- Długość 1/Długość 2 [mm]: 202
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,363
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SLK-8180L |
APEC | AST4277 |
ASHUKI | 1488-8150 |
ASVA | 1223-GEFL |
BENDIX | 042609B |
BENDIX | 042657B |
BIRTH | BS5019 |
BLUEPRINT | ADG085147 |
BLUEPRINT | ADG08528 |
BORG BECK | BDL6651 |
BORG BECK | BDL7131 |
BSG | BSG 40-310-031 |
CAUTEX | 758745 |
COMLINE | CSL5034 |
CORTECO | 49399955 |
DELPHI | TC1402 |
DENCKERMAN | D140235 |
DJ PARTS | DL1252 |
DYS | 30-66933 |
FAG | 818 0111 10 |
FEBEST | 1223-GEFL |
FEBI | 24906 |
FEBI | 41642 |
FINWHALE | SL629 |
FIRST LINE | FDL6651 |
FIRST LINE | FDL7131 |
GSP | S050194 |
HBJAKOPART | J4960518 |
HYUNDAI | 54830-1C000 |
HYUNDAI | 548301C100 |
JAPANPAR | SI-H10L |
JAPKO | 106H10L |
JPG | 3540400570 |
KAMOKA | 9030355 |
KAVO PARTS | SLS-3006 |
KAWE | 8500 43610 |
KRAFT AUTO | 4304640 |
LEMFO | 30614 01 |
LYNXAUTO | C7177L |
MAPCO | 59351HPS |
MAXGEAR | 72-1779 |
METZGER | 53029311 |
MEYLE | 37-16 060 0023/HD |
MEYLE | 37-16 060 0055 |
MGA | SA8424 |
MOOG | HY-LS-1911 |
MOTAQUIP | VSL879 |
MS | 30614-PCS-MS |
NAPA | NST4277 |
NK | 5113413 |
OCAP | 0594462 |
OPTIMAL | G7-1201 |
OPTIMAL | G7-1261 |
QUINTON HA | QLS3463S |
RHIAG | 76.44.737 |
RTS | 97-08623-2 |
SIDEM | 87064 |
SKF | VKDS 845018 |
SPIDAN | 57459 |
STELLOX | 56-51015-SX |
STELLOX | 56-51015A-SX |
SWAG | 90 92 4906 |
SWAG | 90 94 1642 |
Stark | SKST-0230140 |
TALOSA | 50-04055 |
TOPRAN | 820 366 |
TRISCAN | 8500 43610 |
TRW | JTS7583 |
VEMA | 23313 |
WILMINK | WG1992637 |
WILMINK | WG2038849 |
WILMINK | WG2040359 |
WILMINK | WG2249536 |
WILMINK | WG2291218 |
YAMATO | J60515YMT |
HYUNDAI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.