- Długość 1/Długość 2 [mm]: 202
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 16
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,282
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21323 |
AKRON-MALÒ | 23171 |
APEC | AST4038 |
ASAM | 80381 |
AUTOMEGA | 110021210 |
AUTOMEGA | 30307360028 |
BENDIX | 045438B |
BENDIX | 049272B |
BIRTH | 51381 |
BORG BECK | BDL6632 |
BSG | BSG 30-310-105 |
CAUTEX | 081089 |
COMLINE | CSL7088 |
CORTECO | 49397843 |
CORTECO | 49399369 |
DELPHI | TC1742 |
DENCKERMAN | D140312 |
DT SPARE P | 13.11003 |
DT SPARE P | 13.11125 |
FAG | 818 0304 10 |
FEBEST | 2123-TRF-KIT |
FEBI | 21747 |
FEBI | 21748 |
FEBI | 21749 |
FEBI | 21750 |
FEBI | 21750 = SET |
FIRST LINE | FDL6632 |
FLENNOR | FL10143-H |
FLENNOR | FL5007-H |
FLENNOR | FL5007-J |
FORD | 3736028 |
FORD | 3736028 = Rubber |
FORD | 3933468 = Moer |
FORD | 4041494 = Tapeind |
FORD | F65A5K483CC |
GSP | 517915S |
GSP | S050152 |
IMPERGOM | 37177 |
KAMOKA | 9030135 |
KAWE | 8500 16614 |
KRAFT AUTO | 4302109 |
LEMFO | 37074 01 |
LYNXAUTO | C7164LR |
MAG | 301191622090 |
MAPCO | 52617 |
MAPCO | 52617/2 |
MAXGEAR | 72-2305 |
MAXGEAR | 72-4007 |
METALCAUCH | 04886 |
METZGER | 53057148 |
MEYLE | 716 060 0024/S |
MGA | SA5313 |
MOOG | FD-LS-5736 |
MOTAQUIP | LVSL845 |
MOTAQUIP | VSL845 |
MS | 37074-PCS-MS |
NAPA | NST4038 |
NK | 5112519 |
OCAP | 0503870 |
OCAP | 0903870 |
OCAP | 0903870 = Set |
OPTIMAL | F8-6118 |
OPTIMAL | G7-1603 |
QUINTON HA | QLS3303S |
RHIAG | 20.41.735 |
RTS | 97-90692 |
SIDEM | 4262 |
SKF | VKDS 344010 |
SPIDAN | 50448 |
STELLOX | 56-00632-SX |
STELLOX | 56-00632A-SX |
SWAG | 50 92 1747 |
SWAG | 50 92 1748 |
SWAG | 50 92 1749 |
SWAG | 50 92 1750 |
TALOSA | 50-01224 |
TOPRAN | 302 396 |
TRISCAN | 8500 16614 |
VEMA | 23290 |
WILMINK | WG1992561 |
WILMINK | WG2033501 |
WILMINK | WG2040458 |
WILMINK | WG2248541 |
WILMINK | WG2290673 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.