Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FRAP F3454

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
F3454
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FRAP F3454
  • Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FRAP F3454 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
FRAP
Lokalizacja w aucie:
z przodu, z obu stron
EAN:
8058268380954
Numer katalogowy:
3454
Długość [mm]:
115,2
Wymiar stożka [mm]:
12,9
Gwint wewnętrzny [mm]:
M14x1.5
Gwint zewn. [mm]:
M12X1.25
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:
Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z dodatkami
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przeguby F3454 firmy FRAP

Parametry:
  • Długość [mm]: 115,2
  • Wymiar stożka [mm]: 12,9
  • Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1.5
  • Gwint zewn. [mm]: M12X1.25
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla F3454 po numerze OEM

Producent Numery OEM
555 SE4871
A.B.S. 230651
ASHIKA 11101101
ASHUKI 14462801
BENDIX 040362B
BORG BECK BTR4870
CTR CEN80
DELPHI TA2122
DELPHI TA2126
FIRST LINE FTR4870
FRAP 3454
HBJAKOPART J4821021
JAPANPAR TI101
JAPKO 111101
LEMFO 1631201
LEMFO 1631202
MAPCO 59225
MAPCO 59524
METZGER 54014808
MONROE L14127
MOOG NI-AX-2809
MOOG NIES2780
NISSA 485200C025
NISSA 485200M085
NISSA 4852015U25
NISSA 4852015U26
NISSA D852015U26
QUINTON HA QR5251S
RUV 916809
RUV 916860
SIDEM 41044
SIDEM 41938
SWAG 82942733
SWAG 82942772
TRW JTE572

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przeguby F3454 pasuje do Twojego auta

 

NISSAN

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Przeguby

Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.

Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.

To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.

Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.

Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.

FRAP

Frap – to włoska firma powstała w 1932 roku. Koncern specjalizuje się w produkcji części do układu kierowniczego oraz zawieszenia, które od lat ceni sobie bardzo wielu kierowców. Swoje oddziały Frap ma rozlokowane głównie na terenie Italii, poza jednym, który mieści się we Francji. 

W asortymencie włoskiego producenta znajdziemy:

  • ramiona zawieszenia;
  • przeguby kulowe zawieszenia;
  • przeguby kulowe kierownicy;
  • drążki do krawata;
  • osiowe przeguby kulowe;
  • przeguby kulowe i końcówki drążków kierowniczych do ciągników;
  • silentblocki ,
  • regulowane łączniki stabilizatora.

Wysoka jakość oferowanych produktów to podstawa!

FRAP stawia na jakość oferowanych przez siebie komponentów, dlatego cały proces produkcji jest nieustannie kontrolowany, począwszy od projektu, na testach końcowych skończywszy. 

Zamiłowanie do perfekcji oraz troska o każdy detal zaowocowały współpracą z czołowymi producentami samochodów, którzy bardzo cenią sobie części produkowane przez  FRAP.

Co więcej, takie marki, jak: Renault Alpine, Alfa Romeo, KTM, Piaggio, Peugeot Scooters, CNH, AGCO Corporation, Argo Tractors i Same Deutz-Fahr Group  zdecydowały się na to, aby włoska marka dostarczała im komponenty na pierwszy montaż.

Dlatego kupując części samochodowe do FRAP  masz pewność, że inwestujesz w najlepszą jakość!

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze