- Długość 1/Długość 2 [mm]: 233
- Wymiar gwintu: MM10X1,5 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,337
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 042650B |
BENDIX | 042958B |
BIRTH | BX0074 |
BLUEPRINT | ADG08526 |
BORG BECK | BDL6611 |
BORG BECK | BDL6611HD |
BORG BECK | BDL7187HD |
BSG | BSG 15-310-189 |
COMLINE | CSL7074 |
CORTECO | 49400611 |
DELPHI | TC1019 |
DENCKERMAN | D140119 |
DYS | 30-97332 |
FIRST LINE | FDL6611 |
FIRST LINE | FDL6611HD |
FIRST LINE | FDL7187 |
FIRST LINE | FDL7187HD |
KAMOKA | 9030039 |
KAWE | 8500 11619 |
LEMFO | 25387 |
LEMFO | 25387 02 |
LEMFO | 34503 01 |
LYNXAUTO | C7405LR |
MAG | 301191624320 |
MAPCO | 59694 |
MAPCO | 59694HPS |
MAXGEAR | 72-3974 |
METALCAUCH | 05130 |
METZGER | 53010519 |
MEYLE | 316 060 0023/HD |
MINI | 33 55 1 507 999 |
MINI | 33506781133 |
MINI | 33551507999 |
MOOG | BM-LS-1890 |
MOTAQUIP | VSL727A |
MS | 34503-PCS-MS |
Motrio | 8550500713 |
NK | 5114009 |
OCAP | 0501869 |
OPTIMAL | G7-870 |
QUINTON HA | QLS3308S |
REDAELLI R | 7521 |
RHIAG | 29.10.737 |
RTS | 97-09601 |
RUV | 916256 |
SIDEM | 21361 |
SPIDAN | 45994 |
STELLOX | 56-00223-SX |
STELLOX | 56-07023-SX |
SWAG | 99 92 2473 |
TALOSA | 50-01100 |
TOPRAN | 501 057 |
TRISCAN | 8500 11619 |
TRW | JTS414 |
VAICO | V20-7181 |
VEMA | 23448 |
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.