Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 36431 | 36431 |
1 szt. | Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju FEBI BILSTEIN 33960 | 33960 |
Dodaj opinię
(08.10.2023)
Opinia wystawiona dla Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15374
(01.03.2020)
Korek pasujący do wszystkich rodzajów VW. Niestety te korki maja to do siebie, ze lubią się obrabiać tym bardziej jak niemienia się oleju regularnie co roku. Ja za taką cenę zamówiłem sobie 3 na zapas na pewno się przydadzą.
Opinia wystawiona dla Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15374
(24.06.2013)
Opinia wystawiona dla Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 15322
(29.05.2013)
Opinia wystawiona dla Korek spustowy miski olejowej FEBI BILSTEIN 04572
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 83002 |
3RG | 83502 |
4U Autopa | 72438PU |
AIC | 56422 |
AKRON-MALÒ | 120023 |
AKRON-MALÒ | 120037 |
AUTOMEGA | 130013210 |
AUTOMEGA | 190004910 |
Aslyx | AS-201062 |
BBR | 001-10-26379 |
BBR | 027-80-12239 |
BGA | PK1404 |
BIRTH | 4753 |
BLUEPRINT | ADM50103 |
BORG BECK | BPL103 |
BSG | BSG 30-230-038 |
BSG | BSG 30-230-047 |
CAUTEX | 031129 |
CAUTEX | 954176 |
CITRO | 0311.29 |
CITRO | 0311.29 S1 |
CITRO | 311.29 S1 |
COGEFA | 703.1129 |
CORTECO | 220116S |
DAKAtec | 30544 |
DS | 0311.29 S1 |
DS | 0313.40 S1 |
Dr.Motor A | DRM01358 |
DÜRER | BV13A |
DÜRER | BV13F |
ELRING | 587.220 |
ELRING | 877.930 |
FA1 | 256.851.001 |
FA1 | 256.851.011 |
FA1 | 625.590.010 |
FA1 | 625.590.100 |
FA1 | 694.889.010 |
FA1 | 694.889.100 |
FARE SA | 1531 |
FARE-MX | 1531 |
FAST | FT94723 |
FIRST LINE | FPL103 |
FORD | 1 451 673 |
FORD | 1 715 336 |
GM | 03642393 |
GM | 03642393 S1 |
GM | 3642393 S1 |
GOOM | OP-0007 |
IMEX | EZ-124P |
IMEX | IMX FOR1715336 |
IMEX | IMX VAU3642393 |
KS TOOLS | 430.1015 |
KS TOOLS | 430.2015 |
LANDROVER | LR004304 |
LANDROVER | LR004304 S1 |
MAPCO | 95934 |
MAZDA | Y401-10-404 |
MEC-DIESEL | 601573 |
METALCAUCH | 02929 |
METZGER | 8030050 |
MI.R.A. | 28/2269 |
MI.R.A. | 28/2269K |
MINI | 11 13 7 543 584 |
MINI | 11 13 7 543 584 S1 |
NPS | M129A07 |
OPEL | 36 42 393 |
OPEL | 36 42 393 S1 |
OPTIMAL | PA-027 |
PAYEN | KG5157 |
PEUGE | 0311.29 |
PEUGE | 0311.29 S1 |
PEUGE | 311.29 S1 |
PLYOM | P031129 |
PLYOM | P954176 |
Profession | 21435088 |
QUINTON HA | QOC1002 |
SASIC | 3110290 |
STC | T402929 |
SUZUK | 16590-73J00 |
SWAG | 62 93 8218 |
Storm | F1531 |
TOPRAN | 720 304 |
TOPRAN | 720 305 |
TOYOT | SU001-00579 |
TOYOT | SU001-00579 S1 |
TRICLO | 321329 |
TRICLO | 322527 |
TRISCAN | 9500 1010 |
TRISCAN | 9500 1010-20 |
Technika | 713971 |
VAICO | V42-0258 |
VANHE | 256.851.011 |
VAUXH | 3642393 |
VAUXH | 3642393 S1 |
VEMA | 395 |
VEMA | 521 |
VOLVO | 30735088 |
VOLVO | 30735088 S1 |
WILMINK | WG1083864 |
WILMINK | WG1431271 |
WILMINK | WG1431320 |
WILMINK | WG1766638 |
WILMINK | WG1836709 |
WILMINK | WG1888320 |
WILMINK | WG2220969 |
WILMINK | WG2220970 |
WILMINK | WG2231629 |
WILMINK | WG2232292 |
WILMINK | WG2258235 |
YTT | Y5496 |
alp | ALP-001062 |
CITROËN
|
DS
|
FORD
|
LAND ROVER
|
MAZDA
|
MINI
|
MITSUBISHI
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korek spustowy miski olejowej to gwintowany kołek z łbem, czasem pustym i z wbudowanym zaworem. Służy do zwiększania ciśnienia w otworze spustowym w misce olejowej.
Tę część i jej gniazdo montażowe należy oczyścić z brudu i rdzy przed wkręceniem korka do miski olejowej. Jeśli jest to możliwe, należy użyć magnetycznych korków spustowych. Obniżają one ryzyko przedwczesnego zużycia silnika i służą jako dodatkowy wskaźnik jego stanu. Jeśli gwint w misce olejowej jest zużyty, można zakupić specjalny zestaw naprawczy i odnowić gwint. Uszczelka korka spustowego miski olejowej jest materiałem eksploatacyjnym. Należy go wymieniać podczas każdej konserwacji samochodu. W przypadku zamontowania zużytych podzespołów istnieje ryzyko znacznego wycieku oleju.
Przed zakupem korka spustowego oleju należy upewnić się, że będzie pasował do naszego pojazdu. Nieszczelny korek miski olejowej może powodować różnego rodzaju problemy prowadzące nawet do awarii całego silnika.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.