Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-4915 |
555 | SL-4915-M |
AISIN | JRSNI-005 |
AKRON-MALÒ | 50179 |
ASHUKI | N754-10 |
BENDIX | 042960B |
BIRTH | BX3551 |
BLUEPRINT | ADN18530 |
BORG BECK | BDL6416 |
CORTECO | 49396292 |
CORTECO | 49400723 |
CTR | CLN-3 |
DELPHI | TC483 |
DENCKERMAN | D140013 |
DJ PARTS | DL1291 |
DYS | 30-74533 |
FAG | 818 0282 10 |
FAI | SS443 |
FEBEST | 0223-311 |
FEBI | 15420 |
FENOX | LS11201 |
FIRST LINE | FDL6416 |
GSP | S050351 |
JAPANPAR | SI-199 |
JAPKO | 106199 |
JPG | 4050500100 |
KAMOKA | 9030113 |
KAVO PARTS | SLS-6506 |
KAWE | 8500 14608 |
LEMFO | 25202 |
LEMFO | 25202 01 |
MAG | 301191624450 |
MAPCO | 49524 |
MAXGEAR | 72-1397 |
METZGER | 53017019 |
MEYLE | 36-16 060 0004 |
MEYLE | 36-16 060 0032/HD |
MEYLE | 36-16 060 0057 |
MONROE | L14608 |
MOOG | NI-DS-1253 |
NISSA | 56261-50J00 |
NISSA | 56261-86J00 |
NISSA | 56261-86J25 |
NISSA | 56261-90J01 |
NK | 5112214 |
NPS | N405N05 |
OCAP | 0503551 |
OCAP | 0504388 |
OPTIMAL | G7-872 |
PEX | 12.05.196 |
QUINTON HA | QLS1837S |
REDAELLI R | D503 |
RTS | 97-02334 |
RUV | 916848 |
SASIC | 2306345 |
SIDEM | 41461 |
SKF | VKDS 849004 |
SKF | VKDS 942012 |
SPIDAN | 46232 |
STELLOX | 56-74006-SX |
SWAG | 82 79 0004 |
Stark | SKST-0230046 |
TALOSA | 50-02736 |
TRISCAN | 8500 14608 |
TRW | JTS146 |
TRW | JTS211 |
VEMA | 22311 |
WILMINK | WG1992980 |
WILMINK | WG2037484 |
WILMINK | WG2040968 |
WILMINK | WG2243746 |
WILMINK | WG2288682 |
WILMINK | WG2291933 |
YAMATO | J61003YMT |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.