- Długość 1/Długość 2 [mm]: 90,0
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,279
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21755 |
555 | SLK-E100R |
ALANKO | 10341943 |
APEC | AST4113 |
ASAM | 70645 |
AUDI | 8E0411318 |
BENDIX | 042532B |
BGA | LS0105 |
BIRTH | BD5012 |
BOGE | 88-308-A |
BORG BECK | BDL6555 |
BSG | BSG 90-310-103 |
CAUTEX | 461166 |
COMLINE | CSL6039 |
CORTECO | 49398819 |
DELPHI | TC1291 |
DENCKERMAN | D120426 |
DJ PARTS | DL1173 |
DYS | 30-51760 |
FAG | 818 0352 10 |
FEBI | 21922 |
FEBI | 21926 |
FEBI | 221381 |
FEBI | 280070 |
FIRST LINE | FDL6555 |
FRAP | F2683 |
GSP | 520524 |
JPG | 1140403080 |
KAMOKA | 9030095 |
KAWE | 8500 29633 |
KRAFT AUTO | 4300841 |
LEMFO | 25858 |
LEMFO | 25858 01 |
LEMFO | 25858 02 |
LYNXAUTO | C7117R |
MAG | 301191620140 |
MAPCO | 52713 |
MAXGEAR | 72-1239 |
METALCAUCH | 40056 |
METALCAUCH | 59525 |
METZGER | 53007412 |
MEYLE | 116 060 0017 |
MOOG | AU-LS-3718 |
MOOG | AU-SB-15103 |
MOTAQUIP | VSL734A |
MS | 25858-PCS-MS |
Motrio | 8550500677 |
NAPA | NST4113 |
NK | 5114718 |
NK | 5114738 |
OCAP | 0581893 |
OPTIMAL | G7-1111 |
PEX | 12.05.517 |
QUINTON HA | QLS3273S |
RHIAG | 12.23.736 |
RTS | 97-95901-156 |
SEAT | 8E0411318 |
SIDEM | 37063 |
SKF | VKDS 341017 |
SPIDAN | 57745 |
STELLOX | 56-02285-SX |
STELLOX | 56-04123-SX |
STELLOX | 56-04123A-SX |
SWAG | 32 72 0024 |
SWAG | 32 72 0026 |
Stark | SKST-0230111 |
TALOSA | 50-09747 |
TOPRAN | 109 671 |
TRISCAN | 8500 29633 |
TRW | JTS421 |
VAG | 8E0 411 318 |
AUDI
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.