Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Kompresor klimatyzacji NRF 32698G

4.7 (6 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
32698G
Kompresor klimatyzacji NRF 32698G
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32698G - fot.1
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32698G - fot.2
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32698G - fot.3
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32698G - fot.4
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 75 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 3083,00 zł
1927,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
NRF
Jednostka:
sztuka
EAN:
8718042138293
Ograniczenia producenta:
GENUINE DENSO
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z olejem kompresorowym PAG
Koła pasowe:
Z kołem pasowym wielorowkowym

Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.

Dowiedz się więcej

ID kompresora:
10S17C
Napięcie robocze [V]:
12
Czynnik chłodzący:
R134a

Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.

Dowiedz się więcej

Olej do sprężarki:
PAG 46

Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Dowiedz się więcej

Liczba rowków:
6
Średnica koła pasowego [mm]:
120
Pojemność kompresora [ccm]:
170
Dolot - sr. [mm]:
18
Wylot - sr. [mm]:
15,3
Kształt:
Okrągły
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Kompresor / pojedyncze czesci 32698G firmy NRF

Parametry:
  • Ograniczenia producenta: GENUINE DENSO
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z olejem kompresorowym PAG
  • Koła pasowe: Z kołem pasowym wielorowkowym
  • ID kompresora: 10S17C
  • Napięcie robocze [V]: 12
  • Czynnik chłodzący: R134a
  • Olej do sprężarki: PAG 46
  • Liczba rowków: 6
  • Średnica koła pasowego [mm]: 120
  • Pojemność kompresora [ccm]: 170
  • Dolot - sr. [mm]: 18
  • Wylot - sr. [mm]: 15,3
  • Kształt: Okrągły
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.7 (6 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Kompresor klimatyzacji NRF 32698G

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach NRF w kategorii Kompresor / pojedyncze czesci

Zbigniew 48

(30.12.2021)

5.0
Bardzo dobry zakup. Działa bezproblemowo. Polecam!

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji NRF 32964

d.k

(11.02.2020)

5.0
Bardzo dobry kompresor, działa bez zarzutu w moim aucie wymontowany oryginalny również był producenta NRF.

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji NRF 32478

Kajtek

(04.10.2017)

5.0
Kupiłem nowy i jestem bardzo zadowolony. Stary kompresor niestety rozleciał się po całości, a ja nie jestem zwolennikiem kupowania używanych, dlatego też padła decyzja na kupno nowego.

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji NRF 32147

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 32698G po numerze OEM

Producent Numery OEM
AKS DASIS 852582N
AVA MSAK530
AVA MSK530
DELPHI CS20528
DENSO 4471905161
DENSO DCP17122
DODGE 68012250
FRIGAIR 92030145
HELLA 8FK351125181
HELLA 8FK351125681
MERCE 0012307111
MERCE A0012307111
NISSENS 89606
NRF 32698
WEZEL 3000K530

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Kompresor / pojedyncze czesci 32698G pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Kompresor / pojedyncze czesci

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

NRF

NRF to od ponad 90 lat jeden z liderów wśród dostawców układów chłodniczych dla silników samochodowych. Specjalnością firmy jest produkcja zaawansowanych technologicznie chłodnic. Urządzenia chłodzące montowane w pojazdach mechanicznych to główny obszar działania przedsiębiorstwa NRF. W czasie wielu lat obecności na rynku firma zbudowała wizerunek solidnej, dbającej drobiazgowo o najwyższą jakość oferowanych produktów.

Oprócz chłodnic, NRF oferuje również szereg innych produktów chłodniczych do samochodów. W asortymencie pojawiają się między innymi wentylatory chłodnic, a także pojedyncze łopatki do wentylatorów. Ponadto, firma wyspecjalizowała się również w produkcji chłodnic oleju oraz chłodnic EGR. Co więcej, na rynku pojawia się także coraz więcej intercoolerów marki NRF. Producent stale rozwija swoją ofertę, rozbudowując listę oferowanych produktów. Rozwój dotyczy zarówno nowych typów części, jak i wprowadzania do obrotu kolejnych modeli podzespołów, które od dłuższego czasu znajdują się w asortymencie. Obecnie liczba referencji przekracza już 8000 i wciąż rośnie, w ciągu kilku ostatnich lat notując najwyższe wzrosty w historii firmy.

NRF to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Obszar działania przedsiębiorstwa obejmuje głównie Europę i Azję. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na obu kontynentach, podobnie jak 19 magazynów należących do NRF, niemniej produkty dystrybuowane są również w innych częściach świata. Warto także wspomnieć o pracach badawczych, regularnie prowadzonych w centrach należących do NRF. Firma dokłada wszelkich starań, aby zatrudniać tylko najlepiej wykwalifikowanych inżynierów, którzy nadzorują procesy produkcyjne oraz udoskonalają produkty marki NRF.

Cechy Części

Koło pasowe wielorowkowe
Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.
Czynnik chłodzący R 134
Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.
Oleje PAG do sprężarki
Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze