- Długość [mm]: 133
- Wymiar gwintu: M10x1,25
- Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
- Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
- Ciężar [kg]: 0,378
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 040296B |
BORG BECK | BTR4428 |
BORG BECK | BTR4429 |
DELPHI | TA1246 |
FEBI | 06966 |
FIRST LINE | FTR4429 |
FRAP | 1226 |
LEMFO | 022190023663 |
LEMFO | 18212 |
LEMFO | 1821202 |
MAPCO | 19134 |
METZGER | 54034512 |
METZGER | R21K |
MEYLE | 16160204288 |
MGA | DR7055 |
MONROE | L25103 |
MOOG | 32ES4288G |
MOOG | REES4288 |
NK | 5033916 |
OCAP | 0180153 |
OCAP | 0190153 |
OPTIMAL | G1044 |
PEX | 1201009 |
QUINTON HA | QR2689S |
RENAU | 6000030064 |
RENAU | 7701467274 |
RTS | 91-00411-1 |
RTS | 91004111 |
RUV | 915516 |
SIDEM | 5536 |
SWAG | 60710003 |
TALOSA | 4206056 |
TRISCAN | 850025103 |
TRISCAN | 850025104 |
TRW | JTE297 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Frap – to włoska firma powstała w 1932 roku. Koncern specjalizuje się w produkcji części do układu kierowniczego oraz zawieszenia, które od lat ceni sobie bardzo wielu kierowców. Swoje oddziały Frap ma rozlokowane głównie na terenie Italii, poza jednym, który mieści się we Francji.
W asortymencie włoskiego producenta znajdziemy:
Wysoka jakość oferowanych produktów to podstawa!
FRAP stawia na jakość oferowanych przez siebie komponentów, dlatego cały proces produkcji jest nieustannie kontrolowany, począwszy od projektu, na testach końcowych skończywszy.
Zamiłowanie do perfekcji oraz troska o każdy detal zaowocowały współpracą z czołowymi producentami samochodów, którzy bardzo cenią sobie części produkowane przez FRAP.
Co więcej, takie marki, jak: Renault Alpine, Alfa Romeo, KTM, Piaggio, Peugeot Scooters, CNH, AGCO Corporation, Argo Tractors i Same Deutz-Fahr Group zdecydowały się na to, aby włoska marka dostarczała im komponenty na pierwszy montaż.
Dlatego kupując części samochodowe do FRAP masz pewność, że inwestujesz w najlepszą jakość!