Producent | Numery OEM |
---|
A.P. | LP21 |
ALFA | 0060 712 608 |
ALFA | 0060 714 402 |
ALFA | 0060 714 404 |
ALFA | 0060 723 585 |
ALFA | 0060 724 237 |
ALFA | 0060 727 290 |
ALFA | 0060 778 260 |
ALFA | 0060 778 290 |
ALFA | 10 514 260 030 025 |
ALFA | 10 514 260 040 225 |
ALFA | 10 526 260 030 025 |
ALFA | 10 526 260 030 030 |
ALFA | 10 548 260 030 125 |
ALFA | 10 548 260 030 130 |
ALFA | 10 564 260 030 125 |
ALFA | 10 569 815 11 |
ALFA | 10548 26003 01 |
ALFA | 11 600 260 030 8 |
ALFA | 11 600 260 033 0 |
ALFA | 11 633 260 03 00 |
ALFA | 11 633 260 03 30 |
ALFA | 60 712 608 |
ALFA | 60 714 402 |
ALFA | 60 714 404 |
ALFA | 60 723 585 |
APEC | PAD125 |
ATE | 13.0460-3009.2 |
ATE | 13.0460-3010.2 |
ATE | 13.0460-3011.2 |
BENDIX | 571205 |
BENDIX | 571205B |
BENDIX | 571429B |
BMW | 34 11 1 102 650 |
BMW | 34 21 1 103 322 |
BORG BECK | BBP1260 |
BOSCH | 0 986 424 408 |
BOSCH | 0 986 460 101 |
BRAKE ENG | PA206 |
DAF | 502808 |
DAF | 892349 |
DELPHI | LP21 |
FERODO | FDB3 |
FIAT | 10 526 260 030025 |
FIAT | 10 526 260 030030 |
FIAT | 10 548 260 030125 |
FIAT | 10 548 260 030130 |
FIAT | 11 568 260 030130 |
FIAT | 60 712 608 |
FIAT | 60 714 404 |
FIAT | 60 723 585 |
FIRST LINE | FBP 1439 |
FMSI | 7200-D30 |
FMSI | 735-D30 |
FREI | 010 206 150 0003 |
FTE | BL1003A1 |
ICER | 180038 |
ICER | 180059 |
ICER | 180086 |
ICER | 180199 |
JURATEK | JCP3 |
JURID | 571205J |
JURID | 571429J |
LPR | 05P025 |
LPR | 05P111 |
MIN | MDB1004 |
MIN | MDB1012 |
MIN | MDB1022 |
MOTAQUIP | VXL182 |
NK | 229905 |
OPEL | 16 05 147 |
OPEL | 16 05 148 |
OPEL | 16 05 204 |
OPEL | 16 05 324 |
OPEL | 16 05 706 |
OPEL | 16 05 707 |
OPEL | 90 297 400 |
PAGID | T0455 |
PEUGE | 4248.91 |
PORSC | 901 118 760 01 |
PORSC | 901 351 963 35 |
PORSC | 911 352 939 01 |
QUINTON HA | BLF130 |
REMSA | 7 |
REMSA | 7.2 |
RIDEX | 402B0489 |
ROADHOUS | 2007.00 |
ROADHOUS | 2007.20 |
SAAB | 13 582 800 |
SAAB | 16 837 400 |
SAAB | 8 910 499 |
SAAB | 8 961 856 |
SAAB | 8 993 230 |
SAAB | 8 994 832 |
SAAB | 89 10 499 |
SAAB | 89 23 49 |
SAAB | 89 61 856 |
SAAB | 89 93 230 |
SAAB | 89 93 834 |
SAAB | 89 94 832 |
SAAB | 89 94 980 |
SAAB | 891033 |
SAAB | 9 101 916 |
SAAB | 9 102 716 |
SAAB | 91 01 916 |
SAAB | 91 02 716 |
SBS | 1501229905 |
TALBO | 00 047 902 00 |
TEXTAR | 20009 150 0 4 |
TEXTAR | 20009 150 0 4 T406 |
TEXTAR | 2000906 |
TEXTAR | 20010 150 0 4 |
TRISCAN | 8110 10202 |
TRUSTING | 2 |
TRUSTING | 2.1 |
TRW | GDB102 |
VOLVO | 3 100 021 9 |
VOLVO | 3 343 838 |
VOLVO | 3 343 838 0 |
VOLVO | 31 000 219 |
VOLVO | 33 438 380 |
VW | 311 698 151 |
VW | 311 698 151 A |
VW | 311 698 151 B |
VW | 311 698 151 D |
VW | 311 698 151A |
VW | 311 698 151B |
VW | 311 698 151D |
ALFA ROMEO
|
DAF
|
OPEL
|
PORSCHE
|
SAAB
|
TALBOT
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Quinton Hazell to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Obecnie autoczęści Quinton Hazell zaspokajają potrzeby ponad 99% samochodów poruszających się po europejskich drogach. W asortymencie producenta znajdują się części wszystkich układów samochodowych. Najpopularniejsze i najwyżej cenione są dziś części układu kierowniczego oraz układu zawieszenia od brytyjskiego producenta. Wahacze, przeguby, stabilizatory, półosie czy amortyzatory Quinton Hazell są wykorzystywane przez najsłynniejszych producentów samochodów osobowych i transportowych.
Asortyment Quinton Hazell stanowią tysiące referencji. W ostatnich latach producent znacząco rozszerzył ofertę w zakresie części układu hamulcowego. Tarcze czy klocki hamulcowe Quinton Hazell cechują się dużą wytrzymałością i są montowane między innymi w najbardziej wymagających pojazdach sportowych. Firma Quinton Hazell zdobyła uznanie również na rynku producentów silników oraz osprzętu jednostek napędowych. Ponadto, w ofercie znajdują się również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu chłodzenia i wiele więcej.
Główna siedziba firmy znajduje się w Wielkiej Brytanii, jednak oddziały przedsiębiorstwa są obecne na całym świecie. Podobnie autoczęści Quinton Hazell są dziś dystrybuowane na wszystkich kontynentach. Producent oferuje części samochodowe do pierwszego montażu, jak i na rynek części zamiennych. Dostęp do zaawansowanych technologicznie laboratoriów oraz nastawienie na ciągły rozwój sprawiają, że części Quinton Hazell należą do najbardziej innowacyjnych na rynku.