- Długość 1/Długość 2 [mm]: 237
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Materiał: Stal
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,418
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 19133 |
APEC | AST4035 |
ASAM | 70620 |
BENDIX | 042711B |
BIRTH | BX0394 |
BSG | BSG 30-310-047 |
CAUTEX | 758749 |
COMLINE | CSL7009 |
CORTECO | 49399065 |
DELPHI | TC529 |
DENCKERMAN | D140003 |
DJ PARTS | DL1243 |
DYS | 30-63132 |
FAG | 818 0119 10 |
FEBI | 10324 |
FIRST LINE | FDL6354 |
FLENNOR | FL401-H |
FORD | 5106995 |
FORD | 6710541 |
FORD | 6960036 |
FORD | 93BB3B438CA |
FORD | YS713B438AA |
FORD | YS713B438AB |
GSP | S050484 |
GSP | S051000 |
GUD | GSP301017 |
KAWE | 8500 16601 |
KRAFT AUTO | 4302100 |
KRAFT AUTO | 4302101 |
LEMFO | 19137 01 |
LEMFO | 26662 |
LEMFO | 26662 02 |
LEMFO | 26662 03 |
LYNXAUTO | C7008LR |
MAG | 301191622170 |
MAPCO | 19601 |
MAPCO | 19605 |
MAPCO | 19605HPS |
METALCAUCH | 40111 |
METZGER | 53021318 |
METZGER | 83021318 |
MEYLE | 716 060 0034 |
MOOG | FD-LS-4114 |
MOTAQUIP | VSL674A |
MS | 19137-PCS-MS |
Motrio | 8550500687 |
NAPA | NST4035 |
OCAP | 0500394 |
OCAP | 0501881 |
OPTIMAL | G7-512 |
PEX | 12.05.024 |
QUINTON HA | QLS2910S |
REDAELLI R | FO6269 |
RHIAG | 20.22.735 |
RTS | 97-90689 |
RUV | 915228 |
SIDEM | 3260 |
SKF | VKDS 344000 |
SPIDAN | 51114 |
SWAG | 50 79 0003 |
SWAG | 50 91 9299 |
Stark | SKST-0230268 |
TALOSA | 50-09063 |
TOPRAN | 301 351 |
TRISCAN | 8500 16601 |
TRW | JTS130 |
USN | SP260051 |
VAICO | V25-7005 |
VAICO | V25-7008 |
VAICO | V25-9674 |
VEMA | 15066 |
VEMA | 250070 |
VEMA | 26463 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.