Dodaj opinię
(10.08.2023)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB3375
(14.02.2023)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB1419
(01.12.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB1330
(17.08.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB1307
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37272 |
A.B.S. | 37476 |
ACDELCO | AC699281D |
APEC | PAD1198 |
ATE | 13046039942 |
ATE | 13047039942 |
BENDIX | 573030B |
BLUEPRINT | ADP154202 |
BORG BECK | BBP1703 |
BOSCH | 0 986 424 571 |
BOSCH | 0 986 494 027 |
BOSCH | 0 986 494 270 |
BOSCH | 0 986 494 623 |
BOSCH | 0 986 495 051 |
BOSCH | 0 986 AB2 938 |
BOSCH | 0 986 AB3 937 |
BOSCH | 0 986 TB2 407 |
BOSCH | 0 986 TB2 408 |
BOSCH | 0 986 TB2 830 |
BOSCH | F 03A 150 025 |
BRAKE ENG | PA1290 |
BREMBO | P61066 |
BREMBO | P61082 |
CITRO | 16 112 939 80 |
CITRO | 16 131 922 80 |
CITRO | 16 140 058 80 |
CITRO | 16 370 145 80 |
CITRO | 16 461 861 80 |
CITRO | 1646186180(2) |
CITRO | 4252 18 |
CITRO | 4252 38 |
CITRO | 4252 40 |
CITRO | 4253 42 |
CITRO | 4254 23 |
CITRO | 4254 86 |
CITRO | E 172 123 |
CITRO | E 172 124 |
CITRO | E 172 227 |
CITRO | E 172 558 |
DELPHI | LP1727 |
DITAS | DFB2463 |
DITAS | DFB3626 |
DONGFENG | 4546000 |
DS | 16 112 939 80 |
DS | 16 140 058 80 |
DS | 16 370 145 80 |
DS | 16 461 861 80 |
DS | 4254 23 |
DS | E 172 558 |
E.T.F. | 120928 |
FEBI | 16432 |
FEBI | 16765 |
FERODO | FDS1399 |
FERODO | FQT1399 |
FERODO | FSL1399 |
FERODO | FSL4066 |
FERODO | TAR1399 |
FIRST LINE | FBP3775 |
FRITECH | 3360 |
FTE | BL1793A3 |
FTE | BL1927A3 |
FTE | BL1970A3 |
HELLA | 8DB 355 011-521 |
HELLA | 8DB 355 018-861 |
HERZOG GER | 887272 |
ICER | 181388 |
ICER | 181388701 |
JURID | 573030J |
JURID | 573030JAS |
JURID | 573030JC |
JURID | 573183JAS |
KAWE | 81484 |
KAWE | 81521 |
LEMFO | 26518 |
LPR | 05P802 |
MAG | 363702161229 |
MAG | 363702161230 |
MAG | 363702161307 |
MAG | 363702161405 |
MAG | 363702161418 |
MAPCO | 6537 |
METELLI | 2203270 |
METZGER | 084010 |
METZGER | 84010 |
MEYLE | 025 235 9919 |
MEYLE | 025 235 9919/PD |
MGA | 493 |
MIN | MDB2183 |
MIN | MDB2628 |
MIN | MDK0192 |
MIN | MDK0197 |
NECTO | FD6874A |
NECTO | FD6874N |
NK | 223741 |
OPTIMAL | 84010 |
PAGID | T1422 |
PAGID | T1468 |
PEUGE | 16 112 939 80 |
PEUGE | 16 131 922 80 |
PEUGE | 16 140 058 80 |
PEUGE | 16 370 145 80 |
PEUGE | 16 461 861 80 |
PEUGE | 4252 21 |
PEUGE | 4252 38 |
PEUGE | 4252 39 |
PEUGE | 4252 40 |
PEUGE | 4252 59 |
PEUGE | 4252 76 |
PEUGE | 4253 38 |
PEUGE | 4253 41 |
PEUGE | 4253 42 |
PEUGE | 4254 23 |
PEUGE | 4254 86 |
PEUGE | E 172 124 |
PEUGE | E 172 558 |
PEX | 7651 |
PEX | 7651S |
QH BENELUX | 7377 |
QH BENELUX | 7438 |
QUINTON HA | BP1278 |
QUINTON HA | BP1381 |
RAMEDER | T0610146 |
RAMEDER | T0610805 |
REMSA | 084000 |
REMSA | 084010 |
REMSA | 084020 |
REMSA | 084030 |
REMSA | 84010 |
REMSA | 84020 |
ROULUNDS | 699281 |
RUV | D00013390 |
SBS | 223741 |
SCT | SP314 |
SPIDAN | 32735 |
SWAG | 62916432 |
TEXTAR | 2359901 |
TEXTAR | 2359919014 |
TEXTAR | 2360003 |
TEXTAR | 2395401 |
TEXTAR | 2395405 |
TEXTAR | 2395419014 |
TRISCAN | 811028020 |
TRISCAN | 811028030 |
TRISCAN | 811028052 |
TRUSTING | 3360 |
VALEO | 168412 |
VALEO | 301464 |
VALEO | 597230 |
VALEO | 597356 |
VALEO | 598326 |
VALEO | 598464 |
VALEO | 601080 |
VALEO | 601464 |
VALEO | 872599 |
WAGNER | WBP23599A |
WAGNER | WBP23954A |
WOKING | P940310 |
WOKING | P940330 |
ZIMMERMANN | 235991901 |
CITROËN
|
DS
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.