- Numer WVA: 24468 24469
- Wysokość [mm]: 61,5
- Wysokość 2 [mm]: 62
- Długość [mm]: 169,4
- Grubość 1 [mm]: 19
- Grubość 1 [mm]: 19,1
- Grubość 2 [mm]: 19
- Ciężar [kg]: 2,2
- Oznaczenie kontrolne: E9 90R - 02A0840/388
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37577 |
A.B.S. | 37577OE |
A.B.S. | P23143 |
AISIN | BPFI-1040 |
AISIN | BPPE-1002 |
AKEBONO | AN-4770WKE |
APEC | PAD1567 |
APEC | PAD1858 |
ASHIKA | 50-00-0018 |
ASHUKI | P1-1049 |
ATE | 13 0460 4807 2 |
ATE | 13 0460 4809 2 |
ATE | 604807 |
ATE | 604809 |
AUGRO | 55513808 |
AUTOMOTOR | PBP5358 |
BARUM | BA2275 |
BENDIX Bra | BPD1034 |
BENDIX | 511144 |
BENDIX | 573260B |
BLUEPRINT | ADBP420084 |
BLUEPRINT | ADP154214 |
BORG BECK | BBP2001 |
BORG BECK | BBP2393 |
BOSCH | 0 986 424 994 |
BOSCH | 0 986 494 111 |
BOSCH | 0 986 494 581 |
BOSCH | 0 986 494 591 |
BOSCH | 0 986 494 798 |
BOSCH | 0 986 TB2 944 |
BOSCH | 0986495096 |
BOSCH | 0986495293 |
BOSCH | BP1021 |
BRAKE ENG | PA2339 |
BRAXIS | AB0042 |
BREMBO | P 61 090 |
BREMBO | P23143 |
BREMSEN | AXBP2109 |
BREMSI | BP3285 |
BREMSI | BP3285TR |
BREMSI | BP3868 |
CAR | PNT7821 |
CAR | PNT8961 |
CHAMPION | 573260CH |
CIFAM | 822-708-0 |
CITRO | 16 114 573 80 |
CITRO | 16 118 391 80 |
CITRO | 16 124 338 80 |
CITRO | 16 124 339 80 |
CITRO | 16 172 739 80 |
CITRO | 16 238 423 80 |
CITRO | 16 238 424 80 |
CITRO | 16 478 638 80 |
CITRO | 16 478 639 80 |
CITRO | 4253 55 |
CITRO | 4253 56 |
CITRO | 4253 57 |
CITRO | 4253 58 |
CITRO | 4254 61 |
CITRO | 4254 62 |
COBREQ | N-1184 |
COMLINE | ADB11589 |
COMLINE | ADB12227 |
COMLINE | CBP11589 |
COMLINE | CBP12227 |
DANAHER | DBP1992 |
DANAHER | DBP19922 |
DANAHER | DBP19923 |
DANAHER | DBP19924 |
DELPHI | LP1992 |
DELPHI | LP2498 |
DENCKERMAN | B110937 |
DON | PCP1639 |
DRIVE | DP1010.10.0908 |
DT SPARE P | 12.93100 |
DYNAMATRIX | DBP1923 |
DYNAMATRIX | DBP1924 |
EBC BRAKES | DP1968 |
EUROREPAR | 1611838980 |
EUROREPAR | 1611839180 |
EUROREPAR | 1617265280 |
EUROREPAR | 1617273980 |
EUROREPAR | 1639374380 |
EUROREPAR | 1643071280 |
EUROREPAR | 1682313180 |
EUROREPAR | E172301 |
FEBEST | 2501-BOXF |
FEBI | 16716 |
FERODO | FSL1923 |
FERODO | FVR1923 |
FERODO | HQF4073AC |
FIAT | 71770026 |
FIAT | 77364014 |
FIAT | 77364160 |
FIAT | 77366017 |
FIAT | 77366019 |
FIAT | 77367092 |
FIAT | 77368452 |
FMSI | 8689D1489 |
FMSI | D1489 |
FRAS-LE | PD1099B |
FRITECH | 7240 |
FTE | 9001041 |
FTE | 9001996 |
FTE | 9010604 |
FTE | 9010605 |
FTE | BL2018A4 |
FTE | BL2018B4 |
FTE | BL2019A4 |
GALFER | B1.G102-0763.2 |
GIRLING | 6116814 |
GIRLING | 6117414 |
HELLA | 530032862 |
HELLAPAGID | 355012931 |
HELLAPAGID | 355020651 |
HELLAPAGID | 355020661 |
HELLAPAGID | 355122691 |
HELLAPAGID | 355122701 |
HELLAPAGID | 355126831 |
HELLAPAGID | 355127811 |
HELLAPAGID | 355205041 |
HELLAPAGID | 355205051 |
HELLAPAGID | 8DB 355 012-931 |
HELLAPAGID | 8DB 355 020-651 |
ICER | 141803 |
ICER | 141803-203 |
INTIMA | MD8699W |
JAPANPAR | PA-0018AF |
JAPANPAR | PA-0655AF |
JURATEK | JCP021 |
JURATEK | JCP8224 |
JURID | 573260J |
KAGER | 351042 |
KALE | 24468 190 05 |
KALE | 24468 190 15 |
KALE | 24469 190 05 |
KAWE | 123784 |
KAWE | 810094 |
KEY PARTS | KBP2001 |
LPR | 05P1287 |
LPR | 05P1698 |
MAG | 363700201657 |
MAG | 363700202264 |
MAG | 363702161467 |
MAG | T1657MM |
MAPCO | 6847 |
METELLI | 22-0708-0 |
METELLI | 22-0708-1 |
METZGER | 1170073 |
METZGER | 1170348 |
METZGER | 1237.12 |
METZGER | 123701 |
MEYLE | 025 244 6819-1/PD |
MEYLE | 025 244 6819-2/PD |
MEYLE | 025 244 6819/W1 |
MEYLE | 025 244 6819/W2 |
MGA | 1174 |
MGA | 847 |
MIN | MDB2846 |
MIN | MDB3365 |
MIN | MVK0043 |
MIN | MVK0044 |
MOTAQUIP | LVXL1337 |
MOTAQUIP | LVXL1852 |
MS | 13-0460-4807-2N-SET-MS |
NAPA | PBP7260 |
NIBK | PN0474W |
NK | 221959 |
NK | 2299101 |
OPEL | 1647863980 |
OPTIMAL | 12299 |
OPTIMAL | BP-12750 |
PAGID | T 1657 |
PAGID | T 2264 |
PEUGE | 16 078 783 80 |
PEUGE | 16 114 573 80 |
PEUGE | 16 118 391 80 |
PEUGE | 16 124 338 80 |
PEUGE | 16 124 339 80 |
PEUGE | 16 172 739 80 |
PEUGE | 16 238 423 80 |
PEUGE | 16 238 424 80 |
PEUGE | 16 478 638 80 |
PEUGE | 16 478 639 80 |
PEUGE | 4253 55 |
PEUGE | 4253 56 |
PEUGE | 4253 57 |
PEUGE | 4254 61 |
PEUGE | 4254 62 |
QUINTON HA | BP1573 |
QUINTON HA | BP1828 |
RAICAM | RA.0885.0 |
RBRAKE | RB1803 |
RBRAKE | RB1803-203 |
REMSA | 1237.12 |
REMSA | 123784 |
RHIAG | 67722 |
RHIAG | 67723 |
RIDEX | 402B0219 |
ROADHOUS | 2123784 |
STELLOX | 001 091-SX |
STELLOX | 001 091B-SX |
STELLOX | 001 091L-SX |
SWAG | 62 91 6716 |
SWAG | 62919716 |
TEXTAR | 24468 01 |
TEXTAR | 2446901 |
TEXTAR | TX0814 |
TOMEX | TX 14-39 |
TRISCAN | 8110 10599 |
TRUSTING | 724.0 |
TRW | GDB1681 |
TRW | GDB1741 |
TRW | GDB9032 |
VAICO | V42-0093 |
VALEO | 301891 |
VALEO | 302263 |
VALEO | 598891 |
VALEO | 601708 |
VALEO | 670891 |
VALEO | 671891 |
VALEO | 872468 |
VAUXH | 1647863980 |
WAGNER | WBP24468A |
WOKING | P13373.01 |
WOKING | P13373.12 |
ZIMMERMANN | 24468.190.2 |
ZIMMERMANN | 24468.190.3 |
CITROËN
|
FIAT
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.
Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.
Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.