- Długość 1/Długość 2 [mm]: 263
- Wymiar gwintu: MM12X1.5 RHT
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,528
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21907 |
AKRON-MALÒ | 30129 |
APEC | AST4069 |
ASAM | 80611 |
BENDIX | 042598B |
BGA | LS6705 |
BIRTH | BX5089 |
BLUEPRINT | ADT385117 |
BORG BECK | BDL7116 |
BORG BECK | BDL7116HD |
BSG | BSG 25-310-055 |
CAUTEX | 031478 |
CITRO | 5087.56 |
COMLINE | CSL7100 |
CORTECO | 49399420 |
DELPHI | TC2167 |
DENCKERMAN | D140289 |
DJ PARTS | DL1717 |
DYS | 30-62947 |
FAG | 818 0375 10 |
FEBI | 28601 |
FIAT | 1400099680 |
FIRST LINE | FDL7116 |
FIRST LINE | FDL7116HD |
FRAP | F3777 |
GSP | S050103 |
JPG | 4140401400 |
KAMOKA | 9030245 |
KAVO PARTS | SLS-9145 |
KAWE | 8500 10616 |
KRAFT AUTO | 4305901 |
LEMFO | 31898 01 |
LYNXAUTO | C7358LR |
MAPCO | 49407/2HPS |
MAPCO | 49407HPS |
MAXGEAR | 72-2304 |
METALCAUCH | 05332 |
METZGER | 53055618 |
MEYLE | 11-16 060 0020/HD |
MEYLE | 11-16 060 0036 |
MOOG | CI-LS-7259 |
MOTAQUIP | LVSL981 |
MS | 31898-PCS-MS |
NAPA | NST4069 |
NK | 5113720 |
NK | 5113720PRO |
OCAP | 0502735 |
OPTIMAL | G7-1186 |
PEUGE | 5087.56 |
QUINTON HA | QLS3651S |
RHIAG | 16.51.735 |
RTS | 97-00555 |
SIDEM | 53065 |
SKF | VKDS 342012 |
SPIDAN | 46720 |
STELLOX | 56-00162-SX |
STELLOX | 56-00162A-SX |
SWAG | 62 92 8601 |
Stark | SKRKS-4420028 |
Stark | SKST-0230234 |
TALOSA | 50-07281 |
TOPRAN | 722 939 |
TOYOT | SU001A1187 |
TRISCAN | 8500 10616 |
TRW | JTS616 |
VEMA | 250068 |
VEMA | 26044 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora OCAP 0502735 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BX5089 | BIRTH | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0075-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 10616 | KAWE | Brak ceny |
Zestaw osłony przegubu napędowego NPS N282N03 | NPS | Brak ceny |
JAPKO 1062003 | JAPKO | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.