Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21321 |
3RG | 21321LD |
AISIN | JRSFD-006 |
AISIN | JRSFD-008 |
AKRON-MALÒ | 19101 |
APEC | AST4023 |
ASAM | 70611 |
ASHUKI | M875-66 |
AUTOMEGA | 110009210 |
BENDIX | 042710B |
BENDIX | 042906B |
BIRTH | 5407 |
BIRTH | BX0024 |
BLUEPRINT | ADM58506 |
BORG BECK | BDL6354 |
BORG BECK | BDL6368 |
BORG BECK | BDL6461 |
BORG BECK | BDL6562 |
BSG | BSG 30-310-009 |
BSG | BSG 30-310-023 |
BSG | BSG 30-310-064 |
CAUTEX | 080172 |
CAUTEX | 080173 |
CAUTEX | 080174 |
COMLINE | CSL7000 |
COMLINE | CSL7007 |
CORTECO | 49398486 |
CORTECO | 49398546 |
DELPHI | TC720 |
DENCKERMAN | D140011 |
DIEDERICHS | 1141504 |
DJ PARTS | DL1240 |
DJ PARTS | DL1241 |
DJ PARTS | DL1366 |
DYS | 30-63532 |
FAG | 818 0115 10 |
FEBEST | 2123-FOCIF |
FEBI | 07989 |
FEBI | 10323 |
FEBI | 280264 |
FENOX | LS11032 |
FIRST LINE | FDL6354 |
FIRST LINE | FDL6368 |
FIRST LINE | FDL6461 |
FIRST LINE | FDL6562 |
FORD | 1004018 |
FORD | 1015265 |
FORD | 1067818 |
FORD | 1071336 |
FORD | 1107068 |
FORD | 1107069 |
FORD | 1130273 |
FORD | 1135077 |
FORD | 1209035 |
FORD | 1471446 |
FORD | 1661237 |
FORD | 1S613B438AA |
FORD | 6186082 |
FORD | 6188004 |
FORD | 6198621 |
FORD | 89FB3B438A1E |
FORD | 89FB3B438A1F |
FORD | 96FB3B438AB |
FORD | 98AG3B438AB |
FORD | 98AG3B438AD |
FORD | YS413B438AB |
FORD | YS413B438BA |
FORD | YS413B438BB |
GSP | S050132 |
GSP | S051076 |
GSP | S990022SK |
GSP | S990043SK |
GUD | GSP301006 |
GUD | GSP301049 |
IMPERGOM | 35606 |
IMPERGOM | 35610 |
IMPERGOM | 35626 |
JAPANPAR | SI-300 |
JAPANPAR | SKS-0307 |
JAPKO | 106300 |
JAPKO | 1580307 |
JAPKO | 1580308 |
JPG | 1540400600 |
JPG | 1540400700 |
JPG | 1540401600 |
KAMOKA | 9030074 |
KAMOKA | 993160 |
KAVO PARTS | SLS-4501 |
KAVO PARTS | SLS-4530 |
KAWE | 8500 16602 |
KAWE | 8500 16611 |
KLOKKERH | 2532370 |
KLOKKERH | 2532373 |
KRAFT AUTO | 4302080 |
LEMFO | 18048 |
LEMFO | 18048 01 |
LEMFO | 18048 02 |
LEMFO | 22003 02 |
LEMFO | 22003 03 |
LEMFO | 22003 04 |
LYNXAUTO | C7148LR |
MAG | 301191621780 |
MAG | 301191621880 |
MAPCO | 19604 |
MAPCO | 19604HPS |
MAPCO | 19608 |
MAPCO | 19608/2HPS |
MAPCO | 19608HPS |
MAXGEAR | 72-1140 |
MAXGEAR | 72-1241 |
MAZDA | 1E0034170 |
MAZDA | 1E0134170 |
METZGER | 53021228 |
METZGER | 83021228 |
MEYLE | 716 060 0040 |
MEYLE | 716 060 0090/HD |
MGA | SA5042 |
MGA | SA5379 |
MOOG | FD-LS-0090 |
MOTAQUIP | VSL658A |
MS | 07989B-PCS-MS |
MS | 18048-PCS-MS |
MS | 22003-PCS-MS |
MS | 36972/1-KIT-MS |
MS | 36972/2-KIT-MS |
MS | 37065/1-KIT-MS |
Motrio | 8550500644 |
NAPA | NST4023 |
NAPA | NST4027 |
NK | 5112503 |
NK | 5112503PRO |
NK | 5112504 |
NK | 5112517PRO |
OCAP | 0501329 |
OCAP | 0504436 |
OPTIMAL | G6-103 |
OPTIMAL | G7-1002 |
OPTIMAL | G7-809 |
PEX | 12.05.117 |
PEX | 12.07.254 |
QUINTON HA | QLS3075S |
REDAELLI R | MA500 |
RHIAG | 20.17.735 |
RHIAG | 20.46.735 |
RTS | 97-00627 |
RUV | 915220 |
SASIC | 9005004 |
SIDEM | 3160 |
SKF | VKDS 344006 |
SKF | VKDS 344012 |
SPIDAN | 50324 |
STELLOX | 56-00040-SX |
STELLOX | 56-00121-SX |
STELLOX | 56-00121A-SX |
STELLOX | 56-02110-SX |
STELLOX | 56-02110A-SX |
STELLOX | 56-71014-SX |
STELLOX | 56-71014A-SX |
STELLOX | 56-71015-SX |
SWAG | 50 79 0002 |
Stark | SKRKS-4420024 |
Stark | SKST-0230081 |
TALOSA | 50-09040 |
TOPRAN | 300 166 |
TRISCAN | 8500 16602 |
TRISCAN | 8500 16611 |
TRW | BLS4370 |
TRW | JTS259 |
TRW | JTSB0010 |
TRW | JTSB0012 |
USN | SP260050 |
VAICO | V25-0028 |
VAICO | V25-2068 |
VAICO | V25-7012 |
VEMA | 15025 |
VEMA | 22289 |
VEMA | 250046 |
VEMA | 26336 |
WILMINK | WG1992562 |
WILMINK | WG2033318 |
WILMINK | WG2040983 |
WILMINK | WG2239236 |
WILMINK | WG2289869 |
WILMINK | WG2289924 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.