- Szerokość [mm]: 127
- Grubość [mm]: 18
- System hamulcowy: AKEBONO
- Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | AC058047D |
APEC | PAD481 |
ASHIKA | 5007703 |
ATE | 13.0460-5991.2 |
BENDIX | 353267 |
BENDIX | 572267B |
BOSCH | 0986461134 |
BRAKE ENG | PA477 |
BRAKEWORLD | BW264 |
CHASE | P563 |
COMLINE | ADB3184 |
DELPHI | LP547 |
E.T.F. | 120358 |
EFI | EDB489Z |
EUROFRIC | EDP267 |
FERODO | FDB489 |
FIRST LINE | FBP1232 |
FOMAR | FO496481 |
FORMA | 346 |
FREN-J | 3235 |
FRITECH | 2500 |
HPZEB | 2471 |
ICER | 180509 |
JAPANPAR | PA703AF |
JURID | 2841048 |
JURID | 572267J |
LPR | 05P047 |
MIN | MDB1354 |
MK K | D7011M |
MOPR | MDP1115 |
MOTAQUIP | VBP577 |
PAGID | T0373 |
PBR | DB418 |
QUINTON HA | BP438 |
REMSA | 019104 |
ROADHOUS | 219104 |
ROULUNDS B | 51496481 |
SIMER | 403 |
SUBAR | 25191GA130 |
SUBAR | 25191GA560 |
SUBAR | 25191GA720 |
SUBAR | 25191GA930 |
TEXTAR | 2011201 |
TRUSTING | 2500 |
TRW | GDB380 |
UNI | GBP801 |
VECO | VA365 |
WOKING | 3450 |
SUBARU
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Firma Samko działa na rynku od przeszło 30 lat. Założono ją w 1992 roku we Włoszech, gdzie do dzisiaj znajduje się główna siedziba przedsiębiorstwa. Części Samko to tylko i wyłącznie produkty przeznaczone na aftermarket. Obecnie firma prowadzi swoje działania w wielu miejscach świata. Dysponuje licznymi fabrykami nie tylko we Włoszech, ale także w innych krajach, głównie w Europie Południowej i Wschodniej. Natomiast części samochodowe Samko trafiają do 76 krajów na świecie.
Samko to marka należąca do firmy LPR, jednego z gigantów w zakresie produkcji części zamiennych do samochodów. Firma oferuje rozmaite podzespoły z różnych kategorii produktowych. Natomiast pod marką Samko dostępne są jedynie części układu hamulcowego. Jednocześnie należy wskazać na bardzo dużą listę produktów znajdujących się w katalogu. W zasadzie każdy europejski kierowca znajdzie w nim produkty kompatybilne z jego pojazdem.
Części hamulcowe Samko cieszą się uznaniem nie tylko kierowców, ale również mechaników i innych ekspertów. Doceniane są głównie za wysoką wytrzymałość – doskonale spisują się nawet po przejechaniu wielu tysięcy kilometrów. Tym samy zakup części Samko to często oszczędność, wynikająca z możliwości przełożenia wymiany części na później.