- Długość 1/Długość 2 [mm]: 299
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 8
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,45
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 23035 |
APEC | AST4099 |
ASAM | 74607 |
ASVA | 2123-CA2F |
AUTOMEGA | 110014110 |
AUTOMEGA | 30103770849 |
BENDIX | 042646B |
BIRTH | BX0126 |
BORG BECK | BDL6964 |
BORG BECK | BDL6964HD |
BSG | BSG 30-310-057 |
CAUTEX | 774121 |
COMLINE | CSL7159 |
CORTECO | 49398496 |
DELPHI | TC1919 |
DENCKERMAN | D140295 |
DJ PARTS | DL1821 |
DYS | 30-63692 |
FAG | 818 0369 10 |
FEBI | 27897 |
FIRST LINE | FDL6964 |
FIRST LINE | FDL6964HD |
FORD | 1377849 |
FORD | 1433294 |
FORD | 6G9N3B438BA |
IMPERGOM | 35674 |
JPG | 1540401500 |
KAMOKA | 9030070 |
KAWE | 8500 16625 |
KLOKKERH | 9038370 |
KRAFT AUTO | 4302026 |
LEMFO | 33713 01 |
LYNXAUTO | C7153LR |
MAG | 301191621930 |
MAPCO | 51621 |
MAPCO | 51621HPS |
MAXGEAR | 72-2321 |
METZGER | 53021418 |
MEYLE | 716 060 0022/HD |
MEYLE | 716 060 0038 |
MOOG | FD-LS-5111 |
MOTAQUIP | LVSL1170 |
MS | 33713-PCS-MS |
Motrio | 8550500704 |
NAPA | NST4099 |
NK | 5112527 |
NK | 5112527PRO |
OCAP | 0502550 |
OPTIMAL | G7-1250 |
QUINTON HA | QLS3538S |
REDAELLI R | 9510 |
REDAELLI R | FO502 |
REDAELLI R | FO502K |
RHIAG | 20.98.735 |
RTS | 97-90609 |
SIDEM | 3162 |
SKF | VKDS 344005 |
SPIDAN | 46143 |
STELLOX | 56-00631-SX |
STELLOX | 56-00631A-SX |
SWAG | 50 92 7897 |
Stark | SKST-0230103 |
TALOSA | 50-01021 |
TOPRAN | 304 033 |
TRISCAN | 8500 16625 |
TRW | JTS536 |
VEMA | 26084 |
VOLVO | 30648461 |
VOLVO | 31658608 |
FORD
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.