- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez dodatków
- Numer WVA: WVA 20961/15
- Grubość 1 [mm]: 14,9
- Ciężar netto [kg]: 0,83
- Szerokość 1 [mm]: 87,1
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych NK 7947211 | 7947211 |
1 szt. | Zestaw akcesoriów klocków hamulcowych NK 7999263 | 7999263 |
Dodaj opinię
(19.02.2013)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet NK 223514
(14.02.2013)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet NK 229952
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 36623 |
A.B.S. | 36623/1 |
A.B.S. | P85017 |
A.B.S. | P85020 |
AISIN | BPPE-2001 |
AISIN | BPPE-2002 |
AKRON-MALÒ | 1050074 |
AKRON-MALÒ | 1050109 |
APEC | PAD533 |
ATE | 13.0460-2842.2 |
ATE | 13.0460-2937.2 |
ATE | 13.0460-2984.2 |
AUDI | 191 698 451 |
AUDI | 191 698 451 A |
AUDI | 191 698 451 B |
AUDI | 191 698 451 C |
AUDI | 191 698 451 D |
AUDI | 1E0 698 451 |
AUDI | 1E0 698 451 A |
AUDI | 1H0 690 451 |
AUDI | 1H0 690 451 A |
AUDI | 1H0 698 451 |
AUDI | 1H0 698 451 A |
AUDI | 1H0 698 451 B |
AUDI | 1H0 698 451 C |
AUDI | 1H0 698 451 E |
AUDI | 1H0 698 451 F |
AUDI | 8E0 698 451 B |
AUDI | 8E0 698 451 L |
BARUM | BA2032 |
BENDIX | 571361B |
BERAL | 20961 |
BFMC | GDB 485 |
BFMC | VWB 007 |
BORG BECK | BBP1512 |
BORG BECK | BBP1542 |
BORG BECK | BBP1778 |
BOSCH | 0 986 461 769 |
BOSCH | 0 986 466 683 |
BOSCH | 0 986 494 515 |
BOSCH | 0 986 494 519 |
BOSCH | 0 986 494 520 |
BOSCH | 0 986 494 596 |
BOSCH | 0 986 494 597 |
BOSCH | 0 986 495 226 |
BOSCH | 0 986 AB1 315 |
BOSCH | 0 986 AB4 436 |
BOSCH | 0 986 TB2 140 |
BOSCH | F 03B 150 217 |
BOSCH | F 03B 150 218 |
BRAKE ENG | PA500 |
BREMBO | 07.B315.25 |
BREMBO | DP 68 031 |
BREMBO | DP 85 039 |
BREMBO | P 85 017 |
BREMBO | P 85 020 |
CIFAM | 822-100-0 |
CIFAM | 822-100-1 |
CIFAM | 822-100-2 |
COMLINE | ADB0108 |
COMLINE | ADB01761 |
COMLINE | ADB0797 |
COMLINE | CBP0108 |
COMLINE | CBP01761 |
COMLINE | CBP0797 |
DELPHI | LP2255 |
DELPHI | LP565 |
DELPHI | LP571 |
E.T.F. | 0012-414 |
EUROBRAKE | 5502229970 |
FEBI | 16052 |
FEBI | 16146 |
FEBI | 16148 |
FERODO | FDB541 |
FERODO | FSL541 |
FMSI | 7234-D340 |
FMSI | 7335-D340 |
FREMAX | FBP-0575 |
FREMAX | FBP-0575-01 |
FTE | BL1193A3 |
FTE | BL1193B3 |
FTE | BL1194A3 |
FTE | BL1194B3 |
FTE | BL1911A3 |
GALFER | B1.G102-0201.2 |
GALFER | B1.G102-0345.2 |
ICER | 180697 |
ICER | 180697-700 |
ICER | 180697-703 |
ICER | 180789 |
ICER | 180789-700 |
JAPANPAR | PP-0002AF |
JPG | 1163705310 |
JPG | 1163707910 |
JPG | 1163707919 |
JURATEK | JCP541 |
JURID | 571361D |
JURID | 571361J |
JURID | 571361J-AS |
JURID | 571513J |
JURID | 571513J-AS |
LEMFO | 20553 04 |
LEMFO | 20615 04 |
LPR | 05P294 |
LUCAS_ELEC | GDB1121 |
LUCAS_ELEC | GDB823 |
MAPCO | 6302 |
METELLI | 22-0100-0 |
METELLI | 22-0100-1 |
METELLI | 22-0100-2 |
METZGER | 0263.01 |
METZGER | 0263.10 |
METZGER | 1170001 |
METZGER | 1170022 |
MEYLE | 025 209 6115 |
MEYLE | 025 209 6115/PD |
MEYLE | 025 209 6117 |
MEYLE | 025 209 6117/PD |
MEYLE | 11-15 523 1119/PD |
MEYLE | 115 523 2108/PD |
MEYLE | 115 523 2109/PD |
MEYLE | 115 523 2146/PD |
MG | 10087961 |
MGA | 223 |
MGA | 397 |
MIN | MDB1377 |
MIN | MDB1382 |
MIN | MDB2256 |
MIN | MDB2820 |
MIN | MDB81377 |
MIN | MDB81382 |
MIN | MDK0037 |
MIN | MDK0039 |
MIN | MDK0110 |
MIN | MDK0196 |
MIN | MVK0059 |
NATIONAL | NP2037 |
NK | 229970 |
OPTIMAL | 10066 |
OPTIMAL | 10094 |
OPTIMAL | 10120 |
OPTIMAL | 9540 |
OPTIMAL | 9548 |
PAGID | T1351 |
PAGID | T1643 |
PAGID | T1644 |
PAGID | T5022 |
PAGID | T5075 |
PEUGE | 4250 56 |
PEUGE | 4251 08 |
QUINTON HA | BP1418 |
QUINTON HA | BP456 |
QUINTON HA | BP469 |
QUINTON HA | MBP456 |
QUINTON HA | MBP469 |
RBRAKE | RB0697 |
RBRAKE | RB0697-700 |
RBRAKE | RB0697-703 |
RBRAKE | RB0789 |
RBRAKE | RB0789-700 |
REMSA | 0263.05 |
REMSA | 0263.10 |
REMSA | 263 10 |
REMSA | 8263.00 |
REMSA | 8263.01 |
REMSA | 8263.02 |
REMSA | 8263.03 |
ROULUNDS B | 465381 |
ROULUNDS B | 51465381B26 |
RUV | D34072340 |
RUV | D34073350 |
SASIC | 6210001 |
SASIC | 6210014 |
SBS | 1501229970 |
SEAT | 191 698 451 |
SEAT | 191 698 451 A |
SEAT | 1H0 698 451 C |
SEAT | 1H0 698 451 E |
SEAT | 1H0 698 451 F |
STARLINE | BD S002SP |
TEXTAR | 20961 152 34 |
TEXTAR | 2096102 |
TEXTAR | 2096110 |
TEXTAR | 2355401 |
TEXTAR | 2355402 |
TEXTAR | 2355412 |
TEXTAR | 2355423 |
TEXTAR | 2355481 |
TEXTAR | 2355482 |
TEXTAR | 89006700 |
TEXTAR | 89006800 |
TEXTAR | 89006900 |
TEXTAR | 89007000 |
TEXTAR | 89015800 |
TOPRAN | 103 074 |
TRISCAN | 8110 29011 |
TRISCAN | 811010864 |
TRUSTING | 102.0 |
TRW | DF2758 |
TRW | GDB1121 |
TRW | GDB823 |
TRW | GDB823DTE |
VALEO | 301180 |
VALEO | 598180 |
VALEO | 598975 |
VALEO | 601101 |
VALEO | 601428 |
VALEO | 901001 |
VW | 191 698 451 |
VW | 191 698 451 A |
VW | 191 698 451 B |
VW | 191 698 451 C |
VW | 191 698 451 D |
VW | 1H0 690 451 |
VW | 1H0 690 451 A |
VW | 1H0 698 451 |
VW | 1H0 698 451 A |
VW | 1H0 698 451 B |
VW | 1H0 698 451 C |
VW | 1H0 698 451 E |
VW | 1H0 698 451 F |
ZIMMERMANN | 20961.152.1 |
ZIMMERMANN | 20961.172.1 |
ZIMMERMANN | 23554.150.1 |
ZIMMERMANN | 23554.170.1 |
ZIMMERMANN | 23554.170.3 |
AUDI
|
CITROËN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
NK to niemiecki producent części samochodowych, dystrybuowanych głównie na terenie Europy. Specjalizacją firmy jest produkcja części układu hamulcowych. W asortymencie znajduje się ponad 1200 modeli tarcz hamulcowych, co oznacza, iż firma spełnia zapotrzebowanie niemal całego rynku. Warto zaznaczyć, że wśród tarcz hamulcowych marki NK znajdują się zarówno standardowe modele przeznaczone do aut osobowych, jak i ultra wytrzymałe tarcze dedykowane pojazdom sportowym. Ponadto, klienci mogą przebierać pośród klocków hamulcowych, a także bębnów, szczęk oraz zacisków. Firma NK specjalizuje się również w produkcji przewodów hamulcowych.
Pomimo że specjalnością NK są elementy układu hamulcowego, niemiecki producent nie ogranicza się tylko do tego typu części. W ofercie przedsiębiorstwa pojawia się również wiele części zawieszenia, które cechuje niezmienna efektywność w każdych warunkach. Zdolność do pracy w niskiej i wysokiej temperaturze to cecha charakterystyczna uszczelek, zacisków i innych drobnych elementów produkowanych przez NK. Równie niezawodne okazują się zwykle amortyzatory, a także sprzęgła produkowane przez niemiecką firmę NK.
NK to firma, która przez cały okres swojego istnienia, który przekroczył już 80 lat, stawia na najwyższą jakość produktów. Wydaje się, że to właśnie ta filozofia pozwoliła marce przetrwać tak długo. Od niemal 2 dekad marka NK jest częścią grupy SBS(wcześniej OBTEC). Dołączenie do innych potentatów rynku motoryzacyjnego miało pozytywny wpływ na rozwój technologiczny części samochodowych produkowanych przez NK.