- Długość 1/Długość 2 [mm]: 79,0
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,37
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-7720L |
555 | SL-7720L-M |
AKRON-MALÒ | 50138 |
ASHIKA | 106-05-513L |
ASVA | 0423-45L |
BENDIX | 042502B |
BIRTH | BS0092 |
BLUEPRINT | ADC48509 |
BORG BECK | BDL6574 |
CAUTEX | 758704 |
COMLINE | CSL5085 |
CORTECO | 49396519 |
CTR | CLM-16 |
DELPHI | TC1421 |
DJ PARTS | DL1194 |
FAG | 818 0406 10 |
FAI | SS2146 |
FEBEST | 0423-45L |
FEBI | 27985 |
FENOX | LS12008 |
FIRST LINE | FDL6574 |
GSP | S050327 |
HBJAKOPART | J4965005 |
JAPANPAR | SI-513L |
JAPKO | 106513L |
KAVO PARTS | SLS-5520 |
LEMFO | 35412 01 |
LYNXAUTO | C7101L |
MAPCO | 59546 |
MAPCO | 59546/7 |
MAPCO | 59548 |
MGA | SA8369 |
MITSUBISHI | MB 267876 |
MITSUBISHI | MR 132251 |
MITSUBISHI | MR 132551 |
MITSUBISHI | MR267876 |
MITSUBISHI | MR276876 |
MOOG | MI-LS-7243 |
MOTAQUIP | LVSL1005 |
MS | 26022A-PCS-MS |
OCAP | 0592571 |
OPTIMAL | G7-1074 |
QUINTON HA | QLS3318S |
RTS | 97-09765-2 |
SIDEM | 72060 |
SKF | VKDS 845515 |
SPIDAN | 46665 |
STELLOX | 56-72015A-SX |
STELLOX | 56-72021-SX |
SWAG | 80 92 7985 |
TALOSA | 50-06270 |
TEKNOROT | MI-511 |
TRW | JTS240 |
VEMA | 250235 |
WILMINK | WG2036524 |
WILMINK | WG2040372 |
WILMINK | WG2250376 |
WILMINK | WG2288833 |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.