- Długość 1/Długość 2 [mm]: 63,5
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 18
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,305
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21731 |
BENDIX | 040028B |
BGA | LS9172 |
BIRTH | 50261 |
BIRTH | 5631 |
BORG BECK | BDL6591 |
CAUTEX | 460896 |
CAUTEX | 771606 |
CORTECO | 49400019 |
CORTECO | 49400194 |
DELPHI | TC2036 |
DENCKERMAN | D140093 |
DYS | 30-88682 |
FAG | 818 0193 10 |
FEBI | 15996 |
FIRST LINE | FDL6591 |
FRAP | F1699 |
JPG | 1140400100 |
KAMOKA | 9030276 |
KAWE | 8500 29625 |
KRAFT AUTO | 4300220 |
KRAFT AUTO | 4300221 |
LYNXAUTO | C7299LR |
MAPCO | 49865 |
MAPCO | 49865/1 |
MAXGEAR | 72-1095 |
METALCAUCH | 04345 |
METALCAUCH | 59528 |
METZGER | 53004918 |
MEYLE | 116 060 0004 |
MEYLE | 116 060 0004/S |
MOOG | VO-LS-1088 |
NK | 5114727 |
NK | 5114728 |
OCAP | 0182900 |
OCAP | 0182900-K |
OPTIMAL | F8-4050 |
PEX | 12.01.049 |
PEX | 12.01.248 |
QUINTON HA | QLS3268S |
RTS | 97-90997 |
SIDEM | 63560 |
SPIDAN | 57175 |
STELLOX | 56-00141-SX |
STELLOX | 56-00141A-SX |
SWAG | 30 61 0015 |
TALOSA | 50-03558 |
TOPRAN | 103 483 |
TRISCAN | 8500 29625 |
VAG | 357 411 315C |
VEMA | 22660 |
VW | 357411315C |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.