Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe - komplet ROTINGER RT 2PD22762

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RT 2PD22762
Klocki hamulcowe - komplet ROTINGER RT 2PD22762
  • Klocki hamulcowe - komplet ROTINGER RT 2PD22762 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
ROTINGER
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
590368455235
Numer katalogowy:
23707
System hamulcowy:
Bosch
Numer WVA:
23707
Numer WVA:
23705 23707 23706
Wysokość [mm]:
53
Wysokość 2 [mm]:
53
Długość [mm]:
123,1
Długość 2 [mm]:
123,1
Grubość 1 [mm]:
17,6
Grubość 1 [mm]:
18
Grubość 2 [mm]:
17,3
Grubość 2 [mm]:
18
Ciężar [kg]:
1,5
Oznaczenie kontrolne:
E1 90R - 01263/1861
Styk ostrzegawczy o zużyciu:
Ze stykiem zużycia
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Klocki hamulcowe RT 2PD22762 firmy ROTINGER

Parametry:
  • System hamulcowy: Bosch
  • Numer WVA: 23707
  • Numer WVA: 23705 23707 23706
  • Wysokość [mm]: 53
  • Wysokość 2 [mm]: 53
  • Długość [mm]: 123,1
  • Długość 2 [mm]: 123,1
  • Grubość 1 [mm]: 17,6
  • Grubość 1 [mm]: 18
  • Grubość 2 [mm]: 17,3
  • Grubość 2 [mm]: 18
  • Ciężar [kg]: 1,5
  • Oznaczenie kontrolne: E1 90R - 01263/1861
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RT 2PD22762 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ABARTH 77365857
APEC PAD1827
APEC PD3281
ATE_CN 13.0460-3863.2
BENDIX Bra BPD1012
BLUEPRINT ADL144214
BOSCH 0 986 494 698
BRAXIS AA1009
BRAXIS AB0012
BRAXIS AB0032
BRAXIS AB0228
BREMBO 07.B314.04
BREMBO P 23 085
BREMBO P 23 108
BREMBO P 23 140
BREMBO P 23 141
BREMBO P 37 015
BREMSEN AXBP2652
BREMSI BP3425
CITRO 16 092 532 80
CITRO 16 172 833 80
CITRO 4254 C8
DELPHI LP2276
DON PCP1064
DRIVE DP1010.10.0706
DRIVE DP1010.10.1230
EUROBRAKE 5502222388
EUROREPAR 1617283380
EUROREPAR 1682316180
FERODO RAC FDS1466
FERODO FDB 1946
FIAT 7 177 011 8
FIAT 7 736 565 1
FIAT 7 736 585 7
FIAT 77367327
FOMAR FO 217681
FOMAR FO693781
FREMAX FBP-1726
FRITECH 330.3
GIRLING 6116544
GIRLING 6118424
GIRLING 6118534
GIRLING 6118914
GIRLING 6121643
HELLAPAGID 355016071
HELLAPAGID 355103961
HELLAPAGID 355103971
HELLAPAGID 355124921
HELLAPAGID 8DB 355 016-071
Hi-Q SP1201
Hi-Q SP1201B
KAWE 0858 32
KEY PARTS KBP1716
MGA 1043
MIN MDB3193
NAPA PBP7176
NAPA PBP7472
NIBK PN0211W
PAGID T2097
PEUGE 16 092 532 80
PEUGE 16 172 833 80
PEUGE 4254 C8
RBRAKE RB1444-208
RBRAKE RB1444203
RIDEX 402B0499
SANGSIN BR SP1201
SANGSIN BR SP1201B
STELLOX 869 001-SX
TEXTAR 2370601
TOMEX TX 12-482
TRW GDB1891
VALEO 601062

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Klocki hamulcowe RT 2PD22762 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe

Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.

Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.

Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.

Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.

ROTINGER

Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.

Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.

Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze