- Długość 1/Długość 2 [mm]: 253,5
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,406
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21315 |
AKRON-MALÒ | 19146 |
APEC | AST4033 |
ASAM | 70640 |
AUTOMEGA | 110009010 |
AUTOMEGA | 30101270648 |
BENDIX | 042936B |
BIRTH | BX0014 |
BORG BECK | BDL6605 |
BORG BECK | BDL6605HD |
BSG | BSG 30-310-053 |
CAUTEX | 080216 |
COMLINE | CSL7014 |
CORTECO | 49398895 |
DELPHI | TC1171 |
DENCKERMAN | D140251 |
DJ PARTS | DL1815 |
DYS | 30-63169 |
FAG | 818 0147 10 |
FEBEST | 2123-GER |
FEBI | 21019 |
FIRST LINE | FDL6605 |
FIRST LINE | FDL6605HD |
FORD | 1117800 |
FORD | 1127648 |
FORD | 1S715C486AC |
FORD | 1S715C486AD |
GSP | S050134 |
IMPERGOM | 37165 |
JPG | 1550500900 |
KAMOKA | 9030076 |
KAWE | 8500 16610 |
KRAFT AUTO | 4302326 |
LEMFO | 25810 02 |
LYNXAUTO | C7157LR |
MAG | 301191622190 |
MAG | 301191622200 |
MAPCO | 19775 |
MAPCO | 19775HPS |
MAPCO | 19776 |
MAXGEAR | 72-1457 |
METALCAUCH | 04901 |
METZGER | 53022019 |
METZGER | 83022019 |
MEYLE | 716 060 0008/HD |
MEYLE | 716 060 0035 |
MOOG | FD-LS-0469 |
MOTAQUIP | VSL852 |
MS | 25810-PCS-MS |
NAPA | NST4033 |
NK | 5112513 |
NK | 5112513PRO |
OCAP | 0503855 |
OPTIMAL | G7-847 |
PEX | 12.05.432 |
QUINTON HA | QLS3313S |
REDAELLI R | FO508 |
REDAELLI R | FO7648 |
RTS | 97-90626 |
RUV | 915287 |
SIDEM | 3262 |
SKF | VKDS 444005 |
SPIDAN | 57238 |
STELLOX | 56-00524-SX |
STELLOX | 56-00524A-SX |
SWAG | 50 92 1019 |
Stark | SKST-0230058 |
TALOSA | 50-09167 |
TOPRAN | 302 215 |
TRISCAN | 8500 16610 |
TRW | JTS457 |
TRW | JTSB0047 |
VEMA | 23742 |
WILMINK | WG1992555 |
WILMINK | WG1992581 |
WILMINK | WG2033495 |
WILMINK | WG2040274 |
WILMINK | WG2248352 |
WILMINK | WG2290240 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.