- Szerokość [mm]: 87.5
- Wysokość [mm]: 44.5
- Grubość [mm]: 14.00
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Materiał: Żeliwo szare
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.P. | LP522 |
ALFA | 0060 765 020 |
ALFA | 0060 777 601 |
ALFA | 0060 945 821 |
ALFA | 0060 950 479 |
ALFA | 60 765 010 |
ALFA | 60 765 020 |
ALFA | 60 777 601 |
ALFA | 7 175 298 4 |
ALFA | 9 947 007 |
ALFA | 9 950 479 |
APEC | PAD524 |
ATE | 13.0460-2951.2 |
ATE | 13.0460-2962.2 |
BENDIX | 571409 |
BENDIX | 571409B |
BORG BECK | BBP1534 |
BOSCH | 0 986 424 545 |
BOSCH | 0 986 491 030 |
BRAKE ENG | PA1144 |
BRAKE ENG | PA461 |
BREMBO | P 23 026 |
DELPHI | LP522 |
DON | PCP1578 |
FERODO | FDB409 |
FIAT | 5 892 650 |
FIAT | 60 765 020 |
FIAT | 60 777 601 |
FIAT | 69 950 479 |
FIAT | 794 089 |
FIAT | 9 794 089 |
FIAT | 9 939 966 |
FIAT | 9 941 211 |
FIAT | 9 941 605 |
FIAT | 9 941 606 |
FIAT | 9 941 669 |
FIAT | 9 942 904 |
FIAT | 9 942 953 |
FIAT | 9 945 496 |
FIAT | 9 945 821 |
FIAT | 9 945 822 |
FIAT | 9 945 823 |
FIAT | 9 946 941 |
FIAT | 9 947 007 |
FIAT | 9 950 479 |
FIAT | 9 950 713 |
FIAT | 9 950 714 |
FIAT | 9 950 853 |
FIRST LINE | FBP 1440 |
FREI | 010 629 140 0004 |
FTE | BL1230A1 |
ICER | 180674 |
ICER | 180674-700 |
JURATEK | JCP409 |
JURID | 571409J |
LANCIA | 6 677 601 |
LPR | 05P101 |
MIN | MDB1309 |
MOTAQUIP | VXL464 |
NK | 222324 |
NK | 229952 |
PAGID | T5025 |
PAGID | T5056 |
PEX | 7256 |
QUINTON HA | BLF369 |
REMSA | 231 |
REMSA | 231.1 |
REMSA | 231.81 |
RIDEX | 402B0646 |
ROADHOUS | 2231.00 |
ROADHOUS | 2231.10 |
ROADHOUS | 2231.81 |
SBS | 1501222324 |
SBS | 1501229952 |
TEXTAR | 21103 144 1 4 |
TRISCAN | 8110 15008 |
TRW | GDB1333 |
TRW | GDB466 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Quinton Hazell to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Obecnie autoczęści Quinton Hazell zaspokajają potrzeby ponad 99% samochodów poruszających się po europejskich drogach. W asortymencie producenta znajdują się części wszystkich układów samochodowych. Najpopularniejsze i najwyżej cenione są dziś części układu kierowniczego oraz układu zawieszenia od brytyjskiego producenta. Wahacze, przeguby, stabilizatory, półosie czy amortyzatory Quinton Hazell są wykorzystywane przez najsłynniejszych producentów samochodów osobowych i transportowych.
Asortyment Quinton Hazell stanowią tysiące referencji. W ostatnich latach producent znacząco rozszerzył ofertę w zakresie części układu hamulcowego. Tarcze czy klocki hamulcowe Quinton Hazell cechują się dużą wytrzymałością i są montowane między innymi w najbardziej wymagających pojazdach sportowych. Firma Quinton Hazell zdobyła uznanie również na rynku producentów silników oraz osprzętu jednostek napędowych. Ponadto, w ofercie znajdują się również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu chłodzenia i wiele więcej.
Główna siedziba firmy znajduje się w Wielkiej Brytanii, jednak oddziały przedsiębiorstwa są obecne na całym świecie. Podobnie autoczęści Quinton Hazell są dziś dystrybuowane na wszystkich kontynentach. Producent oferuje części samochodowe do pierwszego montażu, jak i na rynek części zamiennych. Dostęp do zaawansowanych technologicznie laboratoriów oraz nastawienie na ciągły rozwój sprawiają, że części Quinton Hazell należą do najbardziej innowacyjnych na rynku.