Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Kompresor klimatyzacji AIRSTAL 10-1046

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
10-1046
Kompresor klimatyzacji AIRSTAL 10-1046
  • Kompresor klimatyzacji AIRSTAL 10-1046 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kaucja: 246,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1286,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
AIRSTAL
Jednostka:
sztuka
EAN:
5902301010458
Ograniczenia producenta:
ZEXEL-EQUIVALENT
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z olejem kompresorowym PAG
Koła pasowe:
Koło pasowe wielokrotne

Koło pasowe wielokrotne wykorzystywane jest w układach napędowych licznych podzespołów. Znajduje ono zastosowanie między innymi w układzie napędowym alternatora i pompy wody. Wielokrotne koło pasowe to konstrukcja, na którą nakładany jest pasek klinowy o strukturze kompatybilnej z powierzchnią koła. Poza przenoszeniem napędu, główna funkcja koła pasowego wielokrotnego to tłumienie drgań.

Dowiedz się więcej

ID kompresora:
DKS17DS
Napięcie robocze [V]:
12
Czynnik chłodzący:
R134a

Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.

Dowiedz się więcej

Olej do sprężarki:
PAG 100

Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Dowiedz się więcej

Liczba rowków:
6
Pojemność kompresora [ccm]:
170
Ilość oleju [ml]:
150
Jakosć:
OE-EQUIVALENT
Kształt obudowy wtyczki:
Owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z pierscieniem uszczelniającym
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Kaucja: 246,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Kompresor / pojedyncze czesci 10-1046 firmy AIRSTAL

Parametry:
  • Ograniczenia producenta: ZEXEL-EQUIVALENT
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z olejem kompresorowym PAG
  • Koła pasowe: Koło pasowe wielokrotne
  • ID kompresora: DKS17DS
  • Napięcie robocze [V]: 12
  • Czynnik chłodzący: R134a
  • Olej do sprężarki: PAG 100
  • Liczba rowków: 6
  • Pojemność kompresora [ccm]: 170
  • Ilość oleju [ml]: 150
  • Jakosć: OE-EQUIVALENT
  • Kształt obudowy wtyczki: Owalny
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Kompresor klimatyzacji AIRSTAL 10-1046

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach AIRSTAL w kategorii Kompresor / pojedyncze czesci

Paula

(21.06.2023)

5.0
Polecam! Pasuje do chevrolet epica 2.0 diesel 150km , sprawuję się bardzo dobrze

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji AIRSTAL 10-1403

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 10-1046 po numerze OEM

Producent Numery OEM
4SEASONS 98892
4SEASONS 98892A
AKS DASIS 851607N
AVA JEAK092
DODGE 55111401AD
DODGE 55111407AB
DODGE 55111407AC
FRIGAIR 92052059
JEEP 55111401AB
JEEP 55111401AC
JEEP 55111401AD
JEEP 55111401AE
JEEP 55111401AF
LUCAS ACP559
NISSENS 890662
NRF 32677G

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Kompresor / pojedyncze czesci 10-1046 pasuje do Twojego auta

 

DODGE

  • brak modeli

JEEP

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Kompresor / pojedyncze czesci

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Cechy Części

Koło pasowe wielokrotne
Koło pasowe wielokrotne wykorzystywane jest w układach napędowych licznych podzespołów. Znajduje ono zastosowanie między innymi w układzie napędowym alternatora i pompy wody. Wielokrotne koło pasowe to konstrukcja, na którą nakładany jest pasek klinowy o strukturze kompatybilnej z powierzchnią koła. Poza przenoszeniem napędu, główna funkcja koła pasowego wielokrotnego to tłumienie drgań.
Czynnik chłodzący R 134
Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.
Oleje PAG do sprężarki
Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze