla pojazdów ciężarowych udało się to już osiągnąć. Producent dostarcza części do ciężarówek wszystkich marek prowadzących dystrybucję pojazdów w Europie. Juratek coraz prężniej działa też poza Europą.