- Długość 1/Długość 2 [mm]: 275,5
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,453
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21504 |
AKRON-MALÒ | 24158 |
APEC | AST4053 |
ASAM | 80456 |
BENDIX | 042811B |
BGA | LS5604 |
BIRTH | BX0010 |
BORG BECK | BDL6684 |
BSG | BSG 60-310-160 |
CAUTEX | 181068 |
COMLINE | CSL7030 |
CORTECO | 49398745 |
DELPHI | TC2055 |
DELPHI | TC2099 |
DENCKERMAN | D140117 |
DJ PARTS | DL1114 |
DYS | 30-72976 |
FAG | 818 0091 10 |
FEBI | 19333 |
FEBI | 22334 |
FEBI | 280311 |
FIRST LINE | FDL6684 |
FRAP | F2579 |
GSP | S050273 |
JPG | 1340400400 |
KAMOKA | 9030206 |
KAWE | 8500 23613 |
KLAXCAR | 47510z |
KRAFT AUTO | 4301493 |
LEMFO | 25172 |
LEMFO | 25172 02 |
LYNXAUTO | C7015LR |
MAG | 301191623530 |
MAPCO | 49895 |
MAPCO | 49895HPS |
MAXGEAR | 72-1425 |
MERCE | 203 320 04 89 |
MERCE | 203 320 25 89 |
MERCE | 203 320 27 89 |
MERCE | 203 320 28 89 |
MERCE | A 203 320 04 89 |
MERCE | A 203 320 25 89 |
MERCE | A 203 320 27 89 |
MERCE | A 203 320 28 89 |
METALCAUCH | 06070 |
METZGER | 53041118 |
METZGER | 83041118 |
MEYLE | 016 060 0002/HD |
MEYLE | 016 060 0067 |
MOOG | ME-LS-1759 |
MOTAQUIP | VSL741 |
MS | 25172-PCS-MS |
Motrio | 8550500657 |
NAPA | NST4053 |
NK | 5113337 |
NK | 5113337PRO |
OCAP | 0501792 |
OPENPARTS | SSL1020.11 |
OPTIMAL | G7-702 |
PATRON | PS4062 |
PATRON | PS4062-HD |
PATRON | PS4360 |
PEX | 12.05.417 |
QUINTON HA | QLS3336S |
REDAELLI R | ME512 |
REDAELLI R | ME512K |
RHIAG | 28.19.735 |
RTS | 97-00808 |
RUV | 915185 |
SIDEM | 49468 |
SKF | VKDS 348002 |
SPIDAN | 45697 |
STELLOX | 56-00898-SX |
STELLOX | 56-00898A-SX |
SWAG | 10 91 9333 |
SWAG | 10 92 2334 |
Stark | SKST-0230035 |
TALOSA | 50-01961 |
TOPRAN | 400 616 |
TRISCAN | 8500 23613 |
TRW | JTS407 |
TRW | JTSB0126 |
VEMA | 23423 |
VEMA | 250060 |
VEMA | 26453 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.