- Długość 1/Długość 2 [mm]: 80
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 21
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,29
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21735 |
AKRON-MALÒ | 174002 |
ASAM | 70609 |
AUTOMEGA | 110064310 |
AUTOMEGA | 110064311 |
AUTOMEGA | 304110315357D |
BENDIX | 040029B |
BIRTH | 5632 |
BORG BECK | BDL6335 |
BSG | BSG 90-310-205 |
CAUTEX | 460897 |
CORTECO | 49399286 |
CORTECO | 49399304 |
DELPHI | TC2037 |
DENCKERMAN | D140047 |
DJ PARTS | DL1820 |
DYS | 30-88692 |
FAG | 818 0192 10 |
FEBI | 38410 |
FIRST LINE | FDL6335 |
GSP | 510087 |
IMPERGOM | 32237 |
JPG | 1140400200 |
KAMOKA | 9030268 |
KAWE | 8500 29626 |
KRAFT AUTO | 4300222 |
KRAFT AUTO | 4300223 |
LEMFO | 38606 01 |
LYNXAUTO | C7300LR |
MAPCO | 49860 |
MAPCO | 49860/1 |
MAXGEAR | 72-0102 |
MAXGEAR | 72-1096 |
MAXGEAR | 72-1330 |
METALCAUCH | 04142 |
METZGER | 53007218 |
MEYLE | 116 060 0001 |
MEYLE | 116 060 1001/S |
MOOG | VO-LS-1165 |
NK | 5114707 |
OCAP | 0181012 |
OCAP | 0181012-K |
OPTIMAL | F8-4050 |
OPTIMAL | F8-4051 |
PATRON | PS4610 |
PEX | 12.01.049 |
QUINTON HA | QLS3249S |
RTS | 97-90998 |
RUV | 925405 |
SIDEM | 63360 |
SKF | VKDS 341027 |
SPIDAN | 50249 |
STELLOX | 56-00138-SX |
STELLOX | 56-00138A-SX |
SWAG | 30 61 0018 |
SWAG | 30 61 0019 |
SWAG | 30 79 0004 |
SWAG | 30 93 8410 |
TALOSA | 50-03559 |
TOPRAN | 103 484 |
TRISCAN | 8500 29626 |
TRW | JTS534 |
VAG | 357 411 315D |
VEMA | 22661 |
VW | 357411315D |
WILMINK | WG2030114 |
WILMINK | WG2030115 |
WILMINK | WG2030228 |
WILMINK | WG2031336 |
WILMINK | WG2040582 |
WILMINK | WG2243842 |
WILMINK | WG2243843 |
WILMINK | WG2243850 |
WILMINK | WG2253571 |
WILMINK | WG2290597 |
WILMINK | WG2290614 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.