- Długość 1/Długość 2 [mm]: 290
- Wymiar gwintu: MM12X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 12
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,524
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 24385 |
ASAM | 05725 |
BGA | LS5626 |
BIRTH | BD0090 |
BORG BECK | BDL7266 |
BORG BECK | BDL7345 |
BSG | BSG 60-310-248 |
COMLINE | CSL6060 |
DELPHI | TC3385 |
FAG | 818 0517 10 |
FEBI | 38055 |
FEBI | 38056 |
FIRST LINE | FDL7266 |
FIRST LINE | FDL7345 |
FRAP | 4060 |
FRAP | F4060 |
GSP | S050905 |
GSP | S051412 |
JPG | 1340402280 |
KAWE | 8500 23667 |
KRAFT AUTO | 4301399 |
LEMFO | 42596 01 |
LYNXAUTO | C7397R |
MAG | 301191622960 |
MAPCO | 52894/5HPS |
MAPCO | 52895HPS |
MAXGEAR | 72-3427 |
MERCE | 204 320 22 89 |
MERCE | A 204 320 22 89 |
METZGER | 53060212 |
MEYLE | 016 060 0018/HD |
MEYLE | 016 060 0072 |
MOOG | ME-LS-10530 |
MS | 42596-PCS-MS |
NK | 5113364 |
OCAP | 0583227 |
OPTIMAL | G7-2029 |
OPTIMAL | G7-2029A |
QUINTON HA | QLS3897S |
RHIAG | 28.80.736 |
RTS | 97-90825-1 |
SIDEM | 49261 |
SKF | VKDS 348074 |
SPIDAN | 50372 |
STELLOX | 56-02136-SX |
STELLOX | 56-02136A-SX |
STELLOX | 56-02170-SX |
SWAG | 10 93 8055 |
SWAG | 10 93 8056 |
TALOSA | 50-07897 |
TALOSA | 50-07899 |
TOPRAN | 407 991 |
TRISCAN | 8500 23667 |
TRW | JTS1803 |
VEMA | 26570 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.