- Długość 1/Długość 2 [mm]: 360
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,632
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-T020 |
555 | SL-T020-M |
AKRON-MALÒ | 50255 |
APEC | AST4138 |
ASAM | 74549 |
ASHUKI | T894-55 |
ASVA | 0123-NCP9 |
BENDIX | 043110B |
BGA | LS9127 |
BIRTH | BX5075 |
BLUEPRINT | ADT38575 |
BLUEPRINT | ADT38583 |
BORG BECK | BDL6852 |
COMLINE | CSL7102 |
CORTECO | 49399883 |
CTR | CLT-69 |
DAIHA | 488200D010 |
DELPHI | TC1939 |
DENCKERMAN | D140326 |
DJ PARTS | DL1237 |
DYS | 30-87558 |
FAG | 818 0425 10 |
FEBEST | 0123-KSP90F |
FEBI | 28090 |
FIRST LINE | FDL6852 |
FRAP | F3190 |
GSP | S050438 |
GSP | S990028SK |
JAPANPAR | SI-240 |
JAPANPAR | SKS-200 |
JAPKO | 106240 |
JAPKO | 158200 |
JPG | 4840401000 |
KAMOKA | 9030153 |
KAVO PARTS | SLS-9068 |
KAVO PARTS | SLS-9080 |
KAWE | 8500 13629 |
KLOKKERH | 8164370 |
KRAFT AUTO | 4303876 |
LEMFO | 35004 01 |
LYNXAUTO | C7296LR |
MAG | 301191625490 |
MAPCO | 51599HPS |
MAXGEAR | 72-2381 |
METZGER | 53055318 |
MEYLE | 30-16 060 0000/HD |
MEYLE | 30-16 060 0075 |
MOOG | TO-LS-5090 |
MOTAQUIP | LVSL1165 |
MS | 35004-PCS-MS |
Motrio | 8550500730 |
NAPA | NST4138 |
NK | 5114542 |
OCAP | 0502783 |
OPTIMAL | G7-1316 |
QUINTON HA | QLS3609S |
REDAELLI R | T514 |
REDAELLI R | T514K |
RHIAG | 90.69.735 |
RTS | 97-92525 |
SIDEM | 45369 |
SKF | VKDS 841007 |
SPIDAN | 50791 |
STELLOX | 56-00389-SX |
STELLOX | 56-00389A-SX |
SUBAR | 4882052030 |
SWAG | 81 92 8090 |
Stark | SKST-0230309 |
TALOSA | 50-01072 |
TOPRAN | 600 348 |
TOYOT | 488200D010 |
TOYOT | 4882052030 |
TRISCAN | 8500 13629 |
TRW | JTS7710 |
VAICO | V70-0302 |
VEMA | 25983 |
WILMINK | WG1993100 |
WILMINK | WG2036951 |
WILMINK | WG2040545 |
WILMINK | WG2250441 |
WILMINK | WG2291155 |
YAMATO | J62104YMT |
DAIHATSU
|
SUBARU
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.